sampio kirjoitti:Niin, ja itse olen avioliitossa ollut jo reilu kolme vuotta. Lapsikin on ollut kohta vuoden.
Hah, loistavaa! Hienoa huomata, että muutkin harrastavat viilailua, tuota niin aliarvostettua huumorin alalajia. Rehellisesti sanottuna harmittaa, että löysit tuon lapsuksen minulta, koska yleensä tarkkailen muita ja viilailen tarpeen vaatiessa, mutta myönnetään, että hienosti poimit.jepujee kirjoitti:Minulla takana seitsemän vuotta avioliitossa, 4- ja 2-vuotiaat lapset eivät ole vielä ehtineet avioon.
sampio kirjoitti:Hah, loistavaa! Hienoa huomata, että muutkin harrastavat viilailua, tuota niin aliarvostettua huumorin alalajia. Rehellisesti sanottuna harmittaa, että löysit tuon lapsuksen minulta, koska yleensä tarkkailen muita ja viilailen tarpeen vaatiessa, mutta myönnetään, että hienosti poimit.
Routainen Sydän kirjoitti:Aika sinkkuvaltaista olemme täällä Suomen maassa. Yli puolet (50.44%) annetuista äänistä on "Sinkku" mikä vain merkinnee sitä, että sinkkuna on parhain elellä... Vai onko?
... Jatkakaa.
Pete2004 kirjoitti:Sori tää voi tulla ehkä vähän väärään ketjuun, mutta mua ihmetyttää yks asia. Jotkut parit kihlautuu siten, että kysyy että mennäänkö kihloihin. tms. Eikö kihlauksen pitäisi olla lupaus avioliitosta. Eikö kihloihin mennä kosimalla toista, eli tavallaan pyytämällä toista "naimisiin". Joskus oikein hirvityttää kun kuulee että ylä-aste ikäiset on mennyt kihloihin.