Ja osui ja upposi ja päivää myöhässä Aprillii Aprillii syö sillii ja niin edelleen.
Osui ja upposi. Right you are. ;)
Ja osui ja upposi ja päivää myöhässä Aprillii Aprillii syö sillii ja niin edelleen.
Nyt osui ja upposi. Koitappas mustata koko viesti :)
Kyllähän porukka aika paljon vielä matseissa on, mutta eipä siellä kovin paljon enää ääntä jaksa pitää. SR:n porukan keski-ikä on reippaasti yli 30, joten vastuuta kannattamisesta ollaan koitettu siirtää nuoremmille, joita sitten taas ei jääkiekko enää niin paljon sytytä, ainakaan sillä tavalla, että kovin säännöllisesti jaksaisivat otteluissa käydä. Varmaan yksittäisiin otteluihin voisi tulla enemmänkin porukkaa tulevaisuudessa, mutta aika paljon saa seuran kohdalla asenne päivitystä tehdä tätä päivää vastaavaksi.Mikä on nykyään Sissiryhmän tilanne? Jotenkin tuntuu koko poppoon kadonneen TPS:n kotiotteluista tai ainakin ryhmän pienentynee. Näyttävät plakaatit ovat kadonneet F2:sta ja ainakin allekirjoittaneella on tätä porukkaa ikävä!
Hietarinnalle on myös aivan turha puhua, koska hän ei todellakaan kuuntele meitä yhtään joten toimintaa lätkäkatsomoissa on lähestulkoon mahdoton kehittää mihinkään päin vastoin sitä on ollut pakko taannuttaa joka taas on johtanut siihen, että porukkaa ei enää kiinnosta niin paljoa homma ja kun hommasta menee mielenkiinto niin jäädään pois matseista joka vaikuttaa porukan määrään joka taas vie lisää mielenkiintoa hommasta ja sama kierre jatkuu.
Ja ihan kaikkein loppuviimeksi mä en vaan ymmärrä mitä tekemistä futiksella on tässä yhtälössä. Olkoon vaan muodikkaampaa tällä hetkellä, lajit pelataan 90% eri aikaan.
Jos tarkoituksena on mennä hallille kannattamaan omaa joukkuettaan, mutta se tehdään seuran puolelta lähes mahdottomaksi (se niistä mahdollisuuksista parempaan realisoituu usein), niin turhautuminen on hyvin ymmärrettävää. Pitäkää tunkkinne-ajatus nostaa päätään aika nopeasti. Itselläkin tuo on lähellä ollut välillä, varsinkin kun en ihan hallin vieressä asu.
Vastaan vaihtoehto C) Ottelusta ja ottelutapahtumasta nauttiminen/viihtyminen.Ihan mielenkiinnosta kysyn kumpi on lopulta se perimmäinen hallille tulemisen motivaatio: suosikkijoukkue ja sen pelin seuraaminen vai halu esiintyä näkyvästi ja kuuluvasti joukkueen kannattajana?
..jos hallille ei saakaan tuoda paperisilppua tai sirkusteltan kokoista lakanaa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn kumpi on lopulta se perimmäinen hallille tulemisen motivaatio: suosikkijoukkue ja sen pelin seuraaminen vai halu esiintyä näkyvästi ja kuuluvasti joukkueen kannattajana?
Kyllähän minusta on jo kauan tuntunut siltä että eräille se kuuluminen johonkin kannatusryhmään tai vastaavaan on mennyt jo seuran edelle. Ei ainakaan minua eikä varmaan juuri ketään muutakaan saa joku ääliö-järkkäri jäämään kotiin Tepsin pelistä. Se peli siinä kiehtoo eikä mikään muu. Ei se rekvisiitan vienti hallille voi olla niin tärkeää että sen takia pitäisi peleissä käyminen lopettaa.
Kyllähän minusta on jo kauan tuntunut siltä että eräille se kuuluminen johonkin kannatusryhmään tai vastaavaan on mennyt jo seuran edelle. Ei ainakaan minua eikä varmaan juuri ketään muutakaan saa joku ääliö-järkkäri jäämään kotiin Tepsin pelistä. Se peli siinä kiehtoo eikä mikään muu. Ei se rekvisiitan vienti hallille voi olla niin tärkeää että sen takia pitäisi peleissä käyminen lopettaa. Kannustuksen pitäisi mielestäni olla enemmän spontaania kuin etukäteen sovittuja lauluja ( jotka muutenkaan eivät jääkiekkoon sovi ollenkaan pelin katkonaisuuden vuoksi ) tai vastaavia.
Ei se rekvisiitan vienti hallille voi olla niin tärkeää että sen takia pitäisi peleissä käyminen lopettaa. Kannustuksen pitäisi mielestäni olla enemmän spontaania kuin etukäteen sovittuja lauluja ( jotka muutenkaan eivät jääkiekkoon sovi ollenkaan pelin katkonaisuuden vuoksi ) tai vastaavia...Eihän tuollaisessa ole mitään mieltä, kannustuksen pitäisi vaihdella tilanteen mukaan että sillä jotain vaikutusta olisi.
Ja lopuksi vielä: tottakai seurankin suhtautuminen on aivan perseestä jos nuo ylläolevat totta ovat.
Eiköhän siellä ihan mukavasti ole. Raumalle ehkä joku dösällinen, jossa alunperin piti ”palata” mutta KIIMA voitti ennakkoon.Upeaa! Itse olen syntynyt vuonna 2004 ja myönnän että piti lukea kaikki ketjun viestit päästäkseni kärryille! Paljon teitä on tulossa tästä alkuperäisestä ryhmästä mutkaan?
Upeaa! Itse olen syntynyt vuonna 2004 ja myönnän että piti lukea kaikki ketjun viestit päästäkseni kärryille! Paljon teitä on tulossa tästä alkuperäisestä ryhmästä mutkaan?
Kiinnostaisi ihan vain uteliaisuutena, mikä oli tuo banderolli episodi? Ja onko muita episodeja mistä tietämätön (minä) ei tiedä?Tässä ketjussa mainittiin yhdestä banderolli edisodista ja tajusin että taisin olla tuolloin paikalla nuorena poikana. Oli hämmentävä hetki.