Sisaruksia, sukulaisia tai kavereita Jatkoajassa?

  • 1 940
  • 26

Onko teillä tietoisesti tuttuja täällä jatkoajassa?

  • Kaveri tai tuttu on kirjoittaja täällä.

    Ääniä: 77 60,6%
  • Veljeni tai siskoni on kirjoittaja täällä.

    Ääniä: 10 7,9%
  • Isäni tai äitini on kirjoittaja täällä.

    Ääniä: 1 0,8%
  • Ainakaan tietoisesti minulla ei ole täällä tuttuja kirjoittajia.

    Ääniä: 39 30,7%

  • Äänestäjiä
    127

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin, tulipa vaan tämmönen mieleen. Että onko teillä tietoisesti sisaruksia, sukulaisia tai kavereita täällä Jatkoajassa, tai vaikka onko joku täällä jonkun isä tai äiti? Omalla kohdalla ei ainakaan näin ole, ainakaan siis tietoisesti. Myös sehän on mahdollista, että jos täällä on vaikka veljekset, tulee sisarukset-kohtaan kaksi ääntä, mutta katsotaan nyt miten äänestys lähtee sujumaan. En yritä tässä udella kenenkään yksityisyyttä, mutta jos tämä sellaiseksi lasketaan, voi moderaattorit lyödä ketjun lukkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jatkoajan joukkoon mahtuu tuttuja ja ystäviä. Iso osa heistä on tosin tullut tutuiksi ja ystäviksikin asti juuri Jatkoajan kautta. Muutama sellainen kuitenkin on, ketkä tunsin jo ennen kuin Jatkoaika-tausta selvisi. Ja voin vaikka vannoa, että heitä on vielä paljon lisää, hieman sellainen tuntuma nimittäin on.

Aiheesta on muuten keskusteltu jo täälläkin.

Lainaanpa kyseisestä ketjusta vielä tämän:

Viestin lähetti Poison
Tiedän, että osa SaiPa-kirjoittajista tietää minut, mutta minä en tiedä heitä. Tästä todisteena on vaikkapa se, että yhtenä hämyisenä viime syyskuun yönä joku mies huudahti perääni kaupungilla "Poison!". En ehtinyt pysähtymään ja tilanne meni todella nopeasti ohitse, mutta tuosta huudosta ei ollut epäselvyyttä. Edelleenkin kysyn: Kuka tunnustaa?!

Metsästän yhä sinua, kuka olitkin. Tule esiin, en pure.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Isällä, äidillä tai pikkusiskolla tuskin on tunnuksia tänne, kun eivät ole jääkiekkoihmisiä ainakaan siinä määrin, kuin meikäläinen... Tai no, mistäs sitä tietää, jos ovat kotoani lähdön jälkeen tajunneet hienon lajin päälle enemmänkin.

Kavereita kirjoittelee muutama. Ja muutamaan on tutustunutkin tämän palstan kautta.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Poison
Jatkoajan joukkoon mahtuu tuttuja ja ystäviä. Iso osa heistä on tosin tullut tutuiksi ja ystäviksikin asti juuri Jatkoajan kautta. Muutama sellainen kuitenkin on, ketkä tunsin jo ennen kuin Jatkoaika-tausta selvisi. Ja voin vaikka vannoa, että heitä on vielä paljon lisää, hieman sellainen tuntuma nimittäin on.

Aiheesta on muuten keskusteltu jo täälläkin.


Niinpä näkyy. Kuitenkin keskustelu siellä oli hieman loppunut, ja se ketju oli pudonnut kauas alas. Muutenkin onhan se keskustelupalsta-kaveri kuitenkin vähän erilainen kuin semmoinen jonka kanssa on niinku muutenkin kaveri ja on jutellut sen kans elävänä. Tuossa kyseisessä ketjussa kaiketi kysyttiin vain vähän semmoista Jatkoaika-kaveria.

Onko muuten joku nimimerkki, jolla on monta kirjoittajaa, eli vaikkapa koko perhe kirjoittaa samalla nimimerkillä?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuttuja on, ja pari sukulaistakin taitaa olla...
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tuttavia ja jokunen kaverikin on kirjoittajana. Kukaan sukulainen ei ole ainakaan vielä tunnustanut..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kavereita on pari ,mutta tuttuja sitäkin enemmän.
Sukulaisia tuskin tänne kirjottelee.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eiköhän me olla kaikki täällä yhtä suurta vittumaisen onnellista perhettä, hehe...

Kyllä tänne joku tuttu kirjoittelee ja minä.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
En kerro, vaikka tuntisin teistä jonkun. Minua ei tunne kukaan.

Ikijokeri, tunnetko Jokeri-ikin? Jokeri-iki, tunnetko Ikijokerin?
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Kaikki mitä muista jatkoaikalaisista tiedän oikeassa elämässä on nimimerkki Cairns on kirjoittanut kirjan ja olen myös nähnyt hänestä kuvan... Ja tormentorin sivuilla oon käyny. En siis tunne ketään... Onkohan täällä muuten ketään esim Liigapelureita jotka hehkuttavat omaa jengiä ja muuten keskustelevat? Tuskin kukaan ainakaan itseään ilmi antaa... HEH!
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Löytyy ainakin yksi tuttu kirjoittaja täältä, ollaan tutustuttu kyllä ihan muualla kuin Jatkoajassa. Itse asiassa ollaan asuttu samassa osoitteessakin yli vuosi, ei tosin enää nykyisellään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rygge
Löytyy ainakin yksi tuttu kirjoittaja täältä, ollaan tutustuttu kyllä ihan muualla kuin Jatkoajassa. Itse asiassa ollaan asuttu samassa osoitteessakin yli vuosi, ei tosin enää nykyisellään.
No mutta sattuipas!

Itseltänikin löytyy täältä tuttu, jonka kanssa ollaan tutustuttu kyllä ihan muualla kuin Jatkoajassa. Itse asiassa ollaan asuttu samassa osoitteessakin yli vuosi. Ei tosin enää. Taidan tässä pitkän talven aikana tosin enemmän tai vähemmän pesiytyä tämän kaverin nurkkiin, Valioliigan ja Serie A:n merkeissä...

Lisäksi armas velipuoleni on jatkoaikalaisia. Häneenkään en kuitenkaan tutustunut täällä, yllätys pyllätys. Kannattaa muuten Rauman Lukkoa, eli aika kyseenalainen äijä sinänsä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minussa on ainakin sen verran uteliasta rotiskoa ja masokistin vikaa - käyn aina silloin tällöin kurkkimassa ihmisten kotisivuja...

On kyllä tylsää että osa porukasta pistää esim. Jatkoajan kotisivulinkikseen. Toisten hekilökohtaisillakaan sivuilla ei taas ole kuvaa. Ymmärrän kyllä tuon ettei nimeä ja nimimerkkiä tule yhdistää täällä, mutta jos se nyt on siellä kotisivuilla kuvan kanssa niin onkohan se kuolemaksi?

Noh, en kuitenkaan niin utelias ole että ostaisin iltapäivälehtiä tai seiskoja (katselen kuvat kaverien luona).
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Koska veljeni kirjoittaa täällä niin kaverini eivät voi sitä tehdä, siis nuiden äänestysnappuloiden mukaan siis.

Pikkuveli on yksi hiljentyneistä aiemmin hyvin paljon kirjoittaneista. Osaan kirjoittajista olen tutustunut hänen kauttaan.

Lisäksi tiedän että työkaverin HIFK-henkinen poikaystävä kirjoittaa tänne, en tosin tiedä nimimerkkiään eikä hän minun.

Muita en tunne, crains ja Jouni ovat julkkiksia ja muutamat muut on ollut ilmeistä yhdistää nimellään kirjoittaviin Jatkoaikatoimittajiin. Muutama pitäisi joskus tavata, eräskin turkulainen on oluen velkaa.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tunnen täältä muutamia ihan ennestään, sitten tässä on tullut törmättyä mitä erimakuisempiin olentoihin uran varrella. Suurimmaksi osaksi olette olleet ihan mallikelpoisia tapauksia. Samaa ei voi sanoa minusta.

Eiköhän tässä vielä joskus törmää uusiinkin kasvoihin palstoilta...

Suvustani en tiedä kenenkään kirjoittavan tänne.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama tuttu tänne kirjoittelee, mutta suurimpaan osaan olen juuri palstan kautta tutustunut. Joku entinen heila kait myöskin täällä vaikuttaa ja isäukko ja pikkuveikka ainakin lueskelevat näitä juttuja säännöllisesti. Tiedä sitten onko kummallakaan kirjoitusoikeuksia. Vastasin kuitenkin kaveri-vaihtoehdon.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eipä kirjoittele sukulaiset tänne, siitä olen hyvin varma. Tuttuja tietty löytyy monesta paikasta, niin myös täältä. :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kavereita löytyy täältä, myös sellaisia, jotka on Jatkoajan kautta tavannut.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Kavereita en omista, mutta muutama tuttu löytyy, täältäkin.
Sukulaiset ei tiettävästi kirjoittele, vaikka koskaan ei voi tietää. Ehkä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sukulaisia ei tietääkseni oman isäni lisäkseni tätä ole lukenut. Tosin hänkään ei tiedä nimimerkkiäni. Kavereita lukee aika lailla tätä, kuten myös osa kirjoittaakin. Tuttuja onkin tullut jumalattomasti juuri Jatkoajan ansioista. Kiitos siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös