Mainos

Sirje Kull taistelu puolue !

• 3 909
  • 20
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Perustan Sirje Kull taistelu puolueen joka puolustaa luomu-naisia ja paljastaa naiset jotka yrittävät väittää olevansa luomunaisia ja eivät ole, silikoni naiset siis hyväksytään mikäli he sen tunnustavat rehellisesti (ei mitään pahaa).

Puolue taistelee tavallisten luomu äitien puolesta ,puolue taistelee kansallisuudesta ihon väristä poliitisesta väristä uskonnosta tai sosiaalisesta asemasta huolimatta luomunaisia.

Tulemme paljastamaan armotta kaikki silikonitissiset valheen varjolla keikistelijät, täten pyydänkin kaikkia uusia puolueen kannattajia astumaan ja ilmoittautumaan riveihimme.

Puolue ei kuitenkaan hyväksy, silikoni naisten mollaamista, eikä karkeaa kieltä . Nopea paljastus ja siinä se.

Tervetuloa , uuden taistelu puolueen riveihin.

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Hei veini, ote löystyy. Mihin jäi PS,?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arvelenpa...

...että joku ottaa piakkoin taas penalttia.

PS, en sanonut että se on veinikretski !

Suosikkijoukkue
Aate ja ideologiset ajatukset eivät kuvia tarvitse , kuva tulee aikanaan. Mieti kenen joukoissa seisot, on toiminnan aika. Mikäli et kuulu puolueeseen, hyväksyt teenäiset keikistelijät. On taistelun ja toiminnan aika ! Autuaita ovat ne jotka eivät näe mutta silti mietiskelävät että näin on !

PS. Nyt tarvitaan toimintaa ja tekoja ei säälittäviä egoja !!

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jos puhutaan Swen-Eerikin äidistä niin olen vähintään puolueen ja kansanliikkeen lämmin sympatisoija. Swen-Eerikin äiti on olemassa! (Yksityishenkilön kysymättä nimeämisessä voi sinänsä olla omat ongelmansa, mutta on väärin viedä viattomalta Swen-Eerikin äidiltä tämän identiteetti!)

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Satusetä 2 taas vauhkoontunut erinomaisuudestaan.

Tosissaan vähän kyllästyttää.

P.S Onneksi nettitaukoa taas tulossa.
P.P.S Siis minulle.

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ted Raikas
Arvelenpa...

Täällä on Penan puolustamis liike olemassa , mikäli luonnollisten naisten puolustaminen on sen väärtti sitten ei voi mitään .

Kauniiden ja luonnolisten naisten puolustaminen ja ihailu ei varmastikkaan ole kovin väärin !

PS. Vai onko ?

Poistun takavasemalle , morjens.
Sirje ei ole muualla kuin minun päässäni !

Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Tulemme paljastamaan armotta kaikki silikonitissiset valheen varjolla keikistelijät, täten pyydänkin kaikkia uusia puolueen kannattajia astumaan ja ilmoittautumaan riveihimme.
Kiinnostunut... mutta niitä luomurintoja pitää paljastella. Ei niitä silikoneja mitä tässä vastustetaan.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Ted Raikas
Arvelenpa...

No perkele. Sitten laitetaan Veinin-puolustamisketju pystyyn. Jos joku natsisika uhkailee palstan hauskinta veijaria, niin kyllä sitten goatset näytämme.

K

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Perustan Sirje Kull taistelu puolueen joka puolustaa luomu-naisia ja paljastaa naiset jotka yrittävät väittää olevansa luomunaisia

edit: viesti poistettu 20.4.2005

Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Re: Re: Sirje Kull taistelu puolue !

Veini kertoi ettei Sirje ole muutakuin hänen päässään, tämä ei tosin pidä paikkaansa koska on saanut kyseisen Swen-Erikin äidin kummittelemaan myös minun päähäni, kuten varmasti monen muunkin täällä kirjoittelevan.

Viestin lähetti Predator

Ja sitten ihan sivuhuomiona sanoisin, että ei tuo sinun tapasi kirjoittaa "yhdys sanoja" mukamas jotenkin spedemäisesti " maanläheisellä duunariotteella" jaksa kovin kauan lukijoita naurattaa. Olet kuitenkin yksityisviesteissäsi näyttänyt, että yhdys sanatkin ovat yhdyssanoja, joten eikös moisen "hauskuuden" voisi lopettaa, kun sen kerran osaat?

Katkeraa tilitystä...
Veinikretski on nyt mennyt kaikkien kirjoittajien ohitse.

PS. Kuka enään muistaa Predatoria?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Sirje Kull taistelu puolue !

Viestin lähetti Predator
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, että MILLÄ METODILLA sinä meinaat "paljastaa" näitä kuvailemiasi naisia? Näppituntumalla, vai ihan pelkästään sillä raumalaisella haukan katseella?
Eiköhän veinillä ole jo suunnitelmat valmiina puolueen tiedusteluorganisaation luomiseksi. Agenteiksi valittavat käyvät viikon pikakurssin Tallinnassa liittyen feikkien paljastamiseen. Ohjelmassa mm. "näin tsekkaat daisarien aitouden ruuhkabussissa", "kuinka erotan biitsillä aidot feikeistä" ja "feikkien kelluntaominaisuudet ja sääkestävyys".

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Sirje Kull taistelu puolue !

Viestin lähetti Gerodz

Katkeraa tilitystä...
Veinikretski on nyt mennyt kaikkien kirjoittajien ohitse.

PS. Kuka enään muistaa Predatoria?

(edit: viesti poistettu 20.4.2005)

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kukaan ei aja minun, pimeän paavin, eikä juuri valitun natsi paavin ohitse, mutta kun puhutaan litukoista, latvijan ja eestisen tytöistä - kyseisiä eläimiä tunte vana, kaata neena ja äärimmäisen hyvin periaatteessa olen kyllä kaikkien niiden puolueiden, yhdis tysten ja kansan liikkeiden kannalla ja puolella jotka ajavat vaikka haisten baltia laisten naisten kalta isten nais ten tapa isten yksilöiden etua.

PS. EEK EEK OLEN BANAANI!

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
niin

Kyllahan se niin on, etta mielummin sita sellaista pehmeaa tissia puristelee kuin kovaa appelsiinia, vai hah?

Luomut on parempia! Silikonit on vaan lehtia ja leffoja varten, sanon ma!

Voi preda sun kanssas, kun saa puutut ihan vaariin asioihin. Nyt on kyse tisseista, eika yhdyssanoista! Olihan tuolla Roorikornerissakin aikoinaan juttua "karvoituksen" laadusta naisilla, etta mika on kiva ja mika eï:)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIEDOKSI KAIKILLE PALSTALAISILLE....

Menin nälvimään nimimerkki veinikretskiä asiasta, joka koski hänen kirjoitusasuaan.

Olen ymmärtänyt (tyypilliseen tyyliini) asian täysin väärin.
En missään nimessä halua, että "veinin" kaltainen mainio kaveri muuttaisi kirjoitustyyliään/tapaansa lähestyä kaikkia ihmiselämää koskevia aiheita.

Jos olen loukannut sinua, "veini", niin pyydän julkisesti anteeksi tässä ja nyt.

Terveisin Predator.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
täten pyydänkin kaikkia uusia puolueen kannattajia astumaan ja ilmoittautumaan riveihimme.

Kuka pitää astua että pääsee Puolueen jäseneksi?

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ori Sultan!

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Re: TIEDOKSI KAIKILLE PALSTALAISILLE....

Viestin lähetti Predator
Menin nälvimään nimimerkki veinikretskiä asiasta, joka koski hänen kirjoitusasuaan.

Olen ymmärtänyt (tyypilliseen tyyliini) asian täysin väärin.
En missään nimessä halua, että "veinin" kaltainen mainio kaveri muuttaisi kirjoitustyyliään/tapaansa lähestyä kaikkia ihmiselämää koskevia aiheita.

Jos olen loukannut sinua, "veini", niin pyydän julkisesti anteeksi tässä ja nyt.

Terveisin Predator.

Lisään aikaisempaasi yhdyssanoja koskevaan arvon veinille, että ennen pilkkua EI tule välilyöntiä.

Asiaan. Luin täällä Köpiksessä taas Seiskoja paskalla istuessani ja totesin tämän erään Vesa Keskisen exän eli Marika Fingerroosin olevan aivan saatanan ääliö. Jos d-kuppinen muija haluaa silikonit, niin mitä vittua...se lehti!

T: nimim Hyvässä myötälaitaisessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy