Tällainen sinänsä hyvin mielenkiintoinen ketju löytyi Jatkoajan historiasta.
Onhan noita "huumeita" minunkin elämässä ollut ja on edelleenkin aivan riittämiin. Addiktoitumisen kohteita löytyy kummallekin kädelle. Tätänykyä addiktioni ovat jotakuinkin harmittomia, eivät suoranaisesti hengelle vaarallisia - korkeintaan välillisesti.
Nuoruudessa alkoholi meinasi muodostua todelliseksi huumeeksi minulle, onnekseni sain taisteltua itseni irti viinakierteestä - samalla tuli jätettyä taakse lukematon määrä viinaan meneviä kavereita, ystäviksi heitä ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua.
Tätänykyä Jatkoajan ohella olen addiktoitunut voimakkaasti makeisiin (erityisesti suklaaseen). Makeisten ohella toinen todellista addiktiota aiheuttava herkku on jäätelö, sitä menee aivan tolkuttomia määriä. Eräs kesä tulin popsineeksi jäätelöä lähes 40 litraa, tähän lukuun laskin vain kaupasta ostetut paketit, en tuutteja tahi tikkuja.
Juomapuolelta addiktiota synnyttävät limonadit, Sprite ja Pepsi Max. Uutena addiktion synnyttäjänä listalle voisin heittää capuccinon, siihen olen hurahtanut totaalisesti tässä viimeaikoina.
Muista addiktoitumisen kohteista voisin mainita seksuaalisten halujeni tyydyttämisen - tavalla tai toisella.
Unohtamatta myöskään erästä hyvin viehättävää naisimmeistä.
Eiköhän tässä ole riittämiin addiktioita yhdelle henkilölle.
vlad.