Tommy kirjoitti:Alamummo on selkeesti katsonut liikaa Desperate Housewivesiä.
Alamummo kirjoitti:Minkäs mä sille voin, että pidän viriilistä ja salskeasta nuoresta miehestä ja hän minusta...
Et muuten enää pysty.sampio kirjoitti:Kahviin olin voimakkaasti koukussa viitisentoista vuotta, mutta pari vuotta sitten pääsin päivittäisestä kupista eroon. Tosin nyt olen taas aloittanut aamukahvittelun ja päivisinkin menee kuppi pari, mikäli kohdalle sattuu. Pystyn kuitenkin olemaan ilman, jos niin haluan.
Golden AWe kirjoitti:Sun pitäisi muuttaa nimeksi AlaN mummo...niinkuin puhutaan alan jätkistä jne.
Kukas sinuun muuten vetoaa parhaiten, se kiinteä puutarhuri vai kiinteä naapurin putkimies? En halua pistää spoilereita vaikka olenkin jo 16 jaksoa kerennyt kattella...
Kahvi, alkoholi, seksi, leffat ja jäätelö nykyisin. Joskus toimi kannabis, pillu ja väkivalta.
Sama täällä, tämän minäkin joudun kyllä nykyään lisäämään omaan listaani nuuskan ja kahvin lisäksi. Tosin on sanottava että jos arvioisin mistä näistä kolmesta helpoiten voisin irti päästä, olisi netti kyllä kirkkaasti ensimmäisenä listalla. Ilman kahvia en kestä päivääkään, ilman nuuskaa tuskin paria tuntiakaan.-Kyllähän netti kokonaisuudessaan muodostaa eräänsortin "huumeen" - Jatkoaika tms.
Unohdit naiset ;)
-Turbomoottorin/Turbon ääni ahdon alkaessa.
-Ralleissa (odottelu)aika ennen ensimmäisen ralliauton tuloa. Äänet auton lähestyessä. Ja se metsän raikaaminen kun auto on kohdalla!! Auton mentyä jäljelle jääneet pakokaasun, jarrujen ym. tuoksut.. (taas on iho kananlihalla)
- Yölenkit. Huikeat fiilikset tulee kun vetää rantalenkin joskus keskellä yötä tai hyvin myöhään illalla. Tuntuu kuin olisi ainoa ihminen koko maailmassa. Loistava paikka miettiä asioita