Ramstedtin syöttöpalvelu on muuttanut nimeä ja tunnetaan nykysin Ramstedtin kuljetuspalveluna. Parissa viimeisessä pelissä Ramulta ei ole nähty kuin pari huippusyöttöä, kun vielä pari viikkoa sitten niitä tuli muutama per erä. Sen sijaan näkee entistä useammin kuinka Ramstedt hakee kiekon oman maalin takaa ja kuljettaa vastustajan siniselle asti. Ja hyvinhän se tekee tuonkin homman, mutta ei tuo vaan ole kovin tehokas tapa hyökätä.Vähitellen voisi alkaa miettimään ketjukoostumuksien oikeellisuutta. Esimerkiksi Ramstedtin ketju ei ole muutamiin peleihin saanut yhtään mitään aikaiseksi. Lähtisin itse kokeilemaan Miro Aaltosta Rinkisen tai Niemisen paikalle.
En tiedä pitääkö syyllistä hakea Ramusta tai ketjukavereista. Kun katsoi miten esimerkiksi Jalvanti avasi peliä eilen sen viimeisen ylivoiman aikana niin ymmärrän hyvin jos Ramu kokee että on parempi hoitaa hommat omin päin. Joka tapauksessa Kuuselan ketju on mielestäni ainoa jonka hyökkäyspelaamisessa on jonkinlaista ideaa tällä hetkellä. Ramstedt kuljettaa, ykkönen ja nelonen roiskivat.
Noin yleisesti ottaen joukkueen pelaaminen on aika nihkeää tällä hetkellä. Mun silmin Blues näyttää keskikastin joukkueelta jolla on huipputason veskari. Av-pelaamisessa ja oman pään pelissä noin muutenkin oltiin välillä todella pahasti purjeessa eilen. Mun on vaikea kuvitella että Haataja saataisiin pidettyä nollilla tänään jos sama meno jatkuu. No toisaalta maalin edusta pelattiin aika hyvin eilen, että ehkä siinä oman pään "valumisessa" on jotain ideaa vaikka se välillä näytääkin tosi pahalta.