Simulation Hockey League – SHL

  • 611
  • 1

M.Lemieux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pittsburgh Penguins
Simulation Hockey League on jo yli 10 vuotta pyörinyt täysin vapaaehtoisvoimin netissä. Tarkoituksena on luoda oma pelaaja, jolla lähtee sitten tavoittelemaan aina SHL :n mestaruutta ja tähteyttä maajoukkueissa! SHL käyttää simuloinnissaan Franchise Hockey Manager 6 peliä. Yksi kausi kestää 8 viikkoa, eli 2 kuukautta.

SHL :ssä jokainen pelaaja, managereita ja muita myöten ovat muita ihmisiä ympäri maailmaa. SHL (vastaa NHL) käsittää tällähetkellä 18 joukkuetta, 9 per conferenssi. Sen lisäksi SHL :n alaisuudessa on SMJHL, joka on junioriliiga uusille tulokkaille. SMJHL käsittää tällähetkellä 12 joukkuetta.

Jokaisella pelaajalla on aloittaessaan käytettävissään 155 TPE. (Total Points Earned) Nämä pisteet saa alussa jakaa parhaimmaksi katsomallaan tavalla. Pelaajan luonnin jälkeen olet Free Agent ja normaalisti edessä olisi SMJHL draftitilaisuus, mutta tätä kirjoittaessa kyseinen tilaisuus on jo pidetty, joten olet vapaa päättämään itse kenen GM :n tarjoukseen tartut ja mihin SMJHL joukkueeseen liityt.

Kun olet luonut uuden pelaajan, onkin hyvä alkaa keräämään TPE :tä tietenkin mahdollisimman paljon, sitä kovempi pelaajasi tottakai on. TPE :tä voi kerätä tekemällä monenlaisia pieniä yhteisöllisiä juttuja foorumilla tai sitten ihan pelin sisäistä valuuttaa käyttämällä viikkoharjoituksiin. Kun pelaajasi on hyväksytty toimistolta käsin, voit alkaa kuunnella GM :iltä tulevia tarjouksia ja luoda uraa kohti SHL :n mestaruutta ja kansainvälistä kunniaa!

Innostuitko luomaan pelaajan? Muistathan lisätä Recruited By kohtaan minun käyttämäni nimimerkki, eli Mr. Finland. Siitä hyödytään me molemmat, ei siis pelkästään meikäläinen.

SHL - Etusivu
Rookie Guide - Lue aluksi
Create A Player
 

M.Lemieux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pittsburgh Penguins
Itse tosiaan aloitin SHL :n pelaamisen muutama päivä sitten ja rehellisesti sanottuna kaikki tuntui vähän sekavalta aluksi, mutta jo nyt voisin sanoa, että olen sisäistänyt perusasiat. Koska luodessani oman pelaajan, oli SMJHL drafti jo pidetty, joten olen tässä käynyt monia hyviä keskusteluja eri joukkueiden GM :ien kanssa. Paljon on ollut kiinnostusta mun pelaajaa Anton Mihailovia kohtaan. Eiköhän tässä parin päivän sisällä tulla ulos sopimusuutisten kanssa :).

SHL yhteisö on tosi lämminhenkinen ja meitä Rookieita autetaan kyllä ihan kaikissa hölmöimmissäkin kysymyksissä.

Jos on epäselvää, mulle voi laittaa täällä viestiä tai kirjotella tähän ketjuun, vastailen parhaan tietotaitoni mukaisesti :)

Nyt on vielä hyvää aikaa luoda pelaaja, kun ensimmäiset pelit on vasta tänään, maanantaina, joten korkeintaan menetät ehkä yhden pelin koko kauden aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös