Onneksi syyllinen selvisi!
Tässä on etsitty kissojen ja koirien kanssa syyllistä HIFKin matalalentoon viimeisen 30 vuoden ajan, erityisesti kauden 98-99 jälkeen. Nyt on totuus tullut julki ja syyllinen on selvillä:
Inhottava takatukka Roman Simicek!!
Tämä epäsikiö on jo vaippaiässä kaivanut kuoppaa allemme ja johdonmukaisesti pikku-Roman on jatkanut toimintaansa sen jälkeenkin. Ensin Tsekeissä, myöhemmin Pohjois-Amerikassa. Kaudella 02/03 hänen undercover-työnsä huipentui taitavaan soluttautumiseen HIFKin hyvin suojeltuun organisaatioon. Jopa pelaajapuolelle. HIFKin vastavakoiluosasto, paremmin tunnettu nimellä "Tuo himaan apetta" eli tuttavallisemmin THA on kuitenkin tehnyt valtavan urotyön paljastaessaan tämän kätyrin, myyrän ja desantin.
Nyt Roman Simicek saa lähteä ja kaikki on taas hyvin.
Kukas se tuolla sanoikaan, että voisihan sitä edes kertoa muodon vuoksi, keitä on yritetty? Itse olen yrittänyt NÖYRÄSTI noudattaa tätä politiikkaa ja siksi olen puhunut JB:stä, VV:stä ja muista ohimenneistä.
Pakkipuolelle yritetään Järventietä, Haakanaa, Laamasta, Levokaria nyt ainakin. Saas nähdä kuka saadaan. Jännää!
Työrauhaa kaikille, nyt on joka jätkän katsottava peiliin jne jne.
PS.
Homma selitetään luultavasti siten, että Simicek "pyysi lähtölupaa" HIFKistä ja kaverin annettiin mennä. Joten ketään ei erotettu!