Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
3-1 ja tappio, kotona. Vahalahden tilannetta odotellaan.
Nyt just vähän harmittaa.
Nyt just vähän harmittaa.
Lukko tämän sarjan ainakin hoitaa vielä kunnialla. Lauantaina varmaan kotona. Sen on nähty että joukkue osaa kerätä itsensä kasaan ja voittaa pelejä. Vahan loukkaantuminen on ikävä kyllä sama kuin Jypiltä Perrin, Bluesilta Hirso, Tapparalta Palola, Saipalta Koho, Kärpiltä Kukkonen tai Hifkiltä RamstedtSiihenkö kaatui mestaruushaaveet? Kaikki oli Lukon hallussa niin kauan kunnes Vahalahti loukkaantui. Ei tänäkään vuonna sitä kirkkainta... Nythän KalPa sai henkisen yliotteen, sen näki jatkoajalla kaikesta.
Käsittääkseni tässä haetaan edellisiltä kausilta avainpelaajien loukkaantumisia.Magnum44, Mäkkäri+Pettinen ja nyt Vahalahti. Vittu. Koko joukkue meni tuon jälkeen täysin pois raiteiltaan.
Ja olen sitä mieltä että tuota vahalahden loukkaamista haettiin hakemalla. Muutamasti kalpan sällit tuli polvi edellä kohti vahalahtea ihan hakemalla polveen osumaan. Näin siis minun silmään asia näkyi. Onko tuo kalpan valmennuksen tarkoitus saada ns parhaat pois jotta voi voittaa? Saatanan ruotsalaista homokiekkoa pelaavat koko kauden.
Ja olen sitä mieltä että tuota vahalahden loukkaamista haettiin hakemalla. Muutamasti kalpan sällit tuli polvi edellä kohti vahalahtea ihan hakemalla polveen osumaan. Näin siis minun silmään asia näkyi. Onko tuo kalpan valmennuksen tarkoitus saada ns parhaat pois jotta voi voittaa? Saatanan ruotsalaista homokiekkoa pelaavat koko kauden.