Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Silloin harvoin, kun ketuttaa...

• 962 843
  • 5 687

Andrius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Saksa
Minua ketuttaa se että odotusarvo Lukon suorituksille ei vastaa sitä mitä budjetti ja tavoite on. Minua ketuttaa tämä tulosten ailahtelu joka tuntuu piilottavan tosi asian.

Lukko ei pelaa sellaista kiekkoa jota pitäisi odottaa. Kuka oikeasti uskoo että me pelaamme mestaruudesta? Kuka oikeasti uskoo että finaalitappion jälkeen voimme todeta että parempi voitti, mutta parempaan ei tällä materiaalilla pystytty?

Asettaako kukaan tavoitetta, siten että sillä on mitään muuta merkitystä kuin fanien miellytys? Uskon että asetta, mutta vaikuttaa että asetettu tavoite on eri kuin ulospäin kerrottu.

Mitä tämä kertoo? Onko organisaatiolla nälkää, halua, tahtoa, kykyä nostaa Lukko voittajaksi. Minusta ei.

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
5/6 pistettä riittää mulle nihkeälläkin suorittamisella tähän mennessä viikon peleistä. Kunnon raapimista. Hyvää molaripeliä. Uhrautuvaa puolustamista. Paskamaaleja. Yksilötaitoa. Ei sillä etteikö parantamisen varaa olisi, mutta 4-1 voitosta ei oikein jaksa mussuttaa.

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Kuka oikeasti uskoo että me pelaamme mestaruudesta?
Tottakai. Jos palstaa on uskominen niin Lukolla on aivan tolkuton määrä lunastamatonta potentiaalia ja ottaen huomioon, että sarjakärki on viiden pisteen päässä tässä vaiheessa kautta niin tässähän on latu auki.

Ylivoimaan tuo huutaa roimaa parannusta, mutta en mää tuossa muuta fundamentaalista estettä näe miksei Lukko voisi keväällä pärjätä.

M3stari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Edmonton Oilers
Ketuttaa se, että ei saada pidettyä hyviä otteita yhtä peliä pidempään. Hyvän ja huonon pelin ero on todella suuri ja se tässä huolestuttaa.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Voitaisiinko sopia hyvät veljet ja siskot ynnä mies- että naisoletetut, että lopetettaisiin tämä armoton veetuilu toisille kirjoittajille. Meitä on moneksi, ja kannattajien/fanien intohimoisuus vaihtelee illasta toiseen hieman pelienkin tuloksista riippuen, mikä näkyy täällä välillä liiankin selvästi. Sallittakoon optimistiset positiivarit, negailijat, sympatiat ja antipatiat yhtä lailla. Ja ennen kaikkea: ei mennä henkilökohtaisuuksiin tai dissata jonkun ymmärrystä tai älykkyyttä.

Tää on vaan kiakkoo hei! Peace brothers and Sisters!

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Tuplaketutus:

- yv-prosentit: Lukko 0, vihu 67. Siihen hävittiin yritteliäs peli
- #90 tulee vielä breikkaamaan isosti ja todennäköisesti paukuttamaan myös isot tehot Lukkoa vastaan. 15-18 min peliajalla. Olen mielelläni väärässä.

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taidan minäkin purkaa kiukkuani tänne. En niinkään Lukon häviöstä, vaan maalivahdin poisotto kahden maalin tappioasemassa viimeisellä minuutilla alivoimalla. Uskoiko Lukon valmennus, että tehdään kaksi maalia tuossa tilanteessa? Toki on sanottava, että osaksi kiukun syynä on, että tulosveto meni pieleen juuri tuon viimeisen maalin takia.
No helpotti oloa tämä vuodatus. Hyvää joulua kaikille Lukko-kannattajille, niin ja tietysti myös Lukon porukalle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tämä paskaa saatana. Naama irtoaa tästä vitutuksesta. Huomioita sekalaisessa järjestyksessä:

-Tuolla hallilla pystyy katsomossa ja käytävillä oikein aistimaan sellaisen lannistuneen tunnelman. Lähinnä odotetaan kollektiivisesti, että mitenhän tällä kertaa saadaan taiottua hommat vituiksi.

-Vaikka tähän on jo tovin kerinnyt orientoitumaan niin silti on suorastaan epäuskoinen fiilis siitä, että tätä paskaa saadaan nauttia vielä ensi kausikin. Olen vahvasti sitä mieltä ettei potkuja saa antaa vain potkujen vuoksi vaan sitten pitää olla mitat täyttävä korvaaja (vrt. joidenkin potkuvaatimukset Sahlstedtille) mutta eikö nyt tosiaan ketään muuta olisi tuohon päävalmentajan paikalle löytynyt? Maalin hinta omaan päähän on toistuvasti niin vitun halpa ellei jopa ilmainen, että tuota ei enää voi sattumalla tai huonoilla yksittäisillä ratkaisuilla selittää. Millainen vitun vässykkä pitää päävalmentajan olla, ettei se saa pelaajiaan ruotuun? Pahoittelen nimittelyä, olen pyrkinyt puhumaan korrektisti nimellä enkä ole sortunut puutarhatonttuihin sun muihin, mutta alkaa meikäläiselläkin periaatteet rakoilemaan. Nykyään ei tarvitse kuin naama nähdä Lämsältä ja vitutuskäyrä on tapissa. Puolitoista kautta vielä.

-Jälleen kerran olisi ollut paikka kohentaa niitä asemia selvästi, jälleen kerran jätettiin se paikka käyttämättä. Ollaan jonkun vitun Porin Ässien kanssa samoissa pisteissä, miettikää! Muka-lähellä ollaan koko ajan sitä neljän sakkia kun ei Lämsä osaa edes kunnolla hävitä, mutta jokainen tietää ettei sinne neljän joukkoon ole yhtään mitään asiaa.

-Erikoistilanteista en enää edes jaksaisi jauhaa. Olkoot saatana. Täysin toiveajattelua, että tuolla paskalla voisi kolme tai neljä ottelua voittaa viidestä/seitsemästä. Lukko tänään 10 minuuttia ylivoimalla ja nolla maalia, Pelicans 2min 3s ja maali. Eikä ole ihan ensimmäinen kerta.

-En halua kuulla/lukea enää sanaakaan mistään vitun varjosarjataulukoista ja muista edistyneistä tilastoista joita Lämsän Lukko suorastaan dominoi. Koska helvetissä se dominointi alkaa realisoitumaan??

-Kuka tuonne Lämsän pumppuun haluaa ensi kaudelle pelaamaan? Lukolla on nyt kolme pelaajasopimusta tiedossa ensi kaudelle, on siinä työmaa urheilujohdolle raapia joukkue kasaan.

-Mulla ei ole Ghostbustersia vastaan mitään, mutta ottakaa nyt se helvetin "käsiä yhteen" siitä alusta pois.

-Stenqvist on löysä paska. Hyvin tekee pisteitä, mutta ei mulla kyllä ikäväkään tule jos jatkaa matkaa.

Hyvää joulua Lukko-perhe. Varmaan käy talviklassikkolippujenkin kauppa kuin rajuilma.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Pelillisesti ei mitään hätää, vaan käytännössä pelaataan omissa sitten niin, että vastustaja tekee ne tarvittavat maalit, kun tarjotaan tarvittavan paljon.

2. Ylivoima ja tästä ei tarvitse muuta edes sanoa.

3. Tappio.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Taidan minäkin purkaa kiukkuani tänne. En niinkään Lukon häviöstä, vaan maalivahdin poisotto kahden maalin tappioasemassa viimeisellä minuutilla alivoimalla. Uskoiko Lukon valmennus, että tehdään kaksi maalia tuossa tilanteessa? Toki on sanottava, että osaksi kiukun syynä on, että tulosveto meni pieleen juuri tuon viimeisen maalin takia.
No helpotti oloa tämä vuodatus. Hyvää joulua kaikille Lukko-kannattajille, niin ja tietysti myös Lukon porukalle.
Juu tuo oli ohiveto valmennukselta. Kassari olisi pitänyt vetää pois jo aiemmin ja jokainen hallissa näki sen.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu tuo oli ohiveto valmennukselta. Kassari olisi pitänyt vetää pois jo aiemmin ja jokainen hallissa näki sen.
Minä olin aivan varma, että totta kai molari otetaan pois viimeistään, jos ylivoimakuvio saadaan valmiiksi. Olen todella pettynyt Lämsän toimintaan tuossa tilanteessa. Täydellistä pelisilmän puutosta, sanoisin.

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Pelillisesti ei mitään hätää, vaan käytännössä pelaataan omissa sitten niin, että vastustaja tekee ne tarvittavat maalit, kun tarjotaan tarvittavan paljon.

2. Ylivoima ja tästä ei tarvitse muuta edes sanoa.

3. Tappio.
Lasch ja Lasse riitti tänään. Plus yks hörppy Leteltä. Ja ero yyveessä. Vittu, ei auta vaikka muka hallitaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy