Mainos

Silloin harvoin, kun ketuttaa...

• 959 185
  • 5 661

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketuttaa aivan aidosti, kun selostaja ja "asiantuntija" ovat molemmat täysin vastustelijan miehiä. Saukkonen oli täysin kiimassa, kun Hifk meni johtoon ja selostus oli intoa täynnä kuin pikkupojalla. Lukon johtaessa pikku saukko yllättäen "aikustui", ja ryhtyi selostamaan ns. puolueettomasti.

Praha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fiilis jotenkin totaalisen nollissa. Kaikenlaista sankaria ollut valmentajana minunkin kannatusuran aikana mutta Lämpsää en kyllä voi yhtään sietää. Jotenkin ajatellut että tämän kauden jotenkin vielä pystyy kituuttelemaan mutta jos sama touhu jatkuu vielä ensi kaudellakin mikä tuntuu käsittämättömältä niin usko ja innostus menee koko touhuun. Harmitusta vielä lisää se että nyt olisi oikeasti kerrankin kova joukkue kyseessä ja itse en havittelisi vahvistusta millekään osastolle. Paskaa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Fiilis jotenkin totaalisen nollissa. Kaikenlaista sankaria ollut valmentajana minunkin kannatusuran aikana mutta Lämpsää en kyllä voi yhtään sietää. Jotenkin ajatellut että tämän kauden jotenkin vielä pystyy kituuttelemaan mutta jos sama touhu jatkuu vielä ensi kaudellakin mikä tuntuu käsittämättömältä niin usko ja innostus menee koko touhuun. Harmitusta vielä lisää se että nyt olisi oikeasti kerrankin kova joukkue kyseessä ja itse en havittelisi vahvistusta millekään osastolle. Paskaa.
Lukko jättää perinteisesti yhden osa-alueen vajaaksi. Nyt sen vuoro on valmennus.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silleen ihan pikkuisen jäi vain harmittamaan tuo Niemisen tolppa varsinaisen lopussa, kun olis tullut Sportin voitosta vajaat 400€…Tämmöisen esityksen jälkeen tuo olisi mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan. No, 2 pistettä Lukolle, tasurista pientä plussaa pelitililleni. Ei kyllä oikein lämmitä.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Silleen ihan pikkuisen jäi vain harmittamaan tuo Niemisen tolppa varsinaisen lopussa, kun olis tullut Sportin voitosta vajaat 400€…Tämmöisen esityksen jälkeen tuo olisi mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan. No, 2 pistettä Lukolle, tasurista pientä plussaa pelitililleni. Ei kyllä oikein lämmitä.
Mua ei harmita yhtään, että Lukkokannattaja ei tienaa vedonlyönnin avulla rahaa Lukon tappioista. Mun mielestä erikoista kannattamista asettaa itselle toive Lukon häviöstä. Joka tapauksessa vituttaa.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Mua ei harmita yhtään, että Lukkokannattaja ei tienaa vedonlyönnin avulla rahaa Lukon tappioista. Mun mielestä erikoista kannattamista asettaa itselle toive Lukon häviöstä. Joka tapauksessa vituttaa.
Tänään erehdyin pistämään tasurillekin sen verran, että tuli vierasvoittoon sijoitetut rahat takaisin. Pointti on kuitenkin se, että vitutusvakuutusta ei ikinä sijoiteta siinä toivossa, että siitä jäisi taloudellisesti plussalle.
Tyhjennän kernaasti alkukaudella hyvin karttuneen pelitilini kevään aikana nolliin, mutta se on sitten seurausta siitä, että peli on uomissaan, jos on ollakseen. Rauman Lukko, saa suorittaa!

Ai niin, ja niille ketkä kyselivät, että missä me nimimerkit ollaan voiton jälkeen? No, täällä ollaan: vitutusketjussa! Ja syystäkin.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen törmännyt tähän keskusteluun monta kertaa aiemminkin elämäni varrella. Omalla kohdallani kyse tässä Lukkoa vastaan pelaamisessa on alun perin ollut ns. vitutusvakuutus, jolloin tappion hetkellä harmitusta lieventää vedonlyöntivoitto.

Nykyään, kun Lukon pelit ovat tällaista vuoristorataa ja siitä huolimatta vastustajille lätkäistään koko ajan valtavia kertoimia, niin se houkuttelee kyllä pelaamaan vastaan. Ja kyllä Lukon tappiot edelleenkin harmittavat, vaikka mestaruus pahimmat patoutumat poistikin.

Totta on kyllä sekin, että Lukon voittaessa juuri tällä tavalla eli sekavalla esityksellä, niin eihän tuo Lukon voittokaan oikein miltään maistu, kun rahavoitto oli niin lähellä. Eli tavallaan haistoin aivan oikein tämän pelin, että vaikeaa on ja kertoimien mukainen ennakkoasetelma ei näy kentällä mitenkään. Mutta tällä kertaa tuuri (lue: tolppa) pelasti Lukon lopussa ja Lukko pääsi jatkoajalle, joka on sitten yleensä 50/50. Nyt se meni Lukolle.

Ja loppuun vielä: ei tullut taaskaan 3 pistettä Sportia vastaan kotikentällä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En olis kyllä uskonut että tämmöinen fiilis on voittopelin jälkeen. Mikäli voitto olisi tullut varsinaisella peliajalla, niin uskoakseni fiilis olisi ihan erilainen mutta nythän tämä on tällaista mitäänsanomatonta "no joo, kaksi pistettä mutta niinhän se muuten meni kuten pelkäsinkin" -olotilaa. Ei tunnu voitolta yhtään. Omituista.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Mikäli voitto olisi tullut varsinaisella peliajalla, niin uskoakseni fiilis olisi ihan erilainen
Ei olisi. Ihan samalta liejulta se peli näytti, vaikka Gélinas'n veto olisi suoraan maaliin mennytkin.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on kyllä jännä kun voitosta huolimatta päällimmäinen tunne on ketutus. Sekä sellainen no vittu jippii fiilis.
No eihän tuossa ole mitään jännää, kun lähdetään purkamaan asiaa osiksi. Miksi sinulla, minulla ja monella muulla on tuo sama fiilis:

-jokainen odotti (jälleen) ennen peliä, että Lukonhan kuuluisi tämä voittaa mennen tullen, johtuen mm. kokoonpanoista, kotiedusta, kertoimista. Vain 3 p. kelpaa.

-3 pistettä oli kaikesta huolimatta jo tuloillaan, vaan eipä tullut.

-surkea ylivoima, jota tänäänkin oli rutkasti tarjolla, ei vaan ota parantuakseen. Mahdollinen lääke tähän istuu penkillä. Miksi?

-useampi kotipeli viime viikkoina on mennyt tällä samalla puskemisella. Ei herätä luottamusta paremmasta ja syö samalla kannattamisen intoa, kun homma ei vain tahdo asettua raiteilleen, vaikka palikoita olisi.

Jäikö jotain vielä sanomatta?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei olisi. Ihan samalta liejulta se peli näytti, vaikka Gélinas'n veto olisi suoraan maaliin mennytkin.
Joo mutta kyllä siinä kolmen pisteen ansiosta olisi itselleen voinut valehdella että hyvinhän tässä kävi.

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla on oikeastaan aika iso ongelma, josta aiheutuu vähän ketutustakin.

En ole kaikin ajoin ollenkaan tyytyväinen Lukon pelaamisen ja Tomi Lämsän suorittamiseen, mutta minua ei kiinnostaisi sadatta kertaa lukea, kun samat kirjoittajat kertovat odottavansa Lämsän potkuja. Siksi olen rajannut lukemiani ketjuja viime aikoina erittäin paljon, aina sitä mukaan, kun johonkin ketjuun alkaa tulla pelkästään potku-viestejä. Ja niinhän minun pitää tehdäkin, koska aika usein ohje tällaisissa on, että ei ole pakko lukea, jos aihe ei kiinnosta.

Mutta, nyt siihen ongelmaan; niitä potkuja toivotaan nyt hyvinkin monessa ketjuissa - mitä luulette palstalaiset, jos voitaisiin esim. pelaajille pyhitetyt ketjut rauhoittaa edes suurimmaksi osaksi vapaaksi noista potkutoiveista? Ymmärrän senkin, jos aihe on sellainen, että muiden mielestä siitä pitää keskustella joka ketjussa, sitten minun on vain luovutettava ja pysyä palstalta pois, kunnes Lämsä on poistunut tai poistettu Lukosta.Oma, kaino toiveeni kuitenkin olisi, että kyseinen keskustelu pysyisi Lämsän kahdessa omassa ketjussa, sekä yleisessä peliesitysketjussa - ja ehkä vielä Sahlstedtin ja Lukon johdon ammattitaitoketjussa, mutta ei enää kovin paljon muissa.

Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Mutta, nyt siihen ongelmaan; niitä potkuja toivotaan nyt hyvinkin monessa ketjuissa - mitä luulette palstalaiset, jos voitaisiin esim. pelaajille pyhitetyt ketjut rauhoittaa edes suurimmaksi osaksi vapaaksi noista potkutoiveista? Ymmärrän senkin, jos aihe on sellainen, että muiden mielestä siitä pitää keskustella joka ketjussa, sitten minun on vain luovutettava ja pysyä palstalta pois, kunnes Lämsä on poistunut tai poistettu Lukosta.Oma, kaino toiveeni kuitenkin olisi, että kyseinen keskustelu pysyisi Lämsän kahdessa omassa ketjussa, sekä yleisessä peliesitysketjussa - ja ehkä vielä Sahlstedtin ja Lukon johdon ammattitaitoketjussa, mutta ei enää kovin paljon muissa.
Ketuttaa kun Lämsää ei ole vieläkään kengitty..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy