Oliko kellään sekuntikelloa?No ei se mennyt. Useampi minuutti meni Saarelan ja paluun välissä, olisiko tullut siinä maalin paikkeilla takaisin vaihtoaitioon.
Oliko kellään sekuntikelloa?No ei se mennyt. Useampi minuutti meni Saarelan ja paluun välissä, olisiko tullut siinä maalin paikkeilla takaisin vaihtoaitioon.
Eikä jaksa alkaa enää säätämään Ripa-radiota synkkaan.HIFK-Lukko ja Mika ”vitun Anu” Saukkonen…
Lukko jättää perinteisesti yhden osa-alueen vajaaksi. Nyt sen vuoro on valmennus.Fiilis jotenkin totaalisen nollissa. Kaikenlaista sankaria ollut valmentajana minunkin kannatusuran aikana mutta Lämpsää en kyllä voi yhtään sietää. Jotenkin ajatellut että tämän kauden jotenkin vielä pystyy kituuttelemaan mutta jos sama touhu jatkuu vielä ensi kaudellakin mikä tuntuu käsittämättömältä niin usko ja innostus menee koko touhuun. Harmitusta vielä lisää se että nyt olisi oikeasti kerrankin kova joukkue kyseessä ja itse en havittelisi vahvistusta millekään osastolle. Paskaa.
Mua ei harmita yhtään, että Lukkokannattaja ei tienaa vedonlyönnin avulla rahaa Lukon tappioista. Mun mielestä erikoista kannattamista asettaa itselle toive Lukon häviöstä. Joka tapauksessa vituttaa.Silleen ihan pikkuisen jäi vain harmittamaan tuo Niemisen tolppa varsinaisen lopussa, kun olis tullut Sportin voitosta vajaat 400€…Tämmöisen esityksen jälkeen tuo olisi mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan. No, 2 pistettä Lukolle, tasurista pientä plussaa pelitililleni. Ei kyllä oikein lämmitä.
Tänään erehdyin pistämään tasurillekin sen verran, että tuli vierasvoittoon sijoitetut rahat takaisin. Pointti on kuitenkin se, että vitutusvakuutusta ei ikinä sijoiteta siinä toivossa, että siitä jäisi taloudellisesti plussalle.Mua ei harmita yhtään, että Lukkokannattaja ei tienaa vedonlyönnin avulla rahaa Lukon tappioista. Mun mielestä erikoista kannattamista asettaa itselle toive Lukon häviöstä. Joka tapauksessa vituttaa.
Olen törmännyt tähän keskusteluun monta kertaa aiemminkin elämäni varrella. Omalla kohdallani kyse tässä Lukkoa vastaan pelaamisessa on alun perin ollut ns. vitutusvakuutus, jolloin tappion hetkellä harmitusta lieventää vedonlyöntivoitto.Mua ei harmita yhtään, että Lukkokannattaja ei tienaa vedonlyönnin avulla rahaa Lukon tappioista. Mun mielestä erikoista kannattamista asettaa itselle toive Lukon häviöstä. Joka tapauksessa vituttaa.
Ei olisi. Ihan samalta liejulta se peli näytti, vaikka Gélinas'n veto olisi suoraan maaliin mennytkin.Mikäli voitto olisi tullut varsinaisella peliajalla, niin uskoakseni fiilis olisi ihan erilainen
No eihän tuossa ole mitään jännää, kun lähdetään purkamaan asiaa osiksi. Miksi sinulla, minulla ja monella muulla on tuo sama fiilis:Tämä on kyllä jännä kun voitosta huolimatta päällimmäinen tunne on ketutus. Sekä sellainen no vittu jippii fiilis.
Joo mutta kyllä siinä kolmen pisteen ansiosta olisi itselleen voinut valehdella että hyvinhän tässä kävi.Ei olisi. Ihan samalta liejulta se peli näytti, vaikka Gélinas'n veto olisi suoraan maaliin mennytkin.
Ketuttaa kun Lämsää ei ole vieläkään kengitty..Mutta, nyt siihen ongelmaan; niitä potkuja toivotaan nyt hyvinkin monessa ketjuissa - mitä luulette palstalaiset, jos voitaisiin esim. pelaajille pyhitetyt ketjut rauhoittaa edes suurimmaksi osaksi vapaaksi noista potkutoiveista? Ymmärrän senkin, jos aihe on sellainen, että muiden mielestä siitä pitää keskustella joka ketjussa, sitten minun on vain luovutettava ja pysyä palstalta pois, kunnes Lämsä on poistunut tai poistettu Lukosta.Oma, kaino toiveeni kuitenkin olisi, että kyseinen keskustelu pysyisi Lämsän kahdessa omassa ketjussa, sekä yleisessä peliesitysketjussa - ja ehkä vielä Sahlstedtin ja Lukon johdon ammattitaitoketjussa, mutta ei enää kovin paljon muissa.
Ok. Tajusin vinkin, pysyn pois palstalta. Kiitos selkeästä ja nopeasta vastauksesta.Ketuttaa kun Lämsää ei ole vieläkään kengitty..
Mahtaa tulla ketuttava kausi.Ketuttaa kun Lämsää ei ole vieläkään kengitty..