Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 878 296
  • 5 319
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin käy, kun on kirjaimellisesti MUNATON hallitus päättämässä. THL suosittelee ja ämmät menee paniikkiin.
Haistakaahan paska!

Vittu ja menivät munattomat ämmät vielä laittamaan NHL:n ja NBA:n ja suurimman osan Euroopan sarjoistakin säppiin. Hallituksen vika.

Hyviä lomia raumalaisille. Rauman boikain twiittailun jälkeen ei edes harmita teidän puolestanne.
 

Right Wing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiinassa alkaa keissi olemaan ilmeisesti jo paranemaan päin. Siellähän suljettiin ilmeisesti enemmän tai vähemmän kaikki muutamaksi viikoksi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiinassa alkaa keissi olemaan ilmeisesti jo paranemaan päin. Siellähän suljettiin ilmeisesti enemmän tai vähemmän kaikki muutamaksi viikoksi.

Näin on juu.

Mutta niin Liigan pleijareita ei aloteta ainakaan heti. Ensi viikon alussa tulee esitys miten jatketaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Taitaa sitten loppukauden huviksi jäädä enää liveseuranta siitä, kuinka monta kertaa porilaiset ehtivät vielä pahoittamaan mielensä. Onko joku pitänyt kirjanpitoa? Itse sekosin laskuissa siinä yhden ja seitsemän välillä. (Tietäjät löytää symboliikan.)

Itsehän porilaiset ovat niin kilttejä ja kunnioittavia, että voivat hyvällä omalla tunnolla esittää jeesusta. Ei tainnut minuuttiakaan mennä tänään tiedotuksen jälkeen ennen kuin kaksi porilaista oli tanssimassa Dream Teamin haudan päällä. Jatkiksessa Lukkofaneja vertaillaan pedofiileihin, kouluampujiin ja terroristeihin. Nemecekiä ja Sevästä halveksuvia nimityksiä en edes kehtaa tähän laittaa sekä päävalmentajaa myöden vedetään ala-arvoista lässytystä Lukon organisaatiota kohtaa.

Tämä kevät oli osviittaa siitä miten porilaiset reagoivat, kun Raumalla oikeasti kulkee. Näemmä reaktio oli ressukkatason sometrollaaminen. Huvittavaa. Jopa sairaalloisen omituista toimintaa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin on juu.

Mutta niin Liigan pleijareita ei aloteta ainakaan heti. Ensi viikon alussa tulee esitys miten jatketaan.

Paras olisi ollut aloittaa pleijarit heti ja mahdollisimman tiiviillä tahdilla. Nythän epidemia ehtii pahentua huomattavasti, kun otetaan viikon aikalisä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Eipä tuollaisille urpoille voi mitään hyvää toivoa, joten yhtäkkiä ei juuri sympatiapisteitä heru, vaikka kausi päättyisikin tähän ja kannu jää taas saamatta.
Urpot. Menkää kalaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu ja menivät munattomat ämmät vielä laittamaan NHL:n ja NBA:n ja suurimman osan Euroopan sarjoistakin säppiin. Hallituksen vika.

Hyviä lomia raumalaisille. Rauman boikain twiittailun jälkeen ei edes harmita teidän puolestanne.
Juu, sympatiaa olisi varmasti muuten riittänyt oikein kahmalokaupalla... Ekasta kappaleesta samaa mieltä, turhaa se on hallitusta syyttää.

Tällä hetkellä tuntuu, että ainakin itseäni miellyttävin skenaario olisi se, että huomenna ilmoitettaisiin mitalit jaettavan runkosarjan perusteella. Tarkoittaisi sitä, että lauantain matsilla olisi panosta, ensimmäinen hopea meikäläisen elinaikana kyllä maistuisi vaikka vähän erikoisella tavalla tulisikin. Ansaittu se silti olisi.

Playoffeista tyhjille katsomoille en itse juurikaan innostu, siltä tuntuu ainakin juuri nyt.

E. Porilaiset voisi kyllä taklata hetkeksi täältä Lukko-osiosta vittuun, ei nyt just kauheesti kiinnostaisi lukea tuollaista vahingonilon kyllästämää jeesustelua.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minäkin melkein kallistun sille kannalle että mitalit voisi runkosarjan perusteella jakaa. Oma lehmä totta kai on nyt ojassa kun Lukolla on kakkospaikalle mahdollisuus ja siksi liputan tämän vaihtoehdon puolesta.

Toisaalta jos pudotuspelit pelataan, niin sitten pitää varmaan munkin turvautua Teliaan. Se nyt pikkasen ottaa päähän ketjun mukaisesti.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä tuo viikon mietintätauko tarkoittaa sitä, että kausi päättyy runkosarjaan. Ainut mahdollisuus olisi ollut ehtiä alta pois. Nyt tauko vie tämän mahdollisuuden. Tilanne kun pahenee koko ajan eikä ole poistumassa lähiaikoina.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kiinassa alkaa keissi olemaan ilmeisesti jo paranemaan päin. Siellähän suljettiin ilmeisesti enemmän tai vähemmän kaikki muutamaksi viikoksi.
Maailman pitäis sulkea Kiina siksi aikaa, että oppivat elämään kuin ihmiset eikä syö jotain vitun lepakoita ja rottia jostain torilta. Ei tää eka tauti ole, joka sieltä on lähtöisin. Siis Wuhanin ”ruoka”markkinoilta.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tuo viikon mietintätauko tarkoittaa sitä, että kausi päättyy runkosarjaan. Ainut mahdollisuus olisi ollut ehtiä alta pois. Nyt tauko vie tämän mahdollisuuden. Tilanne kun pahenee koko ajan eikä ole poistumassa lähiaikoina.
Mä en usko, että tuo viikon tauko mitään mahdollisuuksia pois vie. Mielestäni ihan hyvä katsoa rauhassa, miten tilanne kehittyy. Playoffit kestävät useita viikkoja, joten vaikka aloitettaisiin normaalisti ensi viikolla, keskeytysuhka tulisi tällä leviämisellä eteen aika pian. Mieluummin ei aloiteta ollenkaan, kuin että joudutaan keskeyttämään jo aloitetut playoffit. Se se vasta vituttaisikin.
 

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että mitalit jakoon runkosarjan perusteella. Se olisi reilu ja urheilullinen ratkaisu. Lauantaina on panosta pelissä-> Lukko voittaa ja ottaa hopeaa. Ja mikä parasta, tulee näppärästi kalkkiviivoilla Tapparan ohi. Juu, ei se mestaruus ole eikä pleijareita korvaa, mut rehellinen loppuratkaisu, eikä jää mitään epämääräistä välitilaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin raskasta kuin se onkin sanoa, niin en toivo enää Liigan jatkuvan tyhjille katsomoille, vaan enemmin sitten pillit pussiin ja parutaan vaikka yhdessä pitsiturnaukseen saakka. Jääkiekko on tunnetta, joka vaatii pelaajat sekä kannattajat. Jos toinen näistä puuttuu, niin ei se oikealta tunnu. Päivän aikana olen aika paljon koittanut niitä höyryjä päästellä itsestäni pois, niin kyllä tässä sen paremman huomisen myös tiedostaa, vaikka nyt vieläkin vituttaa niin paljon.

Lukko on Kalle Sahlstedtin sekä Pekka Virran johdolla noussut suomalaiseksi huippuseuraksi, aivan sinne kärkeen, sitä tosiasiaa ei poista mikään eikä kukaan. Mestaruus, joka vielä tulee, maistuu sitten paljon paremmalta tulevaisuudessa, kun saamme joukkueen kanssa olla sitä juhlimassa jäähallissa sekä torilla.

Jossiteltavaa jää ikuisiksi ajoiksi, mutta käsi pystöön nyt ihan oikeasti, että kuka haluaisi viettää ne "ensimmäiset" mestaruusjuhlat jossain kotisohvalla Telian kautta, ilman torijuhliakaan? En minä ainakaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että mitalit jakoon runkosarjan perusteella. Se olisi reilu ja urheilullinen ratkaisu. Lauantaina on panosta pelissä-> Lukko voittaa ja ottaa hopeaa. Ja mikä parasta, tulee näppärästi kalkkiviivoilla Tapparan ohi. Juu, ei se mestaruus ole eikä pleijareita korvaa, mut rehellinen loppuratkaisu, eikä jää mitään epämääräistä välitilaa.
Eikä tarvitse edes voittaa. Piste riittää. Toki tällainen mahtava runkosarja olisi hienoa päättää voittoon. Tiedä vaikka sieltä jaettaisiin mitalit runkosarjan perusteella.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
mutta käsi pystöön nyt ihan oikeasti, että kuka haluaisi viettää ne "ensimmäiset" mestaruusjuhlat jossain kotisohvalla Telian kautta, ilman torijuhliakaan? En minä ainakaan.
Minä. Ei haittaisi ollenkaan.

Kuten olen pitkin kautta painottanut, tämä on Lukolle ”se kausi”. Ensi syksynä materiaali on huomattavasti heikompi ja mestaruussaumat ohuet.

Sen verran kauan on tätä touhua ehtinyt seurata, että tällaisen sauman hukkaaminen tuntuu käsittämättömän pahalta.

Pidän mahdollisena, että lauantaina jäälle luisteleva Lukko-nippu on kovin, minkä tulen ikinä näkemään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensi syksynä materiaali on huomattavasti heikompi ja mestaruussaumat ohuet.

Jos tiedät jo ensi kauden joukkueetkin, niin ei siinä sitten mitään. Kyllä minäkin tiedostan, kuten tännekin olen lukemattoman kertaa sanonut, että tämä on kaikkien aikojen joukkue, mutta että ensi kaudella on ohuet mestaruussaumat? Tietääkseni Lukko pyrkii jatkossakin olemaan kärkijoukkue ja rakentamaan joukkueita, joilla voidaan mestaruus voittaa.

On kyllä niin kova väite sinulta, kun tässä (oletettavasti) ei tiedetä Lukon eikä muidenkaan joukkueita, että minkälaisia ne tulevat olemaan, niin Lukolla on silti ohuet saumat.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Torijuhlia kerkeää pitämään vaikka kesällä. Tuskin pelaajia haittaisi viettää vielä yksi viikko Raumalla keskellä kesää, voitetun playoff-kevään jälkeen.
 

Kentsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään oli ensimmäinen kerta oman kannattamisen aikana kun voitto tuntui pahalta. Se, että joukkue menee autioon Kuopion halliin ja alkushokista toivuttuaan vetää edelleen rutiinilla pisteet kotiin, kertoo kaiken ton joukkueen hyvyydestä. Ja se voitto ikävästi muistutti siitä, että miten pitkälle tolla joukkueella ois voinut mennä. Luulen, että ois ollut henkisesti parempi tulos itselle, jos Kalpa olis vienyt pelin vaikka 15-0.
 

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Yli kolmekymmentä vuotta Lukkoa seuranneena ja itsekin juniorimyllyn läpikäyneenä uskallan sanoa, että nyt Lukon tekeminen on oikeasti sellaisella tasolla seurana, että se mestaruus tulee vääjäämättä jossain vaiheessa. Jos joskus täytyy hopeaan tyytyä, nyt on se paikka. Uskottavuus on saavutettu ja mestaruus tulee vielä. Nyt on joku roti ja linja tehdä hommia pitkäjänteisesti, eikä ostamalla eilisen päivän tähtiä irrallisina palasina. Hyvä tästä tulee. Toivotaan, että Kalle on tullut jäädäkseen, siinä on Lukon tärkein hankinta viime vuosilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös