Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 891 398
  • 5 356

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Liigahan ilmoitti jo, että jos jossain joukkueessa todetaan sairastuminen, kyseinen joukkue laitetaan karanteeniin ja muuten homma jatkuu.

Aika sekaisin menee pakka, jos yksi joukkue napataan pois. Esimerkiksi pleijareissa vastustaja saa free-passin eteenpäin. Voisi enemmin kuvitella, että jos tuo tuollaiseksi menee niin sitten pistetään koko sarja kiinni ja katsellaan syksyllä voidaanko kausi aloittaa
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
Liigahan ilmoitti jo, että jos jossain joukkueessa todetaan sairastuminen, kyseinen joukkue laitetaan karanteeniin ja muuten homma jatkuu.

Paitsi että ei toimi noin pitkässä juoksussa. Pitää myös katsoa kenen kanssa sairastunut on ollut viimeisten päivien aikana kosketuksissa ja siihen kuuluvat sitten myös todennäköisesti vastustajan pelaajat, jotka joutuvat karanteeniin.

Muutenkin olisi avian älytöntä edes pelata enää tuoss tilanteessa. Jos nyt vaikka Tappara laitetaan karanteeniin ensimmäisen puolivälierän jälkeen ja JYP pääsee suoraan välieriin niin mitä järkeä koko touhussa edes olisi?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Aika sekaisin menee pakka, jos yksi joukkue napataan pois. Esimerkiksi pleijareissa vastustaja saa free-passin eteenpäin. Voisi enemmin kuvitella, että jos tuo tuollaiseksi menee niin sitten pistetään koko sarja kiinni ja katsellaan syksyllä voidaanko kausi aloittaa
Such is life. Ei Tenniksessäkään peruta koko turnausta kun yksi pelaaja jättäytyy pois.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Liigahan ilmoitti jo, että jos jossain joukkueessa todetaan sairastuminen, kyseinen joukkue laitetaan karanteeniin ja muuten homma jatkuu.
Porissa ja Kuopiossa kerätään jo bussilastillista Italiassa käyneitä. Tekevät rundin muille paikkakunnille ja pysyvät samalla poissa oman joukkueen läheltä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä enemmän Lukko menestyy niin sitä enemmän aaseja astuu esille. Tässä Esko Kallioniemen (kuka vittu olet?) taidonnäyte Jatkoajassa Taas mennään

Edit. Nopean tutkinnan tulos: porilainenhan se oli. Mitä voi odottaa.
 
Laitan kysymykseni tänne kun en tuonne taklausketjuun viitsi mennä. Siellä keskustelu käy kuumana.

1) Onko Anttilan kunnosta missään ollut tietoa?
2) Onko Seväsen kommentteja näkynyt missään?

1) joku oli Kärppien puolelle kirjoittanut että näki tänään kävelemässä kaupungilla. Kärpät itsehän ei juuri loukkaantumisista viitsi tiedottaa

2) Nyt puhuu Lukon Roni Sevänen taklauksestaan: ”Pyysin suoraan anteeksi”
Seväsen kommentit
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sehän oli Kallioniemeltä kypsä ja kiihkoton näkemys. Ja aika lailla naulan kantaan.

Turhaa pohdiskelua. Seväsen taklaus oli ruma. Nemecek ei voinut tehdä mitään toisin. Eli käytännössä tässä nostetaan Lukko johonkin tikun nokkaan tällä hetkellä kuin Martin Bergeriä konsanaan.

Ei kai helvetti yksikään joukkue pärjää, jos otetaan ulosajoja. Mielestäni Lukon nostaminen tähän erityisasemaan on naurettavaa. Missä ne kirjoitukset ilman pientä negan väreilyä Lukon hyvistä otteista? Ei juuri näy.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iltapuluthan käyttävät peleissä paikallisia freelancereita, jotka ovat kotijoukkueen faneja. Väitän, että jos Nemecekin ja Seväsen taklaukset olisivat tulleet kotipelissä, niin tällaista paskamyrskyä ei olisi tullut.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Päähän tässä räjähtää, mikäli lupaava kevät päättyy pandemian takia. Vitun kiinalaiset syöneet saastaisia elintarvikkeita ja se estää nyt maailman normaalin toiminnan. Haistakaa vittu!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Päähän tässä räjähtää, mikäli lupaava kevät päättyy pandemian takia. Vitun kiinalaiset syöneet saastaisia elintarvikkeita ja se estää nyt maailman normaalin toiminnan. Haistakaa vittu!
Mä en edelleenkään jaksa uskoa, että Suomen päättäjät menevät tuollaiseen hysteriaan. Toki tässä itse kunkin kannattaa pestä niitä käsiä vähän normaalia huolellisemmin ja useammin. Yleensä ihan terve järki auttaa näissä jutuissa. Ei se Sarssikaan nyt kaikkiin tarttunut.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä vituttaa niin paljon, että lähtee hiukset päästä, jos tämä kausi päättyy johonkin helvetin pandemiaan, joka kaikenlisäksi on saanut alkunsa kiinalaisten toimesta. Melkein tekisi mieli itkeä, mutta ei sekään auttaisi.

Olisin valmis luovuttamaan vaikka toisen munuaiseni, jos pääsisin kyyneleet silmäkulmassa juhlimaan minun rakkaan suosikkiseurani Suomenmestaruutta, ei paljon kiinnosta vaikka tulisi sata koronaa, koska olisin ainakin onnellinen.

Paskaa. Vittu mitä paskaa, jos tämä tähän kaatuu. Harkitsen vakavasti koko jääkiekon seuraamisen lopettamista, jos tässä nyt mustapekka jää käteen. Samalla jos Tuomas Heikkilä kirjoittaa yhdenkin rivin kiekkojumalista ja Rauman Lukosta, niin syötän sille Valtran uusimman mallin, ruuvineen päivineen.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä vituttaa niin paljon, että lähtee hiukset päästä, jos tämä kausi päättyy johonkin helvetin pandemiaan, joka kaikenlisäksi on saanut alkunsa kiinalaisten toimesta. Melkein tekisi mieli itkeä, mutta ei sekään auttaisi.

Olisin valmis luovuttamaan vaikka toisen munuaiseni, jos pääsisin kyyneleet silmäkulmassa juhlimaan minun rakkaan suosikkiseurani Suomenmestaruutta, ei paljon kiinnosta vaikka tulisi sata koronaa, koska olisin ainakin onnellinen.

Paskaa. Vittu mitä paskaa, jos tämä tähän kaatuu. Harkitsen vakavasti koko jääkiekon seuraamisen lopettamista, jos tässä nyt mustapekka jää käteen. Samalla jos Tuomas Heikkilä kirjoittaa yhdenkin rivin kiekkojumalista ja Rauman Lukosta, niin syötän sille Valtran uusimman mallin, ruuvineen päivineen.
Aivan vitun samaa mieltä! Silloin kun Lukolla olisi kaikkien aikojen mahkut siihen johonkin uskomattomaan ja aivan uskomattoman mahtava joukkue kasassa, niin jääkiekon ulkoiset seikat tulevat väliin. Se on jokin kirous Rauman Lukolla. Ei se voi olla muuta.

Toivotaan nyt kuitenkin, että playoffit pelataan ja yleisö pääsee halliin. Jos katsojat kielletään, olisi mielestäni parempi lopettaa koko kausi saman tien.
 

Pattero

Jäsen
Kyllä vituttaa niin paljon, että lähtee hiukset päästä, jos tämä kausi päättyy johonkin helvetin pandemiaan, joka kaikenlisäksi on saanut alkunsa kiinalaisten toimesta. Melkein tekisi mieli itkeä, mutta ei sekään auttaisi.

Olisin valmis luovuttamaan vaikka toisen munuaiseni, jos pääsisin kyyneleet silmäkulmassa juhlimaan minun rakkaan suosikkiseurani Suomenmestaruutta, ei paljon kiinnosta vaikka tulisi sata koronaa, koska olisin ainakin onnellinen.

Paskaa. Vittu mitä paskaa, jos tämä tähän kaatuu. Harkitsen vakavasti koko jääkiekon seuraamisen lopettamista, jos tässä nyt mustapekka jää käteen. Samalla jos Tuomas Heikkilä kirjoittaa yhdenkin rivin kiekkojumalista ja Rauman Lukosta, niin syötän sille Valtran uusimman mallin, ruuvineen päivineen.

Mulla ei ole edes ikää niin paljoa, että voisin sanoa odottaneeni tällaista saumaa todella kauan. Olen pienessä pääkopassani tätäkin kuitenkin pohtinut. Elän niin voimakkaasti jääkiekon kautta ( – jos niin voi sanoa). En edes halua pohtia mahdollisia kauhuskenaarioita, vaikka kaikkien "asiantuntijoiden" mielestä Suomessa ei koko kautta loppuun saakka päästä viemään.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Pahalta näyttää kyllä playoffien kannalta, ei mahda mitään. Muissa Euroopan maissa aika järjestään suljetaan kaikenlaisia instituutioita ja yleisötapahtumia perutaan, eikä Suomi voi yksinään jäädä miksikään poikkeukseksi. Onhan se kyllä jotenkin Lukon tyylistä, että silloin kun on iso mahdollisuus ottaa vihdoin mestaruus niin joku kiinalainen vetää antaumuksella lepakkokeittoa toisella puolella maapalloa ja näin estää sen mestaruuden toteutumisen.

Vituttaa. Eikä tietenkään pelkästään jääkiekon takia, onhan se korona nyt muutenkin ihan perseestä.
 

Kentsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sormet ristiin, että noi Italian matkaajat ois vihdoin tajunnut laittaa edes itse itsensä karanteeniin. Eiköhän tää viikko sen kerro, että miten käy. Jos tuon nykyisen tautimäärän saavat hallintaan niin kyllä siinä tapauksessa voi vielä pelit normaalisti jatkua.

Melkein häiritsee itseäkin näin positiivinen ulosanti. Veikkaan, että sillä saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa, etten ehkä kykene käsittelemään mahdollista lopputulemaa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En osa sanoiksi pukea tätä tunnetta. Epäuskoinen olo, ei näin voi tapahtua... rajat kiinni, ei edes läpällä.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Lukon meininki ja Kalle messissä voi ennustaa, että ollaan tulevinakin vuosina kärkijoukoissa ja joku kausi se paras palkinto saadaan joka tapauksessa.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä vituttaa niin paljon, että lähtee hiukset päästä, jos tämä kausi päättyy johonkin helvetin pandemiaan, joka kaikenlisäksi on saanut alkunsa kiinalaisten toimesta. Melkein tekisi mieli itkeä, mutta ei sekään auttaisi.

Olisin valmis luovuttamaan vaikka toisen munuaiseni, jos pääsisin kyyneleet silmäkulmassa juhlimaan minun rakkaan suosikkiseurani Suomenmestaruutta, ei paljon kiinnosta vaikka tulisi sata koronaa, koska olisin ainakin onnellinen.

Paskaa. Vittu mitä paskaa, jos tämä tähän kaatuu. Harkitsen vakavasti koko jääkiekon seuraamisen lopettamista, jos tässä nyt mustapekka jää käteen. Samalla jos Tuomas Heikkilä kirjoittaa yhdenkin rivin kiekkojumalista ja Rauman Lukosta, niin syötän sille Valtran uusimman mallin, ruuvineen päivineen.

Seurojen talous romahtaa jos pleijarit jää pelaamatta, mutta niin romahtaa myös monen kannattajan mielenkiinto ympäri Suomen.

Kuvitelkaa nyt jumalauta, että JD, Repo ja Ruotsin pojat laitettaisiin ensi viikolla kesälomalle ja katseet kohti ensi kautta. Sitten katsot 3kk niitä Tifosin Burger mainoksia ja kesäkuun alussa luet länsisuomesta että Pitsiturnauksen päivälippu nyt ennakkohintaan 170e+alv.

On vitsit vähän saatanan vähissä siinä tapauksessa. Olen edelleen sitä mieltä, että jäähalli ei ole avainasemassa taudin pysäyttämisessä, vaikka siellä hyvin porukkaa käykin. Samalla hetkellä pitäisi pistää sitten kaikki muutkin sosiaaliset ympäristöt kiinni.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Seurojen talous romahtaa jos pleijarit jää pelaamatta, mutta niin romahtaa myös monen kannattajan mielenkiinto ympäri Suomen.
Talousmielessä Lukon suhteellinen etu paranisi, mutta en toki toivo mitään yleisötapahtumakieltoa.
 

Jorkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onhan pudotuspelit nyt aivan pakko pelata. Olen suhteessa aika junnu tällä palstalla ja kannattajana, mutta sen verran tässä olen odottanut, että jos joku koronavirus vielä tulee kaikkien aikojen kevään tielle niin mulla loppuu usko tähän touhuun.

Raumalla on käsittääkseni ( korjatkaahan, jos olen väärässä) nolla todettua koronavirustartuntaa ja suippolandiassa tyyliin yksi. Se ei hyvänen aika voi olla este pelata pleijareita yleensäkään tai tyhjille katsomoille ainakaan Äijänsuolla. Jos Raumalla pelataan tänä vuonna finaaleita, niin olen valmis vaikka sairastamaan tämän koronan sekä ostamaan timpalta kaikki mahdolliset suojaustarvikkeet ja kausikortin tifosiin kunhan pääsen paikalle.

Ei tässä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, niin ihmeellistä aikaa eletään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös