Itse olen myös odottanut Tarea viivalle. Pelasi viime kaudella kakkosyv:ssä mielestäni ihan kelvollisesti, vaikka tehoja saisi toki tulla enemmän.Reunasen
Pidän Reunasta jopa Lukon parhaana viivapyörittäjänä. Heikkinen on tärkein yksittäinen yv-pelaaja, mutta kyllä hänen oheen voisi pientä viivatanssia sovittaa.
Sitä paitsi Reunanen on pelinavaamisen suhteen Lukon parhaimmistoa. Taito pitää vain saada jalostettua oikeaan muotoon.
Omat ehdotukset yv-vitjoiksi:
------------Koivisto-------------
Repo ----- Pottu ------ Pattu
------------Heikkinen----------
--------- Koivistoinen ---------
JD ----------Nyman ----------Kiko
----------- Reunanen ----------
Ykkösessä on tavoite saada mahdollisimman paljon vetoja joko Revolta (ranteella tai one-timerina) tai Heikkiseltä. Koivisto tekee sitä missä on parhaimmillaan, eli hakkaa karoja sisään. Westerholmit pyörittävät toista puolta ja tarjoavat toisen vaihtoehdon neliön sisään.
Kakkosessa ei ole yhtä paljon laukaisuvoimaa, joten takakolmiota yritetään pyörittää mahdollisimman aktiivisesti. Kiko tarjoaa laukaisualoitetta, mutta Reunanen voi myös itse heittää rannaria viivalta. JD tarjoaa rightin mailan, joten vetoja voidaan hakea kumpaankin suuntaan. Koivistoinen on suht kookkaana pelaajana oma valintani maalin edustalle.