Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Pelasin Lukon voittokertoimen, mutta laitoin vain 5€. Enempää en uskaltanut. Tuli sieltä omat pois ja vähän päälle.
Setänen pelasi voittavalla tasolla, muu joukkue ei.Voi ny per... Setänen näytti eilen jo suurinpiirtein liigatason maalivahdilta. Sitten tuli se 2-1 maali, jossa mies harhautti itse itsensä ja hyppäsi pois vetolinjalta... Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
”Vähän” ylipelasi juu. Katoin kans, että mitä nyt tapahtuu.Voi ny per... Setänen näytti eilen jo suurinpiirtein liigatason maalivahdilta. Sitten tuli se 2-1 maali, jossa mies harhautti itse itsensä ja hyppäsi pois vetolinjalta... Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Setänen oli eilen Lukosta TOP3 pelaaja.”Vähän” ylipelasi juu. Katoin kans, että mitä nyt tapahtuu.
Ei Setäsen piikkiin tappiota voi laittaa. Yhdellä tehdyllä harvoin voittaa.
Toki tänään pääsin jo niin pitkälle, että katsoin vain lopputuloksen varttia yli yhdeksän. Helpommalla toki pääsin näin, kuin että olisin seurannut pelin kulkua. En ole koskaan halunnut seurata Lukon pelejä tällä tavalla katsomalla vain lopputuloksen. Tähän se valitettavasti on nyt ajautumassa.
Ylivoimalla Lukko ei pääse kiekollisena edes alueelle. Ainoa keino saada pakkopeli käyntiin on voittaa hyökkäyspäässä aloitus ja siitä sitten hinkkaamaan kuvioita. Yleensä tuokin päättyy todella heikkoon syöttöön tai laukaukseen joka menee niin karkeasti ohi, että tilanne purkautuu jo siihen ilman vastustajan purkua.Yhdyn silti tuohon ylivoimaan. Vaikka pari maaliakin on nyt tullut niin kyllä se vähän ihmeellisen näköistä on. Jos seuraa muiden ylivoimia, niin siellä on neliönläpisyöttöjä ja pelaajat liikkuu. Lukolla ei tätä näy.
Pekkakin sanoi aika surkuhupaisesti jossain haastattelussa että harmittaa kun vastustaja ottaa jäähyjä kun Lukon hyvä pelirytmi menee sekaisin. Ehkä ei hommat ihan putkeen mene jos toivoo että ei ylivoimalle pääse.Ylivoimaan on pakko löytyä ratkaisu, nykyisellään Lukon ylivoimalla Lukon peli kärsii siitä vastustajia enemmän.
Pekkakin sanoi aika surkuhupaisesti jossain haastattelussa että harmittaa kun vastustaja ottaa jäähyjä kun Lukon hyvä pelirytmi menee sekaisin. Ehkä ei hommat ihan putkeen mene jos toivoo että ei ylivoimalle pääse.
Mitäpä, jos sitä rytmiä ei muuttaiskaan. Pelais vaan kuten normaalisti. Jättää sen ylivoimapyörityksen vallan pois ja yrittäis vaan samalla tyylillä pelata kuin 5 vs. 5.Kyllä mä ton ymmärrän. Ei pidä ajatella liian simppelisti. Jos sulla on vaikka hyvä fiilis juosta ja tuntuu sujuavn, niin yhtäkkiä joku sanoo eikun nyt sun pitää kävelleä/kontata, niin kyllä siinä rytmi ja fiilkset sekoaa. Aina on parempi jatkaa niin kuin hyvältä tuntuu kuin vaihtaa asennetta. Ei tuo nyt välttämättä tarkoita sitä, ettei Peksi toivo ylivoimaa. Vaan sitä että hyvä flow katkeaa kun pitää muuttaa rytmiä.
Eikös se ole vallan toisinpäin. Kyllä helpompi on juoksussa voittaa kun kaverilta puuttuu yksi jalka.Kyllä mä ton ymmärrän. Ei pidä ajatella liian simppelisti. Jos sulla on vaikka hyvä fiilis juosta ja tuntuu sujuavn, niin yhtäkkiä joku sanoo eikun nyt sun pitää kävelleä/kontata, niin kyllä siinä rytmi ja fiilkset sekoaa. Aina on parempi jatkaa niin kuin hyvältä tuntuu kuin vaihtaa asennetta. Ei tuo nyt välttämättä tarkoita sitä, ettei Peksi toivo ylivoimaa. Vaan sitä että hyvä flow katkeaa kun pitää muuttaa rytmiä.
Lukko sai muuten pelin oikeasti pyörimään ylivoimalla kun pelattiin viimeksi Turussa tepsiä vastaan, kun oli kaksinkertainen määrä pelaajia kuin vastustajalla. Pelattiin ilman maalivahtia 6vs3 niin jo alkoi rullata.
Tappara paskavoitti senkin pelin...Toim.huom. Mihin helvettiin sekin peli nyt hukku missä Vaha sen syöksyn teki? Paljon muitakin, mutta YouTuben paskasta maailmasta löytyy vaan tapparan paskavoittoja.
Ketuttaa huolella tuo Rony Ahosen pitkähkö saikku. Kaverin poissaolo tulee näkymään väkisinkin puolustuksen peluutuksessa ja peliotteissa. Senhän sitten tietää jo etukäteenkin mitä tulee tapahtumaan Jakub Krejcikille kun peliaika huitelee jatkuvasti siellä puolentunnin paremmalla puolella.