Pata tasoihin.Kalpa johtaa 0-1
Derbyjen kautta lomille?
Pata tasoihin.Kalpa johtaa 0-1
Samat fiilikset. Todella iso pettymys koko kevät, taas. Kaikki muistavat viime kevään, joilloin koko kauden pidetty piikkipaikka ryssittiin historiallisella sulamisella viimeisen 1,5kk aikana. Tämä oli jatkumoa siihen.Vituttaa koko runkosarja. Sija 8. Kyllä nyt on ilon aihetta. Pitäskö Tomin ja Kallen lähteä poikien kanssa vähän yöhän juhlimaan?
Tämä joukkue on täysin luokaton ja munaton. Maalivahdit aivan seuloja, puolustuksessa neppaillaan ja hyökkäyksen kärki on osittain tasoa kolmoskenttä. Onko joku asia hyvää tai onnistunut? Ei.
Tekisi itsekin mieli laittaa se TV kiinni mutta tuskin tämä rimpuilu enää kovin kauaa kestää.
Kyllä se vittuuntuminen on tässä kolmen vuoden aikana jo niin pahasti juurtunut verenkiertoon, että ei se ihan helpolla pois lähde.Ketuttaa pessimismi tällä palstalla. Kyllä sitä saa vittuuntua viikon tai parinkin päästä. Ei tarvii etukäteen kuitenkaan.
Pata tasoihin.
Derbyjen kautta lomille?
No on se hyvä, että ei ainakaan Ässille pudota.Oisko harmittanut?
No on se hyvä, että ei ainakaan Ässille pudota.
Miks? Onks kaikki muut kanavat pimeänä?Joudun katsomaan teidän peliä.
Sukujuhla. Suvun ainoan ässä fanin surullista elämää :(Miks? Onks kaikki muut kanavat pimeänä?
Ookssää se musta lammas?Sukujuhla. Suvun ainoan ässä fanin surullista elämää :(
En vaa pinkkiOokssää se musta lammas?
Oon aina luullut, että nämä on asioita, jotka saadaan jo äidinmaidossa. Jotkut ovat joutuneet näemmä tyytymään porilaiseen korvikemaitoon.Sukujuhla. Suvun ainoan ässä fanin surullista elämää :(
Kun ensimmäisen kerran hitsasin koulu käsityössä tiesin mikä on mun seura;)Oon aina luullut, että nämä on asioita, jotka saadaan jo äidinmaidossa. Jotkut ovat joutuneet näemmä tyytymään porilaiseen korvikemaitoon.
Käytikssää hitsausmaskia? Se meinaa sokaisee terveetkin silmät.Kun ensimmäisen kerran hitsasin koulu käsityössä tiesin mikä on mun seura;)
Kun ensimmäisen kerran hitsasin koulu käsityössä tiesin mikä on mun seura;)