1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Uhriutumisen MM:n paluu jatkoaikaan.
Katso Operan kautta ilmaiseksi.Tämän päivän peli kyllä kiinnostelisi, mutta en ala viittäkymppiä maksamaan yhden pelin takia.
Viimeksi en saanut Operan VPN:llä auki. Saako siellä määritettyä sijaintimaan?Juuri näin. Siinä on sisäänrakennettu VPN.
Saattoi olla, että se VPN:n sijainti oli Saksassa, jolloin saksalaisjoukkueen peli ei näkynyt. Itse laitoin sijainnin Amerikkaan jolloin näkyi.Viimeksi en saanut Operan VPN:llä auki. Saako siellä määritettyä sijaintimaan?
Ei vaan Operan VPN:n kaista oikein riitä Amerikoista tänne striimin katseluun yli 360p.Saattoi olla, että se VPN:n sijainti oli Saksassa, jolloin saksalaisjoukkueen peli ei näkynyt. Itse laitoin sijainnin Amerikkaan jolloin näkyi.
Juu tämän huomasin edellisen CHL matsin aikana. Se on tänään taas paluu 80-luvulle.Ei vaan Operan VPN:n kaista oikein riitä Amerikoista tänne striimin katseluun yli 360p.
En tiä kans mutta normaalille kannattajalle varmaan tuplavitutus.En tiedä kumpi vituttaa enemmän, toi muniinpuhaltelu kaukalossa taikka joka helvetin ketjun raiskaaminen.
Liiga järjesti, voitettiin mestaruus.Voisko Lukko järjestää teemapelin "pysykää kaukana hallilta" ja ei päästäisi ketään katsomaan. Varma voitto tuosta pelistä.
Tämä on mielenkiintoista kyllä. Missä työpaikalla vetää tuolla asenteella. Mun työmaalla joku kuolee jos vedellään samalla asenteella.Itselleni riitti vähäksi aikaa. En meinaa vähään aikaan lähteä ajamaan Lukon vuoksi Rauman suuntaan. Laitan vapaa-aikaani johonkin muuhun. Tuollainen perseily vituttaa ihan huolella. Tai oikeastaan fiilis on sellainen välinpitämättömän turtunut. Mitähän maanantaina pomo sanoisi, jos olisin työpäivästäni tekevinäni hommia Mattilan mainitsemat 90%?
Tappion vituksen kestää, jos joukkue antaa kaikkensa. Se vitutus menee ohi aika nopeasti.