Ei lukkoo kukkaa tul
Ja ellei muuten, niin ainakin sitten kesällä!Tulee varmasti eikä jää yhteen.
Pari tuntia vielä aikaa
Jep, Sahlstedt vaan lupaili että tammikuussa vahvistuksia tulisi.Siirtoaikaa on vielä kuukausi jäljellä.
Mutta sanoi tässä taannoin, että se homma meni reisille.Jep, Sahlstedt vaan lupaili että tammikuussa vahvistuksia tulisi.
Sehän on mun pointti. Siihen tässä kuitenkin (vitsailumielessä) lasketaan aikaa. Tammikuun loppuun.Mutta sanoi tässä taannoin, että se homma meni reisille.
Olenko ainoa, joka kuvittelee, että ensimmäisen mestaruuden nimimerkki on tehnyt comebackin?
Olenko ainoa, joka kuvittelee, että ensimmäisen mestaruuden nimimerkki on tehnyt comebackin?
Selvyyden vuoksi, niin ainakin minä olen tyytyväinen Svanenbergsin sopimukseen. Tuo särkymävaraa ja kilpailua rosteriin. Täytepelaaja ja sitä mitä toivoin.Huh, huh. Enempää en jaksa lukea, ennen niin asiantuntevan tuntuisien kirjoittajien viestejä. Jumalauta, seuraa vahvistetaan särkymävaaran vuoksi kohti kevättä ja vielä on mahdollista hakea vahvistustakin, mutta ei mitään isoegoa taikka tuittuilijaa josta jo päästiin eroon ja täällä vedetään ranteita auki. Siis kuntopuntariykkösen kannattajat vetävät ranteita auki, kun joukkuetta rakennetaan.
Tämä!Selvyyden vuoksi, niin ainakin minä olen tyytyväinen Svanenbergsin sopimukseen. Tuo särkymävaraa ja kilpailua rosteriin. Täytepelaaja ja sitä mitä toivoin.
Mitä sitten kritisoin, niin se mitä Kalle kertoi juuri viimeksi lauantaina, että Daniel Audette ei edes isolla rahalla ole siirtymässä mihinkään Vitjazista, mutta kuitenkin hetken päästä on mies matkalla Ruotsiin. En usko, että Kalle tahallaan kenellekään valehtelee, mutta näyttäähän toi kommentti aikalailla hölmöltä.
Daniel Audette ei ollut siirtymässä viime viikolla mihinkään, Audeten tilanne on muuttunut viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Monen muunkin KHL-pelurin tilanne on muuttunut samaan aikaan, sattumaako?Daniel Audette ei edes isolla rahalla ole siirtymässä mihinkään Vitjazista, mutta kuitenkin hetken päästä on mies matkalla Ruotsiin.
Eiköhän tähänkin viimeistään ylihuomenna vastaus saada!Daniel Audette ei ollut siirtymässä viime viikolla mihinkään, Audeten tilanne on muuttunut viime sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Monen muunkin KHL-pelurin tilanne on muuttunut samaan aikaan, sattumaako?
Mikä on muuttunut ja mistä sinä tiedät sen?Daniel Audette ei ollut siirtymässä viime viikolla mihinkään, Audeten tilanne on muuttunut viime sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Monen muunkin KHL-pelurin tilanne on muuttunut samaan aikaan, sattumaako?
Tämä on ihan aiheellinen kysymys, kun eilen vielä Sahlstedt sanoi, että sitä ei suurella todennäköisyydellä saada. Jos jotain sääntömuutoksia oltaisiin tehty, niin sittenhän hänet pitäisi saada.Mikä on muuttunut ja mistä sinä tiedät sen?
Eikös tämän Lukon haavissa jo olevankin pelaajan tilanne olisi sitten pitänyt muuttua?
Tämä on ihan aiheellinen kysymys, kun eilen vielä Sahlstedt sanoi, että sitä ei suurella todennäköisyydellä saada. Jos jotain sääntömuutoksia oltaisiin tehty, niin sittenhän hänet pitäisi saada.
Ping @Kaukalon kauhu