Odotin peliltä enemmän. Mietin jo töissä että ompas nättiä kun tulee peli. Vaikka katsoin koko pelin niin kyllä jotenkin kiinnostus lässähti viimestään sen Kookoon toisen maalin jälkeen. Ehti hyvin käydä vaikka jääkaapilla tai vessassa kesken pelinkin. Hävis terävin mielenkiinto. Jotenkin tuo kuvastaa tällä hetkellä sitä kentällä olevaa Lukkoa.
Tämä ketuttaa.
Odotin peliltä enemmän. Mietin jo töissä että ompas nättiä kun tulee peli. Vaikka katsoin koko pelin niin kyllä jotenkin kiinnostus lässähti viimestään sen Kookoon toisen maalin jälkeen. Ehti hyvin käydä vaikka jääkaapilla tai vessassa kesken pelinkin. Hävis terävin mielenkiinto. Jotenkin tuo kuvastaa tällä hetkellä sitä kentällä olevaa Lukkoa.
Sama. Keskipäivästä lähtien odottanut peliä, mutta toisen maalin jälkeen kiinnostus katosi niin itseltäni kuin näemmä joukkueelta kentälläkin.
Itse lopetin katsomisen 2. erän jälkeen, kun huomasin, etten oikeastaan seuraa ottelua ollenkaan. Paljon viihdyttävämpää oli katsella, kun Serie A:n sarjanousija taisteli vieraspelissä voiton lisäajan maalilla.
Pointti siis oli vain ihmetys kuinka nopeasti fanien kiinnostus oman joukkueensa peliotteisiin vaihtelee, aallonharjalta pohjalle.
Hmm, käsi pystyyn heti se, joka ei mieluummin katselisi voittavaa kiekkoa. Muistan selkeästi, kun viime kautena oli peli ilta, niin junnu valmistautui jo hyvissä ajoin hallille lähtöön. Itse tyydyin CMoreen, mutta jännitys oli huipussaan lähes joka matsissa. Ja eikös se niin mennyt, että "On paljon mukavampaa voittaa kuin hävitä."Sori vaan, että kommentoin tai häiritsen ketutustanne mutta onko mahat todellakin noin täynnä siitä Mestaruudesta? Ettei siis enää jaksa katsoa edes kokonaista peliä vaikka vastassa oli yksi Liigan kärkijoukkueista.
Itse esimerkiksi katson kaikki Ässien pelit vaikka olisi sarjajumbona, näin olen tehnyt niin kauan kuin se on ollut mahdollista. Ehkä olen vain jonkinlainen masokisti... mene ja tiedä.
Pointti siis oli vain ihmetys kuinka nopeasti fanien kiinnostus oman joukkueensa peliotteisiin vaihtelee, aallonharjalta pohjalle.
Se on niin helppo pistää telkkari kiinni ja lopettaa pelin katsominen. Mulle ainakin oli tärkeä asia se, kun Äijänsuolla kausikortin kanssa 30 vuotta kävin pelejä katsomassa, että kesken en pelistä pois lähde. Telkkarin äärestä se on helpompaa kun on tylsä peli.Itse esimerkiksi katson kaikki Ässien pelit vaikka olisi sarjajumbona, näin olen tehnyt niin kauan kuin se on ollut mahdollista. Ehkä olen vain jonkinlainen masokisti... mene ja tiedä.
Ei kyse ole tästä. Ainakin omalla kohdalla vaikuttaa se miltä Lukon peli näyttää. Jos se näyttää tuollaiselta alistuneelt ja hakatulta koiralta, kuten tiistaina, niin en jaksa loppuun katsoa. Jos peli olisi näyttänyt siltä, että vaikka ollaan kolme maalia perässä, niin silti kolmannessa erässä voi taistella voitosta, se olisi täysin eri asia.Sori vaan, että kommentoin tai häiritsen ketutustanne mutta onko mahat todellakin noin täynnä siitä Mestaruudesta? Ettei siis enää jaksa katsoa edes kokonaista peliä vaikka vastassa oli yksi Liigan kärkijoukkueista.
Itse esimerkiksi katson kaikki Ässien pelit vaikka olisi sarjajumbona, näin olen tehnyt niin kauan kuin se on ollut mahdollista. Ehkä olen vain jonkinlainen masokisti... mene ja tiedä.
Minä en ainakaan jaksa alkaa taas tähän iänikuiseen vänkäämiseen, että onko ne huonompia faneja, jotka eivät katso koko peliä/lähtevät hallilta kesken kaiken/eivät edes mene hallille kuin ne, jotka ovat alusta loppuun mukana. Toisilla on muuta tekemistä, tärkeämpiä asioita, kuin seurata heikkoa jääkiekko-ottelua. Ei se (välttämättä) tee kenestäkään huonompaa fania.Sori vaan, että kommentoin tai häiritsen ketutustanne mutta onko mahat todellakin noin täynnä siitä Mestaruudesta? Ettei siis enää jaksa katsoa edes kokonaista peliä vaikka vastassa oli yksi Liigan kärkijoukkueista.
Kyllä on todella harvassa ne kerrat kun olen telkkarin sammuttanut kesken pelin. Eilenkin tuli katsottua kokonaan mutta huomaan kun peli lässähtää eikä olla oikein lähelläkään voittoa niin helposti menee focus esim. kännykkään. Joskus myös arkena pakko alkaa tekemään asioita kotona kesken pelin kun huomaa ettei peli anna juurikaan ja to do -lista on hoitamatta. Usein juuri sen pelin takia. Ei tässä ole kysymys sarjasijoituksesta vaan pitkälti viihdearvosta ja tunteesta. Kyllähän nyt jokainen tietää sen tunteen kun peli on jännää niin sitä melkein mielummin kusee housuunsa kuin lähtee kesken erän vessaan.Sori vaan, että kommentoin tai häiritsen ketutustanne mutta onko mahat todellakin noin täynnä siitä Mestaruudesta? Ettei siis enää jaksa katsoa edes kokonaista peliä vaikka vastassa oli yksi Liigan kärkijoukkueista.
"Mahat täynnä" on nähdäkseni väärä johtopäätös, eiköhän sensijaan kyse ole lähinnä siitä että on ehditty tottua liian hyvään ja nyt huono peli ja tappiot turhauttavat tavallista enemmän.Sori vaan, että kommentoin tai häiritsen ketutustanne mutta onko mahat todellakin noin täynnä siitä Mestaruudesta? Ettei siis enää jaksa katsoa edes kokonaista peliä vaikka vastassa oli yksi Liigan kärkijoukkueista.
Ei kyse ole tästä. Ainakin omalla kohdalla vaikuttaa se miltä Lukon peli näyttää. Jos se näyttää tuollaiselta alistuneelt ja hakatulta koiralta, kuten tiistaina, niin en jaksa loppuun katsoa. Jos peli olisi näyttänyt siltä, että vaikka ollaan kolme maalia perässä, niin silti kolmannessa erässä voi taistella voitosta, se olisi täysin eri asia.
Tappio hyvällä pelillä ja loppuun asti taistelemisella ei harmita ollenkaan niin paljoa kuin tuollainen selkärangaton hiihtely ekan erän jälkeen.
Pitää tunnustaa, että eniten ottaa päähän tämä maalivahtien peluutus tässä. Varmastikaan tasaisella peluutuksella ei kauheasti olisi ainakaan tuo Lukon pistemäärä heikentynyt.
Toisaalta Lehtinen mainitsi kauden alla, että haluaa pelata enemmän. Nyt Lassi on ensimmäistä kertaa kiistaton ykkösvahti. Ei peluutus eroa esim RD:n ajasta, jolloin Zapolski pelasi kaikki pelit. Lehtinen on parantanut koko ajan ja ottanut viime peleissä kiinni paljon läpiajoja ja nollannut vastustajan avopaikkoja.
Jukurille pitäisi minusta hakea peliaikaa Mestis-lainojen kautta, toki Killeri puhui aiemmin, että Mestis-joukkueissa arki ei ole riittävän ammattimaista. Jukuri ei taida A-junnuissa saada pelata? Vai meneekö yli-ikäisenä, mikä rajoitus tuossa on?
Samaa mieltä, tosiaankin erikoisesta tilanne vaikuttaa Jukurin kannalta. Ymmärtäisin hyvin jos Lehtinen olisi loistanut mutta näin ei ole ollut, viime pelissäkin eka maalissa ihan pihalla.Kyllä Mestiksessä huomattavasti tasokkaampia pelejä saa mitä A-junnuissa, että tuo nyt ainakin on Jukurin kannalta ihan pöhkö idea. Ja ei se kyllä varmaan junnuissa saisi edes pelata.
Ymmärtäisin peluutuksen ellei Jukuri olisi ollut noin hyvä mitä on vähät pelinsä ollut.
Pakkohan tuosta on parantaa, muuta vaihtoehtoa ei ole tai pudotaan jo säälirajan alle.Miten jengi tällä palstalla on oikeasti näin pahasti lyöty? Kyllä Lukko tuosta vielä tulee parantamaan huomattavasti, mutta sitä on vaikea sanoa mihin se riittää. Ei kai kukaan oikeasti odottanut, että muutosten jälkeen jatketaan juhlamarssia lajin helppouden takia?
Pakkohan tuosta on parantaa, muuta vaihtoehtoa ei ole tai pudotaan jo säälirajan alle.
Ei kai kukaan odottanut juhlamarssia, mutta huomattavasti parempaa mitä nyt ollaan nähty eikä se pitäisi olla liikaa vaadittu hallitsevalta mestarilta ja 3 suurimmalta pelaajabudjetin joukkueelta.
Oudot piirteet maalivahtien peluutuksessa, jatkuvat ongelmat Puolustuspelissä ei luo uskoa.
Mutta aina löytyy niitä joiden mukaan on vasta marraskuu ei mitään syytä huoleen, keväällä sitten näytetään närhen munat, kannattajilta puuttuu vaan kärsivällisyyttä pelattu vasta n. 1/3. Maaottelu tauon jälkeen kaikki on taas hyvin jos saadaa Repo, Haga ja Kukkonen takaisin kannattelemaan joukkuetta pitkien saikkujen jälkeen Kikosta ei ole varmuutta. Loppukaudesta onneksi ei enää kukaan loukkaannu ja tulevaisuudessa nostetaan sitä rahaa pankista jota A junnujen peluutuksella sinne on urakalla talletettu.
Säästölinjalla on saatu sekä liiga että a-junnut ahdingon partaalle.
Sorry vuodatus, mutta just nyt ei Lukon touhu vakuuta oikein millään tasolla.
Itse kannattajana, koen olevani asiakas, jolla on täysi oikeus vaatia ja valittaa maksamastaan tuotteesta, juuri silloin ku siihen on aihetta. Eikä puolen vuoden päästä. Tällä hetkellä se tuote josta itsekin maksan (tuplana; liput ja tv) ei todellakaan ole hintansa arvoista, ei läheskään. Se, että viime kaudella tuli mestaruus, ei ainakaan henkilökohtaisesti lämmitä tippaakaan kun seuraa tämän hetkistä peliä, jota ei edes selvinpäin tai ilman vahvaa lääkitystä kehtaa katsoa.Kyllä, kannattajilta puuttuu kärsivällisyyttä. Näin se on. Luulin jonkun muuttuneen kevään mestaruuden ja 2,5 kautta jatkuneiden Pekalle kenkää -juttujen jälkeen, mutta väärässä olin. Enkä nytkään ole ihan varma, mitä jotkut haluaisivat Lukon sitten tekevän. Markolle kenkää vai? Mitään järkeähän siinä ei ole. Pelaajahankinnoista on turha puhua, koska tarve on tiedostettu ja meidän alle puoli vuotta sitten mestaruuden voittanut urheilujohtaja varmasti ottaa kiinni sopivien sattuessa kohdalle. En ainakaan itse jaksa leikkiä tietäväni paremmin että millaisia pelaajia liikkuu, mihin suuntaan, millä hinnalla ja preferoiko ne raumalaista vai turkulaista merimaisemaa.