Siitä on tänään tasan...

  • 463 647
  • 4 734

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... 4 vuotta ukin kuolemasta. R.I.P

Äkkiä se aika vaan menee, tuntuu, että tuosta on vasta jotain kaksi vuotta.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kerro miten onnistuit! Haluisin myös...

Minulla ei ollut "ongelmia" alkoholin suhteen, mutta silti pidin 100 päivän täysalkoholittoman "putken" näyttääkseni itselleni, että se ei ole pakollinen, eikä myöskään ongelmallinen minulle. Tupakan poltonkin lopetin kolmeksi vuodeksi ihan tuosta vaan, kun niin vain halusin. Painoakin pudotin -15kg kun niin päätin. Mielestäni tällaiset asiat ovat kiinni siitä mielen vahvuudesta ja oikeasta halusta tehdä jotain muutoksia. 90% keskittyminen 50% suoritus, vai miten se menikään. 110% asennoituminen, niin johan onnistuu. Se että tänä päivänä poltan ja juon johtuu siitä, että nyt haluan niin.

Tänään on tasan kolme vuotta siitä kun menin naimisiin, mutta hääpäivää ei "meillä" enää vietetä. Naisten kanssa en sitten olekaan osannut tehdä niitä 110% suorituksia. Ehkäpä vielä joku päivä, kun kaikki virheet lienee jo kerran tehty ja opiksi otettu.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vieläköhän Salimi tästä heitosta on pahoillaan? Ei sillä, vituttaisi sitä itseänikin saada keihästä kylkeen, mutta kyllä mä mielestäni pystyn hahmottamaan tahallisen ja vahingossa tapahtuneen teon toisistaan.

Siitähän se Sdiri oli vittuuntunut, kun Pitkämäki ei tullut lainkaan katsomaan onnettomuuspaikalle. En tiedä, olisinko itse moisesta vittuuntunut, mutta kieltämättä outoa käytöstä. Syynä saattaa toki olla myös jonkinlainen paskahalvaus.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kerro miten onnistuit! Haluisin myös...

Tarpeeksi monta kertaa ja pitkään ku kyntää pohjalla niin sitä saa lopulta sellasen draivin päälle et nyt vittu riittää. Ekat kuus viikkoa tosin vedin antabuksen avulla ja se oli oikeastaan pakollinen paha tohon alkuun. Ei siitä muuten olis mitään tullu. Tosin joskus aikanaan olin neljä kuukautta juomatta et ei täs vielä tiedä miten käy, mutta tosi luottavaisin mielin kyllä olen.
 
Siitä on viisi päivää vajaa täydet 3 kuukautta siitä kun Nashville Predators voitti ensimmäistä kertaa historiassaan pudotuspelisarjan. Se on sellainen saavutus, jota sietääkin fanin juhlia. thego, lähdetäänkö oluelle? Voisin tarjota viisi ensimmäistä...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Barack Obama syntyi tasan 50 vuotta sitten.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Vuosi sitten syöksyvirtaus piipahti Kirjurinluodolla Sonispherea tahdittamassa. Ja tasan sata vuotta sitten puukkojunkkari Antti Isohärmä siirtyi hippasille autuaammille metsästysmaille.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vuosi sitten syöksyvirtaus piipahti Kirjurinluodolla Sonispherea tahdittamassa. Ja tasan sata vuotta sitten puukkojunkkari Antti Isohärmä siirtyi hippasille autuaammille metsästysmaille.
Tasan kolme vuotta sitten alkoi kesäolympialaiset Pekingissä, eli päivämäärä oli tuolloin 08.08-08.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onneksi olkoon. Hyvä päivä muuten, mulla vain on olympiadin verran enemmän matkaa mittarissa.

Kuin myös. Pieni narsismi jos sallitaan, niin kumma kun minun käyttäjänimi ei näy tuossa foorumin etusivun "syntymäpäiviä tänään viettävät" -listassa, vaikka asetuksien mukaan pitäisi näkyä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuin myös. Pieni narsismi jos sallitaan, niin kumma kun minun käyttäjänimi ei näy tuossa foorumin etusivun "syntymäpäiviä tänään viettävät" -listassa, vaikka asetuksien mukaan pitäisi näkyä.

Eipä ole minunkaan nimeni siinä ikinä komeillut, vaikka olen sen sallinut. Viisi päivä sitten vartoin tuota asiaa koko päivän, eikä näkynyt, eikä näkynyt missään muuallakaan foorumissa ym. paikoissa, jossa olen kirjautunenna. Nim. Mua sorsitaan...hehe.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kuin myös. Pieni narsismi jos sallitaan, niin kumma kun minun käyttäjänimi ei näy tuossa foorumin etusivun "syntymäpäiviä tänään viettävät" -listassa, vaikka asetuksien mukaan pitäisi näkyä.

Missä ihmeessä tuollainen kohta on? En ole ennen kuullutkaan ja yritin etsiä, mutta ei löytynyt.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Missä ihmeessä tuollainen kohta on? En ole ennen kuullutkaan ja yritin etsiä, mutta ei löytynyt.

Tänään ei ole kenelläkään ainakaan foorumin mukaan synttäreitä, mutta normaalisti ne lukevat tuossa Aktiivisten foorumin käyttäjien alla.
 

Nick Neim

Jäsen
10 vuotta Speden kuolemasta.

Uskomaton mies kerta kaikkiaan. Hieno näyttelijä, hieno käsikirjoittaja, hieno koomikko..
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tänään illalla tulee kuluneeksi neljä viikkoa siitä, kun HPK voitti TPS:än varsinaisella peliajalla lukemin 6-3 ja käväisi väliaikaisesti sarjakärjessä.

Oi niitä aikoja..
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Tarton rauhansopimuksesta on kulunut tänään 91 vuotta. Linkki siihen: Tarton rauhansopimus Rauhansopimus

Huomio kiinnittyy mm. neljänteen artiklaan Petsamosta, jonka "luovuttaa Venäjä aluevesinensä heti rauhansopimuksen voimaan astuttua ikuisiksi ajoiksi Suomelle täydellisellä suveenisella oikeudella omistettavaksi; ja luopuu Venäjä Suomen hyväksi kaikista oikeuksistaan ja vaatimuksistaan täten luovutettuun alueeseen nähden." (kursivointi sivullekirjoittaneen)

Lyhyitäpä ovat nuo ikuiset ajat...
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Siitä on nyt päivälleen 53 vuotta kun Smurffit ilmestyi ensimmäisen kerran belgialaisessa Le Journal de Spirou sarjakuvalehdessä.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tasan 20 vuotta tulee tänään siitä kun tuli kotiuduttua Huovinrinteeltä ja kansalaisvelvollisuus suoritettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös