"Ryssä on hyökänny kuurelt aamulla Raurus ja Mettäpirtis rajan yli. Siellä on sitten totiset paikat eressä."Talvisota alkoi 85 vuotta sitten. 105 päivän taisteluiden aikana suomalaisia kaatui n. 26 000 ja venäläisiä eri arvioiden mukaan 127 000-168 000.
PlayStation (eli PSX/PS1/PS) julkaistiin Japanissa tasan 30 vuotta sitten. Suuri päivä konsolipelaajille!
PlayStation (eli PSX/PS1/PS) julkaistiin Japanissa tasan 30 vuotta sitten. Suuri päivä konsolipelaajille!
Juu, huomasin ilokseni saman. Saa näköjään eri PS-mallien mukaisia teemojakin käyttöön.Kyseinen intro on muuten tehnyt paluun uuden PS5-päivityksen myötä.
Hähä, mä oon vanhempi!48 vuotta sitten syntyi meikäläinen... Jesus mä oon vanha!
Ihan junnu vielä. Minä olen ollut 48v jo 13 päivää. Parasta vuosikertaa kuitenkin joten onnea!48 vuotta sitten syntyi meikäläinen... Jesus mä oon vanha!
Alaikäiset hiljaa.Ihan junnu vielä. Minä olen ollut 48v jo 13 päivää. Parasta vuosikertaa kuitenkin joten onnea!
Kiitos paljon!Ihan junnu vielä. Minä olen ollut 48v jo 13 päivää. Parasta vuosikertaa kuitenkin joten onnea!