Sami Lopakka syntyi tasan 48 vuotta sitten. Onneksi syntyi, sillä oma maailmani mullistui Sentencedin myötä. Paras kotimainen bändi edelleen, vaikka kuopattiinkin jo yli 17 vuotta sitten.
Sami Lopakka syntyi tasan 48 vuotta sitten. Onneksi syntyi, sillä oma maailmani mullistui Sentencedin myötä. Paras kotimainen bändi edelleen, vaikka kuopattiinkin jo yli 17 vuotta sitten.
Tuttuja opuksia itsellekin. Miehellä on sana hallussa sekä suomeksi että englanniksi.Eikä ne Lopakan kirjatkaan mitään paskoja ole olleet, oikein mukavaa lukemista "Marras" ja "Loka" oli. Toivottavasti tulis lisääki kirjoja Samilta.
On kyllä sana Samilla hallussa ja huomaa, että on tosiaan opiskellu ihan maisteriksi asti suomen kielessä. Äänimiehen sekoilut bussissa ja veljessarjan yhen sankarin sekoilu jossain Venäjällä saa vieläki hymyilyttää kun muistelee...Tuttuja opuksia itsellekin. Miehellä on sana hallussa sekä suomeksi että englanniksi.
Seuraavaksi Syys?
Onkos tästäkin noinkin pitkä aika. Tuntuu, että vasta eilenhän se tapahtui.Ketä vittu noi on? Antti Hammarbergin kuolemasta 32 vuotta ja se jos mikä on kova homma.
Oma maailmani muuttui myös, vaikka todella junnu olinkin. Vanhempien mukaan Ritari Ässä oli meikäläisen lempiohjelma jo kaksi-kolmevuotiaasta eteenpäin. Haluaisin sanoa kuinka muistan katsoneeni sarjaa vuonna 1984, mutta en voi sanoa muistavani.Prkl olen jo 9 päivää myöhässä, mutta uskallan silti kertoa kun asia on niin tärkeä.
Knight Rider (Ritari Ässä) sai ensiesityksensä Suomen tv:ssä 39 vuotta sitten. Oma maailma muuttui ja luulen että aika monen ikätoverin myös.
"One man can make a difference"
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Nopeasti se aika menee.15 vuotta Heath Ledgerin kuolemasta.
Saanko minäkin myöhässä? Tämän viestin perusteella aloin kattelee omia "tilastoja". Eilen tuli täyteen 10v ja 1kk palstalla oleilua nimimerkillä.Vähän myöhässä, mutta menköön: 13 päivää sitten tuli täyteen 17 vuotta tällä palstalla. Ylivoimaisesti meikäläisen pitkäaikaisin jäsenyys millään keskustelufoorumilla.
Toi oli kyllä kova juttu. Televisioitu suorana lähes joka maahan ja omaiset ja läheiset juhlaviaraina yleisössä. Ja Christa Mcauliffen kaikki oppilaat sun muut. Pikku-Johnnyynkin kosketti melkosesti, kun olin jo pentuna äärimmäisen kiinnostunu kaikesta lento ja -avaruusmatkailusta.Avaruussukkula Challenger räjähti tällä päivämäärällä 37 vuotta sitten.