banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
..24 vuotta, kun valmistuin lähihoitajaksi.
Saletisti hakeuduit alalle ihan vaan naispuolisten kollegoiden runsaan määrän takia?..24 vuotta, kun valmistuin lähihoitajaksi.
Voin muuten kertoa, että saanti on taattua jos kehtaa kuormasta syödä. Ja miksipä ei kehtaisi?Saletisti hakeuduit alalle ihan vaan naispuolisten kollegoiden runsaan määrän takia?
Siihen aikaan seurustelin yhden miss Suomi kandidaatin kanssa (pääsi vain 15 parhaan joukkoon, Vanessa Kurri voitti tuona vuonna) ja halusin vain muuttaa tuolle paikkakunnalle ja mietin mitä koulutusalaa ei ole kotipaikkakuntaa lähempänä, että vanhemmat ei pistä kampoihin. No vanhemmat tanssi yötäpäivää pari kuukautta, kun minusta eroon pääsivät.Saletisti hakeuduit alalle ihan vaan naispuolisten kollegoiden runsaan määrän takia?
Kyllä mä muutaman puraisun otin, mutta yllättävän maltillisesti olin. Se oli sitä nuoruutta se.Voin muuten kertoa, että saanti on taattua jos kehtaa kuormasta syödä. Ja miksipä ei kehtaisi?
Minulle kävi huonommin, jouduin naimisiin.Kyllä mä muutaman puraisun otin, mutta yllättävän maltillisesti olin. Se oli sitä nuoruutta se.
Auts. Parille luokkakaverille kävi samoin.Minulle kävi huonommin, jouduin naimisiin.
Nuo kihlat onkin ihan yliarvostettua huttua. Kerran sen tein. Ja naimisiinkin päräytin. Ei ikinä enää.Jaahans. Naamakirja kertoi että päivälleen 10 vuotta sitten olen erehtynyt menemään kihloihin. No, ei oo naista yli kolmeen vuoteen näkynyt kuin kerran vilaukselta.
Kahdesti olen ollut kihloissa, molemmat johti vallan naimiseen ja lopulta minut on kahdesti tuomittu avioeroon.Nuo kihlat onkin ihan yliarvostettua huttua. Kerran sen tein. Ja naimisiinkin päräytin. Ei ikinä enää.
Keekkihän täyttää ensi vuonna pyöreitä. Vieläköhän se jatkaa elämäänsä jossain kiven alla vai tuleeko näyttävä comeback?Cheekille myös synttärionnittelut.
Lisäksi Danny tykkää tytöistä.Luontevinta olisi, jos Cheek muuttuisi Dannyksi, mutta ensin pitäisi opetella laulamaan.
Nyt on vaikea paikka, mutta kyllä minä pistän Lemmyn Jutin edelle. Sori kiekkofanit.