Hatchetman
Jäsen
....18.9.1970, eli tasan 50 vuotta sitten julkaistiin myös albumi nimeltä Paranoid.
Play paranoid!
Play paranoid!
Kummankohan tässä näkee itse seuraavaksi: papin antamassa viimeistä voitelua, vai suomalaisen yleisurheilijan ottamassa olympiakultaa? Ehkä jossain kirmaa tällä hetkellä joku vilkas viisivuotias pikkukundi, tai likka, joka innostuu yu:sta ja joskus 20 vuoden päästä tästä, tai ehkä jo hieman aiemmin soitattaa YLE:n officesta Porilaisten marssia. Kuitenkin väitän, että seuraavaan noin 15-20 vuoteen tuota ei tapahdu. Ruotsalaisten ei tarvitse "mondoineen" odottaa kuin ensi kesään, luulen.20 vuotta Arsi Harjun ja samalla siis viimeisestä suomalaisen voittamasta yleisurheilun olympiakullasta.
Aika harvassa taitaa olla semmoiset tenavat jotka neljä vuotiaana hurahtaa johonkin lajiin niin kuin Duplantis. Ja harjoittelee sitä siitä lähtien ahkerasti päivittäin. Jospa se nassikka joka heitti 10 vuotiaiden keihäsennätyksen olisi 2028 Losissa haistelemassa arvokisatunnelmaa ja sitten 2032 heittäisi kultaa.Kummankohan tässä näkee itse seuraavaksi: papin antamassa viimeistä voitelua, vai suomalaisen yleisurheilijan ottamassa olympiakultaa? Ehkä jossain kirmaa tällä hetkellä joku vilkas viisivuotias pikkukundi, tai likka, joka innostuu yu:sta ja joskus 20 vuoden päästä tästä, tai ehkä jo hieman aiemmin soitattaa YLE:n officesta Porilaisten marssia. Kuitenkin väitän, että seuraavaan noin 15-20 vuoteen tuota ei tapahdu. Ruotsalaisten ei tarvitse "mondoineen" odottaa kuin ensi kesään, luulen.
Kummankohan tässä näkee itse seuraavaksi: papin antamassa viimeistä voitelua, vai suomalaisen yleisurheilijan ottamassa olympiakultaa? Ehkä jossain kirmaa tällä hetkellä joku vilkas viisivuotias pikkukundi, tai likka, joka innostuu yu:sta ja joskus 20 vuoden päästä tästä, tai ehkä jo hieman aiemmin soitattaa YLE:n officesta Porilaisten marssia. Kuitenkin väitän, että seuraavaan noin 15-20 vuoteen tuota ei tapahdu. Ruotsalaisten ei tarvitse "mondoineen" odottaa kuin ensi kesään, luulen.
Jos nyt spekulaatio sallitaan tämän hetken aktiiviurheilijoista, niin moukarimies Aaron Kankaalla nyt voisi jonkinlaista potentiaalia olla. Ikää on vasta 23 vuotta ja tänä kesänä meni 79 metriä rikki. Esimerkiksi viime kesäkisoissa 79 metriä olisi riittänyt helpostikin olympiakultaan.Aika harvassa taitaa olla semmoiset tenavat jotka neljä vuotiaana hurahtaa johonkin lajiin niin kuin Duplantis. Ja harjoittelee sitä siitä lähtien ahkerasti päivittäin. Jospa se nassikka joka heitti 10 vuotiaiden keihäsennätyksen olisi 2028 Losissa haistelemassa arvokisatunnelmaa ja sitten 2032 heittäisi kultaa.
Onnittelut.20 vuotta ja 1 päivä, kun tanssittiin häitä rouva Krepon kanssa.
Juhlaputki saa jatkoa tänään, kun oma ikä alkaakin nelosella kolmen sijaan.
Ja 30 vuotta...Tasan 29 vuotta sitten Nirvanan levy "Nevermind" julkaistiin. Samana päivänä julkaistiin myös Red Hot Chili Peppersin "Bloodsugarsexmagik".
Megadeth: Rust in Peace albumi julkaisiin 24.9.1990. Yhtyeen paras levy, paras kokoonpano ja parhaat biisit. Parhautta!
Kiitokset!Onnittelut.
Tasan 29 vuotta sitten Nirvanan levy "Nevermind" julkaistiin. Samana päivänä julkaistiin myös Red Hot Chili Peppersin "Bloodsugarsexmagik".
Myös Soundgardenin Badmotorfinger julkaistiin tuona samana päivänä.
Guns n' Rosesin Use Your Illusionit julkaistiin myös samoihin aikoihin.Näköjään, tuota en tiennytkään. Metallican Black Album ja Pearl Jamin Ten julkaistiin elokuussa -91, aika monta klassikkoa parin kuukauden sisällä.