Olinhan minä silloin jo neljä vuotias. Ei meillä kyllä Elvistä kuunneltu.Silloin kun monet palstankäyttäjät olivat vasta syntyneet.
Minä olin vitunkarvaa vaille neljä myös. Muistan äitini puhuneen asiasta, hän kun piti Elviksen lauluäänestä. Että kohtahan ne menee Ola ja Tapsa myös. Ja menivät.Olinhan minä silloin jo neljä vuotias. Ei meillä kyllä Elvistä kuunneltu.
Olinhan minä silloin jo neljä vuotias. Ei meillä kyllä Elvistä kuunneltu.
Minä olin vitunkarvaa vaille neljä myös. Muistan äitini puhuneen asiasta, hän kun piti Elviksen lauluäänestä. Että kohtahan ne menee Ola ja Tapsa myös. Ja menivät.
Jos "Olalla" tarkoitat Olavi Virtaa, niin hänhän oli kuollut jo 1972.
Wikipediassa mainittiin vain konsertin järjestäjä, Aurora-seura. Eli en tiedä.Satutko tietämään esiintyjiä?
247 vuotta sitten järjestettiin Turussa Suomen ensimmäinen konsertti.
Satutko tietämään esiintyjiä?
Danny oli main event. Nuori Tami sai yleisöveeseessä naista.Wikipediassa mainittiin vain konsertin järjestäjä, Aurora-seura. Eli en tiedä.
247 vuotta sitten järjestettiin Turussa Suomen ensimmäinen konsertti.
Kyllähän se tavallaan alkoi tällä päivämäärällä. Vanhoilliset kommunistit tekivät vallankaappauksen estääkseen Neuvostoliiton hajoamisen. Entiset neuvostotasavallat kuitenkin itsenäistyivät vasta syyskuussa 1991.Neuvostoliitto taisi hajota 29 vuotta sitten.
1968 nevö foget. Jos nyt joku vieläkin ihmettelee Jaromir Jagrin aina käyttämää pelinumeroa, niin seek no more.Varsovan liiton Tšekkoslovakian miehityksestä tuli tänään kuluneeksi 52 vuotta.
Onkohan tästä muuten omaa ketjua? Pelinumeroista ja mistä ne tulee? Esimerkiksi Mogilnyn 89 viittasi sekä varausnumeroon että loikkausvuoteen. Taisi vieläpä olla Lamoriellon ajan Devilsissä ensimmäinen, jolla oli lupa käyttää isompaa numeroa kuin Brodeurilla.