Konginkankaan bussiturmasta on näillä hetkillä kulunut melko tarkkaan tasan 10 vuotta.
Konginkankaan bussiturmasta on näillä hetkillä kulunut melko tarkkaan tasan 10 vuotta.
Tarkennetaan sen verran, että Putin valittiin vuonna 2004 toiselle nelivuotiskaudelleen Venäjän federaation presidenttinä.Siitä on tänään tasan vuosikymmen kun Vladimir Putin valittiin virallisesti Venäjän presidentiksi, oltuaan sitä ennen muutaman kuukauden verran virkaatekevä presidentti. Vuosina 2008-2012 Putin toimi pääministerinä kunnes taas palasi presidentiksi 2012.
Todellakin. Elävästi muistan, kuinka tuota koulussa aamulla käsiteltiin ja siinä yhteydessä kävi ilmi, että yhden luokallamme olleen tytön serkku oli uhrien joukossa. Siinä vaiheessa homman vakavuus konkretisoitui meille räkänokillekin.Aika nopeasti nää vuodet vierii.
Joskus olen miettinyt, että millaistahan sitä rekkaa kuljettaneen miehen elämä on ollut nämä vuodet. Olihan siinä huonolla onnellakin osansa, mutta eiköhän tuossa tilanteessa itse kukin harrasta aika vakavaa itsetutkiskelua. Voikohan siltä saada rauhaa?
Joskus olen miettinyt, että millaistahan sitä rekkaa kuljettaneen miehen elämä on ollut nämä vuodet. Olihan siinä huonolla onnellakin osansa, mutta eiköhän tuossa tilanteessa itse kukin harrasta aika vakavaa itsetutkiskelua. Voikohan siltä saada rauhaa?
Siinä se onkin, kun aina pitää etsiä syyllinen. Jos alla on 60 tonnia massaa ja se lähtee jäisellä tiellä luisumaan, niin ei siinä ole mitään tehtävissä.Kaiken lisäksi kun raastuvasta vieritetään niskoille 23 kuolemantuottamusta, ja noin 900 000€ korvausvaatimukset niin eiköhän ala jo heikompaakin heikottaa...
Tasan 30 vuotta sitten vietettiin The Breakfast Clubin jälki-istuntopäivää.
Jonneille tiedoksi ja muille muistutukseksi Wikipedian artikkeli elokuvasta.
Tasan 30 vuotta sitten vietettiin The Breakfast Clubin jälki-istuntopäivää.
Tasan -10 minuutin päästä eli kymmenen minuutin päästä tulevaisuudessa häivyn kohti kotia. Thank you - fuck you!
Tässä kohtaa on sanottava kyllä sellainen asia, että jos olemme nyt ajanhetkessä t, niin t-10 tarkoittaa aikaa kymmenen minuuttia sitten. Omien sanojesi mukaan olet siis lähtenyt jo kymmenen minuuttia ennen kuin kirjoitit viestin.
Olen ollut sitten tänään tavallista enemmän aikaani edellä. Aikamatkustus olisi muutenkin tarpeellinen kyky, voisin mennä ajassa eteenpäin muutaman ihmisen haudalle ilkkumaan ja ylipäätään varmistamaan, että he varmasti ovat tulevaisuudessa vainajia eivätkä jatka olemassaoloaan millään epäpyhän byrokraattisilla noitakonsteilla.
Tästäpä kehkeytti aivokuoreni haavekuvan, jossa voisin mennä itseni haudalle ilkkumaan ja sanomaan: "See? I told you! Olisit uskonut, kun sanoin, että näin tässä ennen pitkää käy..."