No jos se Finlandia-talo olisi ollut silloin veden alla:).@heketsu88 ei nyt ihan Töölönlahdessa sentään.
No jos se Finlandia-talo olisi ollut silloin veden alla:).@heketsu88 ei nyt ihan Töölönlahdessa sentään.
Voihan auton jättää parkkiin ja sitten niitata ihan huolella.Jos autolla menee keikalle, niin aika varmaa selvinpäinoloa se silloin on.
Eikö hauskaa voi pitää ilman että juo kaljaa?Sellaiset pienet rokkikeikat ovat sitten toki eri asia. Niillä voi edelleen pitää hauskaa ja juoda kaljaa.
Kaljaahan voi olla ilman hauskaa, muttei päinvastoin. Vai mitä häh?Eikö hauskaa voi pitää ilman että juo kaljaa?
Niin ja olihan tuo toki vähän retorinen kysymys. Et sinäkään tarvitse lenkkitossuja juoksemiseen, mutta kyllä ne lähtökohtaisesti auttaa.Kaljaahan voi olla ilman hauskaa, muttei päinvastoin. Vai mitä häh?
Ilman hauskaakin voi pitää viinaa..
Eikö hauskaa voi pitää ilman että juo kaljaa?
On kyllä jotain aivan käsittämätöntä että on viä hengissä, jessus.Niin ja ihan niitä oikeitakin asioita tälle päivälle:
John Michael Osbourne, myöhemmin Ozzynakin tunnettu, herrasmies syntyi Birminghamissa tasan 74 vuotta sitten.
Mä olen näköjään ollut kolme vuotta sitten Kallion kirkossa kuuntelemassa Turusen Tarjaa.Face muistuttaa että tänään tasan 6v siitä kun olin ensimmäistä kertaa lasten kanssa Saipan pelissä. Onpa tytöt pienen näköisiä, mutta hyvin tuo SaiPa onneksi lapsiin upposi.
Mä oon ollut kolme vuotta sitten tasan kolme vuotta nuorempi kuin nyt.Mä olen näköjään ollut kolme vuotta sitten Kallion kirkossa kuuntelemassa Turusen Tarjaa.
No nyt on kova juttu. Ei uskoisi kun sua katsoo.Mä oon ollut kolme vuotta sitten tasan kolme vuotta nuorempi kuin nyt.
No, näytän minä aika kokeneelta 22-vuotiaaksi.No nyt on kova juttu. Ei uskoisi kun sua katsoo.
Buren on myös ainoa jonka äidinkieli ei ollut englanti.Kristoffer Kolumbus nousi maihin Hispaniolan saarella 530 vuotta sitten.
Martin van Buren syntyi 240 vuotta sitten. Hän oli ensimmäinen itsenäisessä Yhdysvalloissa syntynyt presidentti.
Olin tapaamassa lapsenlapsenlapsenlapsenlastani Ypäjällä.Yksi Baskin-Robbinsin perustajista, Irv Robbins, syntyi tasan 105 vuotta sitten.
Rakas kotimaamme Suomi itsenäistyi 105 vuotta sitten. Kysymys kuuluukin: missä olit, kun tämä tapahtui?