Siistit rekkarit

  • 210 556
  • 938

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Bongasin joskus pari vuotta sitten Torniossa jonkun mersun jonka rekkari oli "OLLILA". Kärry oli ihan Suomen kilvissä ja sama rekkari oli eessä ja takana.
Kertokeepa asiaintuntijat, mitenkä tämmönen rekkari voi olla lain mukaan mahdollinen?
Vai saako rahalla ja pääseekö hevosella?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Samaa sarjaa on aikoinaan markka-aikana näkemäni JUSSI. Se oli ainakin silloin mustassa mersussa.
 

scholl

Jäsen
timmi kirjoitti:
Bongasin joskus pari vuotta sitten Torniossa jonkun mersun jonka rekkari oli "OLLILA". Kärry oli ihan Suomen kilvissä ja sama rekkari oli eessä ja takana.
Kertokeepa asiaintuntijat, mitenkä tämmönen rekkari voi olla lain mukaan mahdollinen?
Vai saako rahalla ja pääseekö hevosella?

Ei ole mahdollista ellei ollut Ahvenanmaan kilvet.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistan takavuosina lukeneeni Tapparan kausijulkaisusta jutun ahvenanmaalaisesta kaverista, jonka auton rekkarissa luki TAPPARA.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Jaa, ehkäpä se jokin mahdollinen Ahvenanmaan -pykälä sitten selittää tämän asian, joka mieltäni on vaivannut ja sieluani kalvanut jo pari vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Onko mahdettu mainita aiemmin, mutta nähtävästi läheiseen kinkkiravintolaan toi taannoin tavaraa pikkupaku, jonka rekisteri oli THA-1. Paikkana Tsadi.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Hieman O/T

Hesassa osui silmiini taksi, jonka kuvussa luki: H:ki - Stadi

(edit: korjattu oikeaksi)
 
Viimeksi muokattu:

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
polvipetteri kirjoitti:
Muistan takavuosina lukeneeni Tapparan kausijulkaisusta jutun ahvenanmaalaisesta kaverista, jonka auton rekkarissa luki TAPPARA.

Jep, itse näin kyseisen kilven Tampereen katukuvassa, taisi olla Alfaan kiinnitetty?!

Pukinmäessä seisoi parkkipaikalla usein OHV-1 - ilmeisesti jotain tekemistä hyttyskarkotteiden kanssa? Tässä pari päivää sitten Länsiväylää pitkin ohitseni pyyhkäisi Mersu kilvillä TKK-1 - Teknillisen korkeakoulun rehtori?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vaughan kirjoitti:
Tässä pari päivää sitten Länsiväylää pitkin ohitseni pyyhkäisi Mersu kilvillä TKK-1 - Teknillisen korkeakoulun rehtori?
Mä olen käsittänyt että se olisi jonkinlainen TKK:n edustusauto (= auto jolla haetaan nobelisti lentokentältä esitelmää pitämään), mutta voin olla väärässäkin.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen bongasin Kanagasalta rekkarin SUV-1
Liekö sitten omistaja kyseinen naisimmeinen vai liittyyköhän rekkari vallitsevaan ajankohtaan.

http://kilvet.com/kuvat.htm Tuolta löytyy paljon autoja erikoiskilpien kanssa.

EDIT: Jokunen vuosi sitten Tampereen alueella liikkui DeTomaso Pantera kilvillä EHT-11
 

scholl

Jäsen
Itse voisin kuvitella, että SUV-1 ilmaisee sitä, mitä SUV tarkoittaa, eikä liity mihinkään naisasialiikkeeseen. Kyllähän miehetkin maastohenkisillä autoilla ajavat. Itse asiassa pääsääntöisesti.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
En tiedä onko jo ollut, mutta eilen oli Mikkelissä Graanin parkkipaikalla IRI-5.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Itse voisin kuvitella, että SUV-1 ilmaisee sitä, mitä SUV tarkoittaa, eikä liity mihinkään naisasialiikkeeseen. Kyllähän miehetkin maastohenkisillä autoilla ajavat. Itse asiassa pääsääntöisesti.

Ainoo että ei ollu maasturi (Bmw sedan, jos en aivan väärin nähny :D), toki voihan toi tulla sukunimestäkin "Suvone" Tamperelaisittain jätetty viimene n pois ;)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Teemu Selänteen sinihopeassa Dodge Viperissä oli rekkari FAAAAST (a-kirjaimien tarkkaa määrää en muista) Kaliforniassa. Vuosi oli -99, tuskin Temellä enää auto tallella, sehän olisi jo vanha ja hidas.
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Vaughan kirjoitti:
Pukinmäessä seisoi parkkipaikalla usein OHV-1 - ilmeisesti jotain tekemistä hyttyskarkotteiden kanssa?


Joo, toi rekkari on beige voyagerissa, ja kaveri pitää muistaakseni museota Hesassa.

Toinen aika hassu oli musta A8 audi jossa rekkari MYV-8.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rixa kirjoitti:
Ainoo että ei ollu maasturi (Bmw sedan, jos en aivan väärin nähny :D), toki voihan toi tulla sukunimestäkin "Suvone" Tamperelaisittain jätetty viimene n pois ;)

Tuo Bemarin rekkari kuuluu Tampeereen seudulla asuvalle Suville.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Latviassa eräällä BlingBling-äijällä oli 300C-sarjan Chryslerin rekkarikilpenä LATI
Latvian rahayksikön mukaisesti. On mahtanut varmaan olla tosi haluttu rekkari...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Vaughan kirjoitti:
Pukinmäessä seisoi parkkipaikalla usein OHV-1 - ilmeisesti jotain tekemistä hyttyskarkotteiden kanssa?

Ko. auto on rahoitettu OFFin myyntituloilla.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
morningstar kirjoitti:
Mä olen käsittänyt että se olisi jonkinlainen TKK:n edustusauto (= auto jolla haetaan nobelisti lentokentältä esitelmää pitämään), mutta voin olla väärässäkin.

Vastaavanlainen rekkari, elikkä EKK-1, on käytössä entisen Eläinlääketieteellisen Korkeakoulun autossa. Nykyisinhän kyseinen koulu on osa Helsingin yliopistoa, mutta rekkaria ei sentään vanhasta saabista ole vaihdettu.. ;-) Eipä se sen juhlavampi peli ole, tiedekunnan virka-ajossa pyörii harva se päivä.
 

scholl

Jäsen
Silja Symphonyssa tänään Ruotsin rekkariset autot peräkkäin. Taauempana Touaregissa rekkari PO ja sen edessä A-Mersussa MO. Lieneekö pomon autoja.

EDIT 21.6:

Äsken Merikadulla parkissa aiemmin mainittu JU-551. Nykyään se on Audi Q7.
Se ei niin siistiä, mutta eilisaamuna Tukholman keskustassa tuli vastaan auto, jonka rekkari oli RERAISE.
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Elleivät silmäni harittaneet maanantain aamutunteina kovinkaan pahasti, niin vastaan ajoi auto, jonka rekkari oli : H4NNU. Tiedä sitten miten mahdoin katsoa, mutta hauska ja omaperäinenhän tuo on, jos oikein näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös