Helsinki Ruoholahdenkatu pe 06.02.09: LAK-1, M-B ML320
Mä voisin vannoa että näin tuolla rekisterillä varustetun mersun Kehä ykkösellä viime viikolla. Vaan eipä ollut ML-malli...olisko tyyppi vaihtanut autoa ja rekisteröinyt samoilla kilvillä uudenkin kiesin.Erään asianajajatoimiston mersu. :)
Ettei olisi ollut schollin paku, rekkarilla ZWE-1
Ettei olisi ollut schollin paku, rekkarilla ZWE-1
Mä voisin vannoa että näin tuolla rekisterillä varustetun mersun Kehä ykkösellä viime viikolla. Vaan eipä ollut ML-malli...olisko tyyppi vaihtanut autoa ja rekisteröinyt samoilla kilvillä uudenkin kiesin.
Eipä lukenut perässä mikä malli oli...enkä jaksa lähettää tekstaria mihinkään. Joku helvetin iso sedan.
Mä muuten tunnen oikein hyvin tämän KIV-1 auton omistajan pojan. Kröhöm. Jaa miten niin väärä ketju?Onhan eräällä Kivi-nimisellä juristilla ollut KIV-1 yhdessä jos toisessa autossa. Eikös kilven vaihtaminen toiseen autoon maksa aika reippaasti? Vai pitääkö se ryöstösumma maksaa vain silloin kun ostaa tietyn tunnuksen omakseen?
Maksaa yhtä paljon kuin ensihankinta joka kerta kun sen kilven siirtää seuraavaan autoon. Muuten olisin itsekin voinut jopa harkita asiaa jos se olisi kertamaksu.Onhan eräällä Kivi-nimisellä juristilla ollut KIV-1 yhdessä jos toisessa autossa. Eikös kilven vaihtaminen toiseen autoon maksa aika reippaasti? Vai pitääkö se ryöstösumma maksaa vain silloin kun ostaa tietyn tunnuksen omakseen?
Maksaa yhtä paljon kuin ensihankinta joka kerta kun sen kilven siirtää seuraavaan autoon.
No siinähän sitten vaihtelee niin kauan kun rahaa riittää. Näin vähän muistelinkin mutten uskaltanut kirjoitella mitään kun en todellakaan ollut varma.
+900e + kilpi ym. kulut per kerta.
Eli tonnin laaki.
Mä voisin vannoa että näin tuolla rekisterillä varustetun mersun Kehä ykkösellä viime viikolla. Vaan eipä ollut ML-malli...olisko tyyppi vaihtanut autoa ja rekisteröinyt samoilla kilvillä uudenkin kiesin.
Eipä lukenut perässä mikä malli oli...enkä jaksa lähettää tekstaria mihinkään. Joku helvetin iso sedan.
Tänään Tapiolassa Cadillac Escalade rekkarilla:
OPP-1
Miten niin opettajilla on huonot palkat?
Väärin! 1000e/auto, kokemusta on. Itsellä siis erityiskilvet
Mikähän tuohon on syynä, että se on noinkin kallis? Helppo rahastuskeino? Kateusvero?
Olen istunut auton ABC-123 kyydissä, silloin se oli muistaakseni Jagge mutta omistaja möi kilvet kivalla summalla eteenpäin.
EXÄ-1 bongattu. Jännä.