Onhan noita ainakin Suomessa useampikin, yksi muun muassa kaverillani. Käsittääkseni noiden 666-rekkarien myöntäminen lopetettiin vuosi-pari sitten.1Timer kirjoitti:Eilen nakyi outo
666
Outo sikali, etta ihme, etta oli hyvaksytty.
1Timer kirjoitti:666
Outo sikali, etta ihme, etta oli hyvaksytty.
Rok kirjoitti:Käsittääkseni noiden 666-rekkarien myöntäminen lopetettiin vuosi-pari sitten.
jiimo kirjoitti:Itse näin reilu kuukausi sitten Dallasissa HOLD EM -rekkarin. Ylhäällä luki tietenkin TEXAS osavaltion tunnuksena.
Kilvet.comin mukaan auto on Kuviokuljetus Ky:n auto. Itse näin tänään duunipaikan autotallissa Audin citymaasturin kilvillä kuu-7. Kilpien historiaa en tiedä.redcat kirjoitti:Lienee sarjassa sattuma-kilvet, mutta kiinnittipä huomion... Tänään sattui liikennevaloissa eteen pienkuorma-auto, jonka rekkari on KUV-102. Auto itsessään ei ollut kummoinen ulkoiselta olemukseltaan eikä mitään kuvioitakaan ollut kylkeen maalattuna/teipattuna. Toisaalta, varsinainen kuvio kakkonen siis. :-)
Jude kirjoitti:Kilvet.comin mukaan auto on Kuviokuljetus Ky:n auto. Itse näin tänään duunipaikan autotallissa Audin citymaasturin kilvillä kuu-7. Kilpien historiaa en tiedä.