Siistit rekkarit

  • 210 041
  • 938
Suosikkijoukkue
HPK
En nyt muista oliko tää rekkari turkulaisessa vai tamperelaisessa dösässä mutta SEX-69 (ja olen omin silmin sen nähny).
Riihimäkeläinen äiti sai uuteen autoonsa (jos en väärin muista niin oli vihreä volvo?) niin rekkarin ÄIT-1 (sen olen myöskin itse nähny).
Kun olin pieni niin faijalla oli valkoinen jeeppi jonka rekkari oli TOP-10.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yhdessa ovelassa keltaisessa urheiluautossa oli rekkari

CRVETTE

Sitte yhdessa punaisessa autossa oli

RES Q 1
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
1Timer kirjoitti:
Eilen nakyi outo

666

Outo sikali, etta ihme, etta oli hyvaksytty.
Onhan noita ainakin Suomessa useampikin, yksi muun muassa kaverillani. Käsittääkseni noiden 666-rekkarien myöntäminen lopetettiin vuosi-pari sitten.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Rok kirjoitti:
Käsittääkseni noiden 666-rekkarien myöntäminen lopetettiin vuosi-pari sitten.

Ei niiden myöntämistä ole käsittäääkseni lopetettu, mutta satunnaisesti kukaan sitä ei muistaakseni enää saa kuten ei saa esim. SEX-alkuistakaan rekkaria. Sellaisen voi kuitenkin ottaa jos haluaa.

Tuli tuosta mieleeni, että joskus vuosia sitten oli Lappeenrannassa jotkut massiiviset herätysjuhlat kesällä ja koko kaupunki oli pullollaan jos jonkinlaista jeesushihhulia. Sattumalta liikenteessä bongasin auton, jonka rekisteritunnus oli HYI-666. Jos oli jonkun jessehihhulin auto niin melko kova huumorintaju kun kuitenkin ovat aikamoisia tosikkoja. :D Repesin kuitenkin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tassa auton laatassa ei ollut kirjaimia eika mitaan. Pelkastaan 666. Siis pirun luku ja Jenkeissa kun ollaan, niin taalla noi omat rekkarianomukset syynataan aika tarkkaan. Toki osavaltioiden valilla on eroja. Eikos se ollut tassa ketjussa kun joku sanoi, etta Kaliforniassa kaveri ei saanut HIFK:ta laittaa rekkareihin, koska se taisi muistuttaa liikaa Hi Fuck:ia.

Anyway, tossa just postissa kaydessa vastaan tuli mainio laatta Toyotan Hybrid autossa:

MY PART
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tiedä sitten mihin viittaa, mutta pari tuntia sitten Turussa Hämeenkadulla musta farmari-Audi:

YX-2

Näin sen verran kaukaa ja ainoastaan takaapäin, että en huomannut, oliko jonkun yrityksen auto tms.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Itse näin reilu kuukausi sitten Dallasissa HOLD EM -rekkarin. Ylhäällä luki tietenkin TEXAS osavaltion tunnuksena.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
jiimo kirjoitti:
Itse näin reilu kuukausi sitten Dallasissa HOLD EM -rekkarin. Ylhäällä luki tietenkin TEXAS osavaltion tunnuksena.

Ihan pakko kysyä että minkälainen auto kyseessä? Itse voisin kuvitella sen olevan joku kunnon limusiini!
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
HOLD EM -auto ei ollut mikään kallis auto sikäläiseen hintatasoon verrattuna. En nyt voi varmaksi sanoa, kun kuvakaan ei onnistunut, mutta muistelisin auton olleen joku Camaro tai vastaava.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meillä asiakkaalla taksissa rekisteri TAK-51
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Lienee sarjassa sattuma-kilvet, mutta kiinnittipä huomion... Tänään sattui liikennevaloissa eteen pienkuorma-auto, jonka rekkari on KUV-102. Auto itsessään ei ollut kummoinen ulkoiselta olemukseltaan eikä mitään kuvioitakaan ollut kylkeen maalattuna/teipattuna. Toisaalta, varsinainen kuvio kakkonen siis. :-)
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
redcat kirjoitti:
Lienee sarjassa sattuma-kilvet, mutta kiinnittipä huomion... Tänään sattui liikennevaloissa eteen pienkuorma-auto, jonka rekkari on KUV-102. Auto itsessään ei ollut kummoinen ulkoiselta olemukseltaan eikä mitään kuvioitakaan ollut kylkeen maalattuna/teipattuna. Toisaalta, varsinainen kuvio kakkonen siis. :-)
Kilvet.comin mukaan auto on Kuviokuljetus Ky:n auto. Itse näin tänään duunipaikan autotallissa Audin citymaasturin kilvillä kuu-7. Kilpien historiaa en tiedä.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Jude kirjoitti:
Kilvet.comin mukaan auto on Kuviokuljetus Ky:n auto. Itse näin tänään duunipaikan autotallissa Audin citymaasturin kilvillä kuu-7. Kilpien historiaa en tiedä.

Kiitokset Jude, tuo selvensi rekkarin merkityksen. Ja mitä tuohon kuu-7 kilpeen tulee... Audin citymaasturin mallinimi on Q7.
 

Glove

Jäsen
Jokin aika sitten olin risteyksessä erään mersun perässä jonka rekisteri oli MB-XXX. XXX= auton mallinumero, jota en enää muista. Toinen hauska on ollut tuossa postin lajittelukeskuksen pihassa oleva Kelpo Kuljetuksen tms. rekka kilvillä ISI-900. Kai sitä ajaa jonkun tenavan isi, en tiedä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Näitä hienoja on kyllä. Sohlbergin perheessä harrastettuja, ihan ok. AIN-I. 90-takavetoQuattro (ei se varmaan se quattro ollut takatuupparina), ei semmosia nykyään näe missään. Muistaakseni Bastikin oli jossain vaiheessa sekaantunut noihin ysikymppiaudeihin (AIN-10). 80-luvulla taisi olla tuo, 90-luvulla tuli sitten esim Esa Saarenpää, joka veti S2:lla kovempaa kuin nämä meidän "lupaukset" "WRC":llä. Audi S2, siirtokilvet tietysti.

EDIT: TakavetoQuattro. Voi vittu sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös