Punainen Stadi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK Peltosen jälkeen
Vaikka olin eilen sitä mieltä, että tänne ei kannata hankkia enää ketään, koska mistään ei kuitenkaan tule mitään, niin olen käyttänyt tähän kauteen liikaa energiaa luovuttaakseni.
Siispä, avataan siirtoikkunan loppuhetkille oma ”kipinä”.
Nythän meillä on siis kaksi siirtotakarajaa:
- Keskiviikkona 31.1. (kotimaan siirrot)
- Torstaina 15.2. (ulkomaan siirrot)
On sanomattakin selvää, että seuraavat pari päivää ovat todella tärkeitä ja uskon suurimman osan Liigan pelaajaliikenteestä tapahtuvan tammikuun puolella.
(Kiekollista) pakkia etsitään, se on fakta. Salin ulostettiin Tepsiin ja Mannisen kausi luultavasti päättyi eiliseen loukkaantumiseen. Melartin tilanteesta ei ole tarkempaa tietoa.
Liigasta voisi olla saatavilla:
SaiPa - ei kiinnostavia vahvistuksia
HPK - Nikkilä
KooKoo - D’Astous (jos avaavat kaupan)
Sport - Leppänen (jos avaavat kaupan)
JYP - tuskin avaavat kauppaa
Ilves - Lancaster (luultavasti kuitenkin ulkomaille)
Unelmoin D’Astousin kiinnittämisestä loppukaudeksi, mutta en pidä tätä juurikaan todennäköisenä. Suuntaa luultavasti ensi kaudeksi ulkomaille, joten saattaisi tehdä sen jo keväällä. Jos jostain syystä jäisikin kevääksi Suomeen luulen, että IFK olisi todennäköisin osoite. Meillä on kova tarve ja Martin on hänelle tuttu kaveri rapakon takaa.
Mikäli vahvistuksia saadaan vasta ulkomailta mun lista on tyhjä. Pidän todennäköisimpänä AHL/ECHL ”arpaa” jos tähän päädytään.
Siispä, avataan siirtoikkunan loppuhetkille oma ”kipinä”.
Nythän meillä on siis kaksi siirtotakarajaa:
- Keskiviikkona 31.1. (kotimaan siirrot)
- Torstaina 15.2. (ulkomaan siirrot)
On sanomattakin selvää, että seuraavat pari päivää ovat todella tärkeitä ja uskon suurimman osan Liigan pelaajaliikenteestä tapahtuvan tammikuun puolella.
(Kiekollista) pakkia etsitään, se on fakta. Salin ulostettiin Tepsiin ja Mannisen kausi luultavasti päättyi eiliseen loukkaantumiseen. Melartin tilanteesta ei ole tarkempaa tietoa.
Liigasta voisi olla saatavilla:
SaiPa - ei kiinnostavia vahvistuksia
HPK - Nikkilä
KooKoo - D’Astous (jos avaavat kaupan)
Sport - Leppänen (jos avaavat kaupan)
JYP - tuskin avaavat kauppaa
Ilves - Lancaster (luultavasti kuitenkin ulkomaille)
Unelmoin D’Astousin kiinnittämisestä loppukaudeksi, mutta en pidä tätä juurikaan todennäköisenä. Suuntaa luultavasti ensi kaudeksi ulkomaille, joten saattaisi tehdä sen jo keväällä. Jos jostain syystä jäisikin kevääksi Suomeen luulen, että IFK olisi todennäköisin osoite. Meillä on kova tarve ja Martin on hänelle tuttu kaveri rapakon takaa.
Mikäli vahvistuksia saadaan vasta ulkomailta mun lista on tyhjä. Pidän todennäköisimpänä AHL/ECHL ”arpaa” jos tähän päädytään.