Mutta itse asiaan. On vähän säälittävää että Maikkari lainaa näkyvästi Bruce Garriochin tapaista huhuautomaattia jonka uskottavuus on jossain Eklundin ja Al Strachanin välimaastossa eli ei voida puhua mistään totuuden torvesta.
Muutenkin tämä suomalaisen median NHL tietämys/tuntemus on aivan kuraa. Olisi kiva edes jostain lukea joskus jotain hyviä artikkeleita suomeksi, noh onneksi on jatkoaika joka pelastaa edes hieman.
Itse en SM-Liigaa käytännössä seuraa ollenkaan vaan kaikki huomio on rapakon takana ja eikös Selänne huhu alkanut pyörimään hurjemmin siinä Teemun loukkaantumisen myötä ?
Jokatapauksessa aivan selvä hommahan se on että Teemu saatetaan kaupata trade deadlinella (draft pick tai prospect Anaheimiin?) mikäli Anaheimin mahdollisuudet pudotuspeleihin ovat erittäin pienet deadlinella. Tätä kirjoittaessa sinne on 6 pistettä matkaa
että vähän ovat ennakkoa ottaneet huhuautomaatit tuon Teemun kauppaamisen kanssa.
Vaikka Anaheimin peli ei ihan olekkaan luistanut alkukaudesta mutta jos muistelee viimevuoden tempausta miten ankat taistelivat itsensä pudotuspeleihin niin en nyt ainakaan itse suostu vielä laskemaan Duckseja ulos playoffeista.