Uskotko itse Turrisin olevan valmis NHL:ään? Miehenhän suurin heikkous on juuri voiman ja massan puute. Muutenhan mies on varmasti valmis liigaan: luistelu, pelinäkemys, taidot ja erityisesti laukaus ovat jo NHL tasoa. Muistuttaa muuten todella paljon Sakicia kun nuorten kisoissa häntä seurasin tarkkaan. Olisihan se kyllä mahtavaa nähdä Turris jo loppukaudesta änärissä, mutta mielestäni huhu kuulostaa melko epäuskottavalta. En kyllä ole seurannut paljoa tämmöisiä tilanteita, joten mikä minä olen sanomaan.
En tiedä voiko sitä pitää enää edes huhuna, kun Phoenixin GM on jo avoimesti puhunut siitä että haluaa nähdä Turrisin pian NHL:ssä...
"I've been consistent in saying that we will sit down with Kyle and his family and his advisor after this season to review Kyle's situation and see how much sense turning pro makes," said Coyotes GM Don Maloney
"We're really pleased where Kyle is headed," Maloney said. "Whether that means he'll be playing with our team in April or May or whether it's next September or the following April, I'm not sure. But I'm sure it won't be any later than that."
En tiedä Turrisin fyysisitä valmiuksista vielä, mutta kuten sanoit, pelikäsityksen ja taidon puolesta hän olisi jo valmis NHL:ään.