Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Dallas osti Pierre Turgeonin sopparin: http://www.thefourthperiod.com/news/dal050724.html
Daespoo kirjoitti:Detroit osti ulos Hatcherin, Whitneyn ja McCartyn
B1 kirjoitti:Kuten kirjoitinkin. Pilkunviilausta lähinnä, as usual.
Lopputulos siis sama, kuten sanoinkin.
Eikä muuten jää tähän nämä ostot. Ns. isot joukkueet tyhjentävät kyllä pajatsoaan varmasti.
Daespoo kirjoitti:LAcroix sanoi tänään että ketään ei osteta ulos ja että Sakic ja Blake jatkaa, tämä tarkoittaa sitä että joko Foote tai Forsberg jätetään signaamatta.
Tuo 7,8 jaetaan muistaakseni vielä kahdella eli 3,9 miljoonaa olisi Jaromirin palkka New York Rangersissä. Washington Capitals maksaa sitten sen toisen puolen. Näin ainakin muistelisin, mutta syytä en tähän hätään muista. Korjatkaa nyt jos olen väärässä.Routainen Sydän kirjoitti:Siis näin. Eli Jagr ei ole päättänyt vielä ensi kauden seuraansa. Palkkakaton myötä Jagrin tulot - 11 miljoonaa dollaria - tippuisivat rajuhkosti 7,8 miljoonaan dollariin. Omsk olisi oleellisesti valmis maksamaan Jagrille suurempaa liksaa, mikä vaikeuttaa ensi kauden suunnitelmia. Jagr kun viihtyy Venäjällä yhtä hyvin kuin USA:ssa.
Pakkipari kirjoitti:Sellaistakin on väläytetty että Penguins haluaisi erittäin paljon Jagrin takaisin ja treidauksessa saatetaan käyttää jopa ensimmäistä varausoikeutta.
Henkka kirjoitti:Tuota ei kukaan idiootti tule tekemään, ei edes Mike Milbury.
Minä en ainakaan maininnut mitään suorasta Varausvuoro - Jagr treidistä vaan mainitsin treidauksessa käytettävän ensimmäistä varausvuoroa. Selvennetään nyt hieman... Minun käsitykseni mukaan Penguins tarjoaisi ensimmäistä varausvuoroa vain ja ainoastaan siinä tapauksessa jos Rangers tarjoaisi Jagrin lisäksi muitakin pelaajia ja jopa omaa varausvuoroaan siihen lisäksi... Tosin tämäkin on vain ja ainoastaan puhdasta spekulaatiota.Jusa #91 kirjoitti:Kertokaa mulle kuka haluaa vaihtaa tulevaisuuden Franchise - pelaajan, joka pelaa tulokassopimuksellaan seuraavat kolme kautta 33-vuotiaaseen miljoonapalkkaiseen pelaajan. On nimittäin NHL:n historian hölmöin kauppa, mutta tuon syntymisestä nyt ei kannata edes spekuloida, se ei nimittäin tapahdu.
Miettikäähän mitä Eric Lindrosista aikanaan maksettiin ja kelatkaa uudestaan. Kyseessä on hieman samantyylinen tapaus.
Pakkipari kirjoitti:Jagrilla on voimassa oleva sopimus Rangersien kanssa ja jos sopimusta ei osteta ulos niin salliiko NHL ja IIHF Jagrin pelata Venäjällä? Hieman on spekuloitu ettei antaisi, mutta eiköhän tämä piakkoin selviä.
...ja minä kun olin jo siinä käsityksessä että NHL ja IIHF ovat jo sopineet ns. ehdonalaisen sopimuksen. Muistaakseni Bettman jotain tälläistä puhui.DAF kirjoitti:Jagrilla on voimassaoleva sopimus myös Omskin kanssa. Asia ei ole kovinkaan yksinkertainen, jos NHL ja IIHF eivät diiliään saa uusituksi; nuohan ovat kaksi erillistä kiekkomaailmaa. Itse uskoisin, että Jagr pelaisi edelleen NHL:ssa, mutta NHL ei voine estää herran pelaamista Venäjällä, jos ollaan tässä sopimuksettomassa tilassa liittojen välillä.