Mitä Luulajassa on tapahtunut, kun peli keskeytettiin?
Keskimääräiset katsojaluvut myös nousussa, ainakin tämän artikkelin perusteella (ruotsiksi).Meininki katsomossa, kaukalossa ja ottelutapahtumassa on aivan kuin eri planeelta, kun vertaa meidän liigaamme. Pelissä on semmoinen karnevaalitunnelma jossain runkosarjapeleissäkin, ja katsomot pullistelee katsojia, että ei täällä voi kuin unelmoida tuommoisesta.
Idioottimainen teko Palolalta. Kaikki tietää ettei tuossa kohtaa ole suojaa ja tarkotuksella menee mailalla tökkäämään.En tiedä onko tuo Animalin viesti jotain paskaa huumoria vai mitä mutta mauton viesti joka tapauksessa. Pahaa teki katsoa Palolan hoipertelua, toivottavasti toipuu edes sellaiseen kuntoon että voi normaalielämää jatkaa. Idioottimainen teko veskarilta.
Toki Palola haki itse tuota. Kyllä tuollaisen keihästyksen jälkeen pitää vähän pystyä vastamaan teoistaan ja odottaa vastareaktiota,En tiedä onko tuo Animalin viesti jotain paskaa huumoria vai mitä mutta mauton viesti joka tapauksessa. Pahaa teki katsoa Palolan hoipertelua, toivottavasti toipuu edes sellaiseen kuntoon että voi normaalielämää jatkaa. Idioottimainen teko veskarilta.
Veskarin toiminta sopii definition-kenttään kohdassa "cheap shot".Tulee aina oikein lämmin ja hyvä mieli, kun rotalle tarjotaan sitä lääkettä mitä on itse pyytänyt. Palola voi nyt sitten pimeässä huoneessa miettiä, että kannattiko keihästää maalivahtia suojattomaan kohtaan.
Vaikea on odottaa tai vastata jos toinen lyö takaapäin päähän. Tuosta voi ihan hyvin lätkäistä loppukauden pelikiellon. Sen verran vaarallinen teko että pahimmillaan seurauksena on vammautuminen loppuelämäksi. Aivan totaalinen ylilyönti huolimatta siitä että Palolan suorittama keihästys oli hölmöilyä.Toki Palola haki itse tuota. Kyllä tuollaisen keihästyksen jälkeen pitää vähän pystyä vastamaan teoistaan ja odottaa vastareaktiota,
Eikö noista suojaamattomaan kohtaan tulleista keihästyksistä tule aika usein myös isompia rangaistuksia? Toki molemmat ovat rangaistuksena ansainnut. Toki jos keihästät, niin ehkä kannattaisi odottaa toisen reaktiota, koska sitä noilla maalivahtien telomisilla haetaan.Vaikea on odottaa tai vastata jos toinen lyö takaapäin päähän. Tuosta voi ihan hyvin lätkäistä loppukauden pelikiellon. Sen verran vaarallinen teko että pahimmillaan seurauksena on vammautuminen loppuelämäksi. Aivan totaalinen ylilyönti huolimatta siitä että Palolan suorittama keihästys oli hölmöilyä.
Vaikka olisi kuinka entinen HIFK:in mies, niin lopputulos on täysin itse kerjätty. Jos on noin lasileuka ja valmistautumaton siihen, että joku tuollaisen keihästyksen kostaa, niin kannattaisi jättää tuollaiset rottailut tekemättä. En osaa sanoa oliko ensimmäinen kerta kuin tekee tuollaista, mutta todennäköisesti oli kyllä viimeinen.En tiedä onko tuo Animalin viesti jotain paskaa huumoria vai mitä mutta mauton viesti joka tapauksessa. Pahaa teki katsoa Palolan hoipertelua, toivottavasti toipuu edes sellaiseen kuntoon että voi normaalielämää jatkaa. Idioottimainen teko veskarilta.
En ymmärrä, miten pelaaja/ihminen voi valmistautua takaapäin tulevaan nyrkiniskuun. Kuljetko sinä ulkona peili lätsässä kiinni?Vaikka olisi kuinka entinen HIFK:in mies, niin lopputulos on täysin itse kerjätty. Jos on noin lasileuka ja valmistautumaton siihen, että joku tuollaisen keihästyksen kostaa, niin kannattaisi jättää tuollaiset rottailut tekemättä. En osaa sanoa oliko ensimmäinen kerta kuin tekee tuollaista, mutta todennäköisesti oli kyllä viimeinen.
Maalivahti tuskin tarkoituksella yritti mitään nukutusiskua, sattui osumaan vain kohdille.
Kovin suurta päättelykykyä ei vaadi, että tuonkaltaista omaa reaktiota seuraa käytännössä aina vastareaktio. Palola keihästi maalivahtia suojattomaan kohtaan. Joskus aikoinaan tuollainen oli täysin no-no, jopa oman jengin jätkien mielestä. Nyt se on joidenkin mielestä ok ja Palola viaton uhri.En ymmärrä, miten pelaaja/ihminen voi valmistautua takaapäin tulevaan nyrkiniskuun. Kuljetko sinä ulkona peili lätsässä kiinni?
Kyllä vastareaktio oli odotettavissa. Mutta sucker punch takaapäin päähän, aika surkeaa, jos joku pitää oikeutettuna. Törkeä teko.Kovin suurta päättelykykyä ei vaadi, että tuonkaltaista omaa reaktiota seuraa käytännössä aina vastareaktio. Palola keihästi maalivahtia suojattomaan kohtaan. Joskus aikoinaan tuollainen oli täysin no-no, jopa oman jengin jätkien mielestä.
Eli vastauksena: Kuljen, jos olen tehnyt jotain sellaista että on parempi olla päästämättä ketään selän taakse.
Tästä voin olla samaa mieltä.Sen sijään olisin odottanut pakin/pelaajan tiputtavan hanskat ja niistävän Palolan nenää. Nyt meni kaikki päin pylleröä.
Tästä samaa mieltä, toteutustapa vain oli täysin väärä.Totean nyt vain sen, että vaikka en loukkaantumisia toivo kenellekään, niin en osaa olla järkyttynyt tai pahoillani, jos jollain rottatempun jälkeen kolahtaakin ns. omaan nilkkaan.
Toki Palola haki itse tuota. Kyllä tuollaisen keihästyksen jälkeen pitää vähän pystyä vastamaan teoistaan ja odottaa vastareaktiota,
Palolalta pieni tökkäisy mailalla kylkeen ja siitä on siis ok vetäistä sucker punch täysillä naamaan? Ja oikein Palolan olisi pitänyt odottaa tuollaista iskua? Joku suhteellisuudentaju kannattaisi säilyttää jopa täysin älyvapaissa kommenteissa.Jos on noin lasileuka ja valmistautumaton siihen, että joku tuollaisen keihästyksen kostaa, niin kannattaisi jättää tuollaiset rottailut tekemättä.
Pieni tai iso tökkäisy mailan lavalla suojattomaan kohtaan, niin jos mennään oikeasti sääntökirjan mukaan, niin kyseessä on 5+prk:n arvoinen teko, jossa kohteena maalivahti.Palolalta pieni tökkäisy mailalla kylkeen ja siitä on siis ok vetäistä sucker punch täysillä naamaan? Ja oikein Palolan olisi pitänyt odottaa tuollaista iskua? Joku suhteellisuudentaju kannattaisi säilyttää jopa täysin älyvapaissa kommenteissa.
Kyllä. Pikkulapsen ampuminen on täysin verrannollinen esimerkki, jos aikuinen kaivaa itse verta nenästä ja hänelle tarjotaan tähän sormi.Toivottavasti Palola tulee pian kuntoon, tuollaisella iskulla voi olla hyvin vakavat seuraukset. Mutta siis joillekin tärkeintä, että saipahan maistaa omaa lääkettään. Tulee mieleen klassikkoesimerkki siitä, että jos pikkulapsi varastaa kaupasta tikkarin, ei kauppias sentään saa ampua lasta.