Shayne Toporowskin haastattelu

  • 1 489
  • 3

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitoksia Eisenhowerille hienosta haastattelusta. Näitä on mukava lukea ja näitähän tulee melkein joka päivä. Mies on todella tulessa :)

Toporowskin haastattelusta sai juuri sellaisen kuvan, kuin on kuulopuheiden mukaan olettanut. Hyvältä näyttää, ei voi muuta sanoa.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensinnäkin Eisenhowerille suuri kiitos mainioista haastatteluista.

Toporowski ainakin kaikkien juttujen ja omienkin puheidensakin jälkeen vaikuttaa todelliselta joukkuepelaajalta. Jos ja kun mies onnistuu, niin toivottavasti mies ei heti lähde muihin seuroihin. Olisi mukava jos saataisiin sellainen pelaaja jota voitaisiin lämmöllä muistella vielä vuosien jälkeenkin. Vähän kuin Valek jäi lahtelaisten kiekkofanien sydämmiin kaikesta huolimatta.

Sehän on jo tullut selväksi, että lahtelainen kiekkoyleisö pitää fyysisestä kiekosta. Ei tarvitse kuin lukea muutama viesti täältä, niin se selviää, joten Topper sopii Lahteen kuin nenä päähän.

EDIT: typoja
 

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
kiitokset haastattelusta!

Topperin haastattelu kertoi lähes kaiken siitä millainen ihminen ja kiekkoilija topperi on..todellinen joukkuepelaaja ja todella fiksu ja filmaattinen mies..itse olen tavannut topperin muutaman kerran "siviilissä" ja jo silloin sain erittäin hyvän vaikutelman kaverista.Tulee auttamaan joukkuetta todella pitkälle,mutta niinkuin itse haatattelussa sanoi kuinka vaikeata on siirtyä uuteen seuraan ja uuteen sarjaan,totutteluun menee hetkenaikaa,varsinkin kun mies pelasi saksassa viime kauden,jossa taso nyt ei mikään kauhean kova ole(vrt.sm-liiga).takkia ei kannata kääntää vielä viiden matsin jälk. jos pisteitä ei ole tullut halutulla vauhdilla..hyvä tulee,tiedän sen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös