Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Shawn vilautti vähän lämäriään ja heti sellanen ihan mukava 144kmh. Jos ens kerralla ei lauo vielä punaselta, niin tolla kudilla voi verkko heiluakin.
Lalonde sai nyt jo kunnolla sitä vastuuta, peliaika 22.25min. Laukoi eniten (ja lujiten) Ässistä 9 kertaa
Itse sytyn tähän! Tyylikäs pakki ja olemus sellainen ettei ketään tule vittuilemaan.
Kolmanteen erään jännitettävää meneekö 150km/h rikki.
Olen jo tippunut laskuista montako viestiä olet siitä keskisormesta kirjoittanut, mutta toivottavasti nyt itse pääset siitä yli ilman kriisapua.Onko Lalondelle tarjottu jo kriisiapua?
Harvoin yksi kaveri kesää tekee, mutta sattumoisin orastavasti parantuneet otteet joukkueella ajoittuvat tämän kaverin tuloon...Nyt olen varma, että tässä on huippupelaaja tähän Liigaan. Nyt vaan onnistumisia pisteiden muodossa , jotta saadaan itseluottamusta lisää ja hyöty maksimiin.
En ole itse asiassa ihan varma edes pääsenkö tästä yli huomiseen mennessä. Onhan tuo sääntö nyt ihan naurettava. 5+20 kun näytät viholliselle yhtä sormea. Naurettavaa pelleilyä.Olen jo tippunut laskuista montako viestiä olet siitä keskisormesta kirjoittanut, mutta toivottavasti nyt itse pääset siitä yli ilman kriisapua.
Kyse on vastustajan kunnioittamisesta. Keskisormen näyttäminen on äärimmäisen halventava ele, ja siitä lentää pihalle lajissa kuin lajissa. Niin tuleekin olla.En ole itse asiassa ihan varma edes pääsenkö tästä yli huomiseen mennessä. Onhan tuo sääntö nyt ihan naurettava. 5+20 kun näytät viholliselle yhtä sormea. Naurettavaa pelleilyä.
Pahoittelut täysin väärästä ketjusta.
Omissa arvoissa ei mene yks yhteen vaikkapa päähän kohdistuneen taklauksen kanssa, mut nää on näitä.Kyse on vastustajan kunnioittamisesta. Keskisormen näyttäminen on äärimmäisen halventava ele, ja siitä lentää pihalle lajissa kuin lajissa. Niin tuleekin olla.
En ole kyllä vieläkään kovin vakuuttunut Lalonden sopivuudesta Atu kiekkoon. Heti kun Ässien liike pysähtyy noppaviitoseen, Lalonden tyyppisen pelaajan pystyy pudottamaan pelistä pois yhdellä kanttikaarroksella. Vaatisi ja toivottasti ehkä pakottaa oman viisikkonsa pelaamaan aktiivisemmin, jolloin pääsee liikkeestä iskemään ja käyttämään kokoaan ja voimiaan. Atun pelitavalla pelkään jäävän kiekottomassa pelissä köyhän miehen Olli Vainioksi.
Juu, siis puhun kiekottomasta oman alueen puolustuspelistä. Periaatteessa Jypin maali on esimerkkitilanne, Lambert pudotti yhdellä polkaisulla Lalonden ja pääsi syöttämään. Toinen kysymys on sitten tietysti se, olisiko tuo syöttö saanut avata maalitilannetta. Avainasia on se, että Lalonden täytyy päästä puolustamaan liikkeestä ja tähän Ässien staattinen noppaviitonen ei anna mahdollisuuksia.Ainakin toistaiseksi Lalonde on pelannut huomattavasti rohkeammin kuin Atun lätkässä normaalisti mennään. Kolmeen peliin mahtuu yli kourallinen tilanteita missä Lalonde on ollut ylimpänä taikka noussut voimakkaasti ylös luodakseen tilanteeseen ylivoiman Ässille.
Tästä rohkeudesta pidän. Lähtee lähtökohtaisesti luomaan ja tekemään maalia, eikä rikkomaan ja estämään vastustajan maalintekoa.
Vielä kun pääsisi käyttämään laukaustaan useammin.