Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Pelaajalistan perusteella pelinumeroksi valikoitui #12.
Pelaajalistan perusteella pelinumeroksi valikoitui #12.
Mitä itse olisit tehnyt?Heshka päätti siis ottaa helpot peliminuutit ja aktsoi sarjataulukkoa. Suokoot sen hänelle tuossa iässä.
Scott Pooley viimeksi tuolla numerolla
Tarkoitti varmaan Saarenheimoa. Eiks se ollu 12?Kuka?
Ainakin oikea pelaaja tuolla numerolla...Tarkoitti varmaan Saarenheimoa. Eiks se ollu 12?
Ainakin oikea pelaaja tuolla numerolla...
Taisi olla kaksi vaihtoehtoa Heshkalla. Mennä Raumalle pelaamaan max kolmosparissa ilman ihmeempää yv-vastuuta, mutta joukkue on sarjajohtaja. Tai sitten mennä muualle pelaamaan isoja minuutteja, mutta joukkue ei löydy TOP-3 osastolta.Mitä itse olisit tehnyt?
Shaunin lapset ilmeisesti sai valita isälleen numeron, kun ei vakinumeroa voinut valita.Pelaajalistan perusteella pelinumeroksi valikoitui #12.
Niin, nimenomaan kun ikää on se 37v jonka tähden on luonnollista että kaveri haluaa siirtymään vetämään Last Dancensa sarjajohtajan riveihin ennemmin kuin nyt vaikka Poriin.Heshkakin on jo pari Suomen pyttyä tainnut saada, joten ymmärrettävää, että ehkä enemmän raha painoi tässä vaiheessa. Ikää kuitenkin jo se 37v, että kuten sanoin niin ymmärrän tämän päätöksen.
Ja siis ainakin minulle on yksi vitun hailee, vaikka Kalle olisi lyönyt 300k Vaasaan siirtokorvauksia.Oma puhdas näkemys oli että haluaa pelata mestaruudesta.
Ja siis ainakin minulle on yksi vitun hailee, vaikka Kalle olisi lyönyt 300k Vaasaan siirtokorvauksia.
Mestaruudesta pelataan, niin silloin ei pennejä lasketa.
Itsellä tuli samat Bono-viba fiilikset, saattaa hyvinkin olla se ratkaiseva puuttuva palanen pakistoon.Kokemusta saatiin sitten rutkasti. Jotenkin tuli semmoiset Bono-vibat vaikka on kaukana omasta kasvatista. Mutta pelin sisällä samoja piirteitä kuin Bonolla. Pelikäsitys/äly huippuluokkaa ja sijoittuu kentällä täten oikein.
Pelastaa nyt muutoinkin alakuloisia seuran uutisia tämä sainaus. Onko askissa jo Lahdessa?