Häpeäbileet on kyllä loistava idea.
a.) Päälle kiskoisin (kirjaimellisesti - itsellä kun noi lihakset(kin) on parinkymmenen vuoden aikana päässeet hiukan kasvamaan...) tietenkin 80- ja 90 luvun taitteessa ostetun (silloin) muodikkaan ylioppilaspukuni. Kai se jossain tallessa vielä on ja kelpaa tulevaisuudessa lapsille tai lastenlapsille esimerkiksi hassuihin naamiaisbileisiin... tai häpeäbileisiin!
b.) hmmh, mitähän musiikkia tässä osaisi hävetä...? No tällaisena rock-kukkona ja itsekin musiikkia tekevänä on omatuntoa hieman soimannut, että olen aina arvostanut Robbie Williamsia erityisesti esiintyjänä, mutta digannut ihan pikkaisen (salaa) hänen (en rehellisesti sanottuna edes tiedä, onko hän koskaan itse kirjoittanut musaansa...) joistakin hänen biisiensä nerokkaista melodioista, ja enempi vielä sieltä herkemmältä balladi-puolelta... Kyllä venähtäisi kavereilla ilmeet, kun mun järkkäämissä bileissä Ted Nugentin Cat Scratch Feverin sijaan kajareista kajahtaisikin aloitusbiisinä Robbien Angel... Tekee melkein mieli testata, heh! Robbien lisäksi toinen musiikillinen salasuosikki (samasta syystä, nerokkaista tarttuvista melodioista) on ABBA. Tässähän alkaa kohta epäillä musiikkimaun ja isänmaallisuuden lisäksi myös omaa seksuaalista suuntautumistakin...
c.) Helvetti...tämä ruokahäpeä on oikeasti mahdoton... Pizza on toki mun kaikkien epäterveellisten roskaruokien kategoriassa all time favorite ja jos ei terveellisyys-aspektia tarvitsisi ottaa huomioon, pystyisin syömään pizzaa joka päivä vaikka viikon putkeen siihen siltikään kyllästymättä. Mutta ei sitä osaa hävetä, kun en taida tämän 'häpeän' kanssa olla ihan yksin...? Ei tule mieleen mitään ruokaa, mikä yleisesti ottaen on todettu 'syömäkelvottomaksi' ja joka olisi allekirjoittaneelle suurta herkkua. Naisen rintojen muotoisia marenki-kakkuja ehkä hävettäisi mussuttaa sofistikoituneen naisseurueen keskellä, ei niinkään kakkujen itsensä vuoksi, vaan mielleyhtymän ja puolihärskin ilmeeni vuoksi, jonka jokainen paikallaoleva nainen pystyisi tulkitsemaan typerästä virneestäni... ihan varmasti söisin sen nänn... siis nipukan kakun päältä ihan ensimmäisenä! Sorry, tämän parempaa ei nyt keksi!
Ps.Illan päätteeksi pakottaisin kaikki frendini katsomaan kanssani Mamma Mia leffan ja laulamaan kaikki biisit mukana.... ja sen jälkeen mulla ei olisi enää kavereita! Ja tää oli vitsi, olihan? ;-)