Lopulliset tulokset, voitto jaettiin tällä kertaa ja ei muuta kuin mahtionnittelut HockeyForLifelle sekä pehtoorille! Jos jompikumpi on esim. keskiviikon Sonisphere-festareille menossa niin lähettäkää privana viestiä, juomaa tarjolla!
Jaettu 6. sija ei tunnu lainkaan hassummalta. Pitäsköhän jonkun (ehkä jos jopa itse uskaltaisi) tehdä samantyyppinen kisaveikkaus jotenkin noita Jalkapallon MM-kisoja ajatellen? Tekee paljon jännittävämpää pelistä, itsehän toivoin että Tshekki olisi lopussa kaventanut 1-2:n Suomea vastaan ilman maalivahtia sen sijaan että Lehterä pistää tyhjiin. Olisin ollut pari sijaa ylempänä lopputilastoissa.
SH:lle tosiaan kiitokset järjestämisestä. Pisteitä sain itse kerättyä 12 eli ei siinä mielessä mennyt mitenkään erityisen hyvin, mutta ei tosin erityisen huonostikaan. Kuvaa hyvin meikäläistä. Onnittelut myös voittajille HockeyForLifelle ja pehtoorille, olette parempia kuin minä.
Reilua kuitenkin että kirjoitusoikeudet poistettiin vasta sitten kun tämä visailu oli ohi. Tosin, olisihan joku muukin voinut kirjoittaa viestiin lopulliset pisteet.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy