Seurantaketju Trade Deadline 2010

• 70 617
  • 285

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
No tuskinpa tuo maksoi paljon mitään ja tuo syvyyttä Phoenixin puolustukseen lisää.

No joo, tuskin mitään Schneiderista tarvi maksaa, mutta kuinka pitää hänet tyytyväisenä? Vancouverissa ei ainakaan ollut tyytyväinen peliaikaansa, vaikka sitä kohtuu hyvin tulikin, mutta ei enää sitä 20+ minuutteja. Ja ei tuo palkkakaan nyt ihan pieni ole.

Mutta jos Schneider saadaan pidettyä tyytyväisenä niin ei tuosta kaupasta paljoa haittaakaan Phoenixille ole.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Maloney oli viime deadlinellakin aktiivinen ja hankki muistaakseni melkein 10 pelaajaa. Ottaisivat muut GM:t mallia.

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Jeff Halpern --> Kings

Vastineesta ei vielä tietoa.

Ei kyllä vastaa niitä haluttuja odotuksia maalintekijästä Kingsille.
Mutta tuo syvyyttä ja likaista työtä rosteriin. Eiköhän Kings vielä jonkun kärkipään hyökkääjän hanki. Ainakin yrittää.

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Edmonton nostanut 2 pakkia farmista ylös.

Souray ja Gilbert ilmeisesti vaihtamassa osoitetta, tämä siis vielä huhu. Kunhan nyt malttaisit mielesi sen Sourayn kanssa Sather, niin voisin olla illan antiin tyytyväinen.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kozlov on sanonut, että rakastaisi pelata jälleen Detroitin paidassa.

Minulle kelpaisi tuo 7th round pick, mikä Walkerista maksettiin.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Darren Dreger twiittailee että Kaberle saattaa olla liikekannalla Torontosta. Ollut Burken kanssa keskustelua kiinnostuneista joukkueista, itse olen jotenkin kääntynyt Capsin kannalle tässä Kaberlen uudessa osoitteessa.

Eipä tuo Bruinsiinkaan pahaa tekisi, ei kyllä tällä hetkellä muistikuvaa mikä on cap tilanne tällä hetkellä..

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kozlov on sanonut, että rakastaisi pelata jälleen Detroitin paidassa.

Minulle kelpaisi tuo 7th round pick, mikä Walkerista maksettiin.

No Detroitiin ei ole ainakaan menossa sillä ei niillä riitä capissa tila Kozlovin hommaamiseen.

Hollandhan juuri aiemmin illalla sanoi ettei kauaa kestä puhelut joissa hänelle tarjotaan pelaajia jotka tienaavat jotain 2-3 milliä.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No Detroitiin ei ole ainakaan menossa sillä ei niillä riitä capissa tila Kozlovin hommaamiseen.

Hollandhan juuri aiemmin illalla sanoi ettei kauaa kestä puhelut joissa hänelle tarjotaan pelaajia jotka tienaavat jotain 2-3 milliä.

Juu ei mitään tsäänssiä Kozlovin hommaamiseen. Ehkä kesällä sitten.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eric Belanger from Minny to Washington for a second round pick.

-Bob McKenzie

Ja Halpernista meni Tampaan Purcell ja kolmos rounderi (alunperin Floridan).

edit. toivottoman hidas...

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
McKenzie kertoo Eric Belangerin siirtyneen Wildistä Capitalsiin toisen kierroksen varausta vastaan.

http://twitter.com/TSNBobMcKenzie

Taas hyvä kauppa GMGM:ltä. Eric Belanger on niissä peleissä mitä olen itse Wildia seurannut pelannut todella hyvin. Hyvä kolmossentteri, hyvä liike, jakaa kiekkoa hyvin ja vie aloituksia hyvällä prosenteilla.

hwallen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Arsenal
Taas hyvä kauppa GMGM:ltä. Eric Belanger on niissä peleissä mitä olen itse Wildia seurannut pelannut todella hyvin. Hyvä kolmossentteri, hyvä liike, jakaa kiekkoa hyvin ja vie aloituksia hyvällä prosenteilla.

Aika lailla win-win tilanne. Wild tarvitsee rekkalastillisen varausvuoroja ja Belangerista sai hyvän hinnan.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Capitals on nyt kerännyt hyökkääjiä näitä varausvuoroja vastaan. Kohta liikkuu varmaan muutama pelaajakin, alkaa olemaan ylitarjontaa hyökkäyspäässä.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Caps rakensi uuden kolmoskentän treideillä?

Chimera-Belanger-Walker?

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Capitals on nyt kerännyt hyökkääjiä näitä varausvuoroja vastaan. Kohta liikkuu varmaan muutama pelaajakin, alkaa olemaan ylitarjontaa hyökkäyspäässä.

Ihan hyviä treidejä GMGM:ltä etenkin Walkerin saapuminen lämmitti suuresti täällä päin. Juuri se mitä tarvittiin tuohon joukkueeseen ja todella hyvä lisä 4. ketjuun. Eikä tietenkään haitannut, että tuli lähes ilmaiseksi.

Olisiko tässä nyt Fehr siirtymässä joko Nashvilleen tai Torontoon päin. Jos kerta Kaberlea ollaan lyömässä peliin kuten joku mainitsi?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ilmeisesti Boston olisi hankkimassa Tkachukia, mutta Tkachuk ei ole näyttänyt vihreää valoa treidille.

Myös Vokounin kohdalla on tällä hetkellä hiljaista.

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Taitaa olla pyynti hinnat niin korkeina tällä hetkellä että voi tulla aika hiljasta loppujen lopuksi, isompia nimiä tuskin liikkuu montaa/ollenkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy