Serena Williams

  • 30 066
  • 106

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivat Sulle Mr Pilli! Meinasin TAAS rakastuttuani nielaista kahvikuppini.:D Vau! Siinä vasta Nainen. Ounlii juuu....

Ei tummahipiäiset ensimmäisenä minunkaan makuuni ole. Serena on kyllä lajin kärkihaminoissa minun 'kovalevylläni'.

edit: vaihdoit sitten kuvan, EI ole paha tuokaan...
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Mr Pilli


No maku asioista ei voi kiistellä, mutta kerro mitä kuvottavaa on liitteen naisessa???? Minusta tummissa naisissa on sitä jotain, salaperäisyyttä, kauneutta ja ennen kaikkea luonnonmukaista ryhtiä.

Mahdotontahan sitä on sanoiksi pukea, mutta ei tuokaan nainen minuun iske, ei sitten millään. Yhden "kuvottavuuden" tosin tuosta naisesta pystyy sanomaan, vaikkei se ihonväriin liitykään: aivan liian suuret rinnat.

Makuasioita, niitähän nämä...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuules pilli, sinä saat aivan vapaasti katsella heitä tai ketä tahansa, ei se minua haittaa. Tässä ketjussa kuitenkiin saa kaiketi ilmaista mielipiteensä kyseisen henkilön fyysisestä olemuksesta, joten älä ala meille...
Minun mielestäni noin lihaksikas nainen ei ole kaunis katsella, sinun mielestäsi ehkä on. Kannattaako tähän vetää jotain vaatekappaletta mukaan ja alkaa sotia joillain typerillä sterotypioilla?



edit: olit näköjään jo ottanut makuasiat huomioon, hjuva niin.
 
Viimeksi muokattu:

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Kaikki värit käy!

Kyllä Serena on tosi upea musta nainen, vaikka kehuinkin ketjussa "Blues on julkistanut kauden kaunistuksensa" Espoon tytöt maasta taivaaseen (käykääpä vaikka katsomassa ko. ketjun sivulta 2, jos ette muuten usko). Kauniita ovat myös monet japanilaiset ja sekoitukset, kuten esim. Lola. Rasisteja tai vähintäänkin ahdasmielisiä ovat ne, joille kelpaavat vain valkoihoiset tytöt. Itse olen rotujen suhteen "kaikkiruokainen". Niitä ei voi todellakaan panna paremmuusjärjestykseen. Aina on kysymys yksilöistä. Serenan hyvin treenattu urheilijan kroppa on todella seksikäs ja kun siihen yhdistetään kauniit kasvot ja seksikäs asu, on kokonaisuus todellakin sykähdyttävä.
 

Shane

Jäsen
Re: Kaikki värit käy!

Viestin lähetti velho
Rasisteja tai vähintäänkin ahdasmielisiä ovat ne, joille kelpaavat vain valkoihoiset tytöt.

Jankutetaan nyt vielä sen verran, että eikös tuollainen mielipide sitten kerro ahdasmielisyydestä.

Japsit, kiinalaiset ja mustat naiset voivat olla vaikka kuinka hauskoja, mukavia, huumorintajuisia jne, mutta minusta he eivät yleisesti ottaen ole yhtään kauniita. Poikkeuksia toki saattaa olla, mutta enpä ole niihinkään hirveästi törmännyt, esim. ei Lolakaan minusta mikään erityisen kaunis nainen ole.

Nyt joku sanoo, että vain naisen ulkonäkö merkitsee minulle jotain, mutta tämän keskustelun aiheenahan on naisten ulkonäkö.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Shane: eihän se nyt noin voi mennä. Silloinhan mäkin oon ahdasmielinen jos sanon esim. että Hitler oli rasisti kun tykkäs vain valkosista. Eikös se ole fakta, että rasismi on luokittelua/sortoa rodun perusteella. Mustat, aasialaiset ja valkoiset on ihan yhtä kauniita, ehkä eri tavoin, mutta kuten velho sanoi, kyse on aina yksilöistä.

Itse asiasta sen verran, että kyllähän tuo Serena ihan nätti oli esim. siinä dokkarissa mikä tuli telkusta juuri hiljattain. Noissa tenniskuvissa se on
usein lähinnä pelottavan näköinen...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei helvetti...Molemmat siskoksethan ovat varsinaisia hirviöitä, Serena vain vähemmän kuin hänen todella järkyttävän ruma siskonsa. Vertaa Hingisiin, Majoliin tai Kournikovaan ja huomaa ero.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä olen sitten pohjimmiltani rasisti, jonka mielestä kaikki n-sanat on saman näköisiä. Minulle nimittäin tuottaa suuria vaikeuksia erottaa Williamsin velj.. anteeksi siskokset toisistaan.

Hyvin harvassa on mustat naiset, joita voisin sanoa hyvännäköisiksi tai muuten haluttaviksi. Mulateissa on aika helmiä, mutta ihan tai lähes puhtaat n-sanat... Ei sytytä.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Juu, eivätpä ole kummoisia nuo Williamsin sisarukset Venus ja Anus.
Oikeita mörököllejä. Noilla viiksillä olisivat Corollajengin kingejä.
 

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Murmeli
No jopas. Hyi, yäk ja ptui. V-man kyllä on jo tuonut sanoiksi minunkin mielipiteen näistä "siskoksista". Urheilijoina arvostan todella korkealle mutta naisellisuus on heistä kadonnut jo aikaa sitten.

Minua tuollaiset viljamssit lähinnä pelottaa.

Tjöö. Eipä tähän enää ole hirveästi lisäämistä.

Eikö teitä hyvät jatkoaikalaiset hämää kun neitoset tenniskentällä karjaisevat/kiljaisevat/rääkäisevät aina lyödessään palloa? uhuhuhuhuh, se meinaan saa meikäläisen ihon kananlihalle ja laittamaan äänen pois töllöstä, jos sitä tennismatsia on edes pakko seurata.. Huh..

Wimbledonissa eivät Williamsin siskokset vetäneet edes täysiä katsomoita, vaikka ovatkin siellä WTA-listan (tms) kärjessä.. Syinä epäiltiin siskosten ylivoimaisuutta, mutta myös niitä ääntelyitä..
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Uraani


Eikö teitä hyvät jatkoaikalaiset hämää kun neitoset tenniskentällä karjaisevat/kiljaisevat/rääkäisevät aina lyödessään palloa? uhuhuhuhuh, se meinaan saa meikäläisen ihon kananlihalle ja laittamaan äänen pois töllöstä, jos sitä tennismatsia on edes pakko seurata.. Huh..


Karjahdukset ärsyttä nopeasti ajateltuna kolmen pelaajan kohdalla. Molemmat Williamssit ja Seles. Tottakai ne kuuluvat peliin ja todistavat että pelaaja on pelissä mukana täydellä sydämellään ja tsempillä, mutta nämä kolme kyllä liioittelevat välillä pahasti noitten ääntelyitten kanssa. Seles on kaikista pahin. Miehistä Kuerten ja Ilie ovat tällä osastolla ehkä hauskimmat.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Shane
Samaa mieltä Murmelin yms. kanssa. En ole mikään rasisti, mutta mustat naiset ovat minusta yhdellä sanalla sanottuna kuvottavia.

Pitääpä tarkentaa, että minä en pidä mustia naisia kuvottavina. Päin vastoin, tummaihoista kun joskus saisi.. ;)

Tosin, omat mielihaluni veisivät eniten tuonne itämaisten tyttöjen seuraan...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Alex
Seles on kaikista pahin.

Takavuosina Monica sai Wimbledonissa vakavan varoituksen tuomarilta ja oli loppumatsin aivan hiljaa...

Sen jalkeen aanta on kylla loytynyt yli omien tarpeiden.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kaikki värit käy!

Viestin lähetti velho
Kyllä Serena on tosi upea musta nainen, vaikka kehuinkin ketjussa "Blues on julkistanut kauden kaunistuksensa" Espoon tytöt maasta taivaaseen (käykääpä vaikka katsomassa ko. ketjun sivulta 2, jos ette muuten usko). Kauniita ovat myös monet japanilaiset ja sekoitukset, kuten esim. Lola. Rasisteja tai vähintäänkin ahdasmielisiä ovat ne, joille kelpaavat vain valkoihoiset tytöt. Itse olen rotujen suhteen "kaikkiruokainen". Niitä ei voi todellakaan panna paremmuusjärjestykseen. Aina on kysymys yksilöistä. Serenan hyvin treenattu urheilijan kroppa on todella seksikäs ja kun siihen yhdistetään kauniit kasvot ja seksikäs asu, on kokonaisuus todellakin sykähdyttävä.

Hetkinen Velho.

Onko rasismia jollei vain satu pitämään tummaihoisista, vaaleaihoisista, tai aasialaisista naisista/miehistä? Toisaalta onko se edes ahdasmielisyyttä, ei ole. Toinen tykkää vaaleasta suklaasta, toinen tummasta, kolmas pähkinäsuklaasta.

Itselle kelpaa kaikki, jos ominaisuudet ovat muilta osin miellyttäviä.

Serenaa pidän lähinä vastenmielisenä samoin kuin Venusta, mutta tässä ei ole kyse väristä vaan liian lihaksikkaasta vartalosta ja kasvojen mielestäni vasten mielisestä ulkonäöstä.
Ymmärrän kaikki mielipiteet ja jokaiselle makunsa mukaan ;)
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Myönnän kuuluvani siihen rasistiryhmään, jonka mielestä W:n sisaret ovat kammottavia lihaskimppuja ja tummempi-ihoiset vähemmän mieltäsykähdyttäviä. Naisessa pitää olla jotain herkkää ja runollistakin mitä ulkonäköön tulee, ja sitä on mm. Jelenassa (suosikkini!), Annassa (kaunein tennistypy vaikka pidän keskimäärin bruneteista enempi) ja Elenassakin mikäli se käyttää meikkiä (kentällä mielestäni kaikkea muuta kuin söötti). Martinakin on ihan mukavan näköinen mutta se leuka hiukan häirihtee.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti tombraider
Martina Hingis on namu ja näyttää naiselta.

Viestin lähetti Alex
Williamssit ei oikein iske, mutta Martina Hingiksen hymyssä on sitä jotain.


Tästä on täällä kinattu joskus aiemminkin.

Martina Hingiksen suu on sen näköinen, että 99% varmuudella neito kärsii pahanhajuisesta hengityksestä. Jelena Dokicilla on täytetyn linnun silmät. Williamsitkin ovat hiukka liikaa "villieläimiä" - tosin komeita eläimiä. Kournikova on ällöttävä viiviavellan-tyyppinen barbi. Mary Piercen pää näyttää siltä kuin se olisi jo toisella kropalla käytössä.

Väinö Linna sanoi aikanaan, että sotilaan lepo on katsojan silmässä. Eiköhän se ole poijaat niin, että kaikki nuo kelpaisivat pettinkitarkoituksiin kohdalle osuessaan. Täydellisen naisen etsintä on raskasta puuhaa. Virheettömiä ei taida ollakaan. Janina Frostellkin puhuu ruotsia.

Ike
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Eisenhower puhuu asiaa. Janina Frostellista vielä vähän: Valokuvien perusteella hän näyttää vähintään normaalikokoiselta. Hämmästyin suuresti, kun näin ensimmäisen kerran luonnossa. Sehän oli ainoastaan taskuraketin kokoinen. Ootteko nähneet? Kaunis se on toki kuin mikä!

Serena on oikein sopivan kokoinen toisin kuin koripalloilijan kokoinen siskonsa Venus. Niin ja ne pakarat vievät ajatukset väkisinkin doggy styleen:D
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Henkilökohtaisesti en Serenasta hirveästi pidä,nimenomaan jos ulkonäköä katsotaan.Naisen pitää olla naisellinen.Jos katsoisi kaukaa niin ei varmaankaan erottaisi Serenaa miehestä,paitsi ehkä rinnanympäryksestä.

Tenniskenttien ehdoton helmi on Anna Kournikova.Ikävä vaan,että hän ei oikein pärjää tuossa itse tenniksessä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Tämä kuva oli Kalevassakin, josta mainitsin ja olisipa mukava kyntensä upottaa tuohon takamukseen ;)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuohan on vallan mainio kuva Serenasta, kelpaisi kyllä minullekkin.

Mutta yleensä ottaen, en tiedä siis tämän hetken kondiksesta, Serena on meikäläisen makuun aivan liian lihaksikas. Venus taasen on ulkonäöltään sellainnen, ettei "oikein" iske. Pikkusisko siis paljon parempi.


Kyllä Anna "Turha-Anna" Kournikova lienee tällä hetkellä tenniskenttien kuningatar, vaikkei pelata ilmeisesti enää osaakkaan. Sitä se lätkäpelaajien deittailu teettää. ;)
 

ifota

Jäsen
Viestin lähetti Black Adder
Tämä kuva oli Kalevassakin, josta mainitsin ja olisipa mukava kyntensä upottaa tuohon takamukseen ;)

No tohon takapuoleen on koko lailla mahdoton upottaa kynsiä, jos antaisit luunapin kuuluisi vain binnng..
Minun mielestä Serena on päähän asti hyvännäköinen nainen, eli kroppa on helmi, mutta kasvot ei miellytä.
Täällähän oli aiemminkin ketju hyvännäköisistä tenniksenpelaajista, sieltä löytyi useita Williamsseja paremman näköisiä pelureita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös