Olen kyllä ennenkin huomannut että olet täysi tylsimys etkä ymmärrä muiden viestejä, mutta tuo oli kyllä jo kaiken huippu. Tänään klo 18:31 vaaditaan jo aikakone jotta voi tehdä koko kauden mittaisen sopimuksen. Pöhköläinen.Viestin lähetti Designer
Käsittääkseni Holdenin sopimus olisi koko kauden mittainen. Näin siis täysin riippumatta siitä, kauanko rahaliigan työsulku kestää ja alunperin myös riippumatta siitä, alkoiko se vai ei.
Viestin lähetti Twite
Olen kyllä ennenkin huomannut että olet täysi tylsimys etkä ymmärrä muiden viestejä, mutta tuo oli kyllä jo kaiken huippu. Tänään klo 18:31 vaaditaan jo aikakone jotta voi tehdä koko kauden mittaisen sopimuksen. Pöhköläinen.
Viestin lähetti Ronning
Pahoittelen jo etukäteen liittymistä pöhköläis-kerhoon, mutta mitähän hait tällä kommentillasi? Tietenkään Holdenin soppari ei voi kestää koko kautta, kun hän ei ehdi ekaan peliin. Mutta jos JH tekee sopparin joka kestää kauden loppuun, voinemme kaikki ajan ja aivosolujen säästämiseksi todeta sen olevan koko kauden sopimus, ja antaa asian olla.
Viestin lähetti sopuli
Kommentilla haettiin esiin palstan tosikkoja, joita sitten läytyikin peräti yksin kappalein. Tämä on ainoastaan oma tulkintani.
Ei syytä pahoitella. Huonolla humoorilla varustettu viestini yritti olla viittaus tähänViestin lähetti Ronning
Pahoittelen jo etukäteen liittymistä pöhköläis-kerhoon, mutta mitähän hait tällä kommentillasi?
Viestin lähetti sopuli
Kommentilla haettiin esiin palstan tosikkoja, joita sitten läytyikin peräti yksin kappalein. Tämä on ainoastaan oma tulkintani.
Tämä selitys kävi kyllä meikäläisenkin silmiin todella piristävänä poikkeuksena muuten niin pirun tosikkomaisessa keskushyökkääjäkeskustelussa.Viestin lähetti Twite
"Myöhästyi lentokoneesta" on kyllä niin uskomaton selitys että taitaa jäädä ikuisesti henkiin.
Viestin lähetti Twite
Jos (kun) tarkoitat tuolla minua niin jatkossakin tulen reagoimaan samalla tavalla vastaaviin teksteihin kuin se "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" viestisi oli. Jälkeenpäin voi mitä tahansa kirjoittamaansa aina väittää huumoriksi, se tosin on vähän mamista.
Sekavaksi menee epätietoisen sivustaseuraajan elämä. Eikös se Holden nyt sitten olekaan tulossa? Ketä pitää uskoa?Viestin lähetti mummi
Korvauksena tuosta yllä olevasta "mokelluksesta" tarjoankin kehään seuraavaa tuoretta uutisentynkää: tämän paljon puhutun Holdenin uuteen, isoon kämppään ollaan roudaamassa muuttokuormaa - eikä kämppä ole suinkaan muuten niin zuuresti ihailemissani Pikku-Heidin alppimaisemissa Sveitsissä, vaan Hämeenlinnassa.
Jässikällä on tiettävästi ainakin 3 1/2 lasta, joten tilaa kyllä tarvitaan.
Viestin lähetti rapster
Sekavaksi menee epätietoisen sivustaseuraajan elämä. Eikös se Holden nyt sitten olekaan tulossa? Ketä pitää uskoa?
Viestin lähetti Rontti
..tiedoksi annettakoot, että minä olen edelleen täällä asemalla. Ei ole näkynyt isonenäisiä kanukkeja, ei Josh Holdenia eikä yhtään G:llä alkavaa keskushyökkääjää. Itse asiassa en ole vielä nähnyt yhtään keskushyökkääjän näköistä jannua.
Viestin lähetti sopuli
´Viestin lähetti lece
Joko se on Hämeenlinnassa?
Pitihän se arvata prkl:) Lentokoneeseen kerkesi kuitenkin?Viestin lähetti sopuli
´
Kuulemma myöhästyi junasta Pasilassa.
17.9.2004 Morges: Rex kommt, Holden geht!
(mm) Schwerer Schlag für den NLB-Aufsteiger HC Forward Morges: Ihr Erstrundendraft und vermeintlicher Topscorer Josh Holden hat die Clubführung um die Vertragsauflösung gebeten, weil er sich in Morges nicht einleben konnte. Gemäss "Planète hockey" wird man dem entgegen kommen, sobald finanzielle Details geregelt sind. Damit muss sich der Aufsteiger wenige Stunden vor Saisonstart wieder auf Ausländersuche begeben.
Beim Saisonstart dabei sein wird hingegen der zu Lausanne gehörende Stürmer Martin Rex (bisher La Chaux-de-Fonds), welcher die Vorbereitung mit Morges mitgemacht hatte.
Viestin lähetti simicek
17.9.2004 Josh Holden wohl nach Finnland
(mm) Josh Holden, der bislang beste Scorer des NLB-Aufsteigers Forward Morges, wird definitiv nicht mehr für den Club spielen nach einer erfolgreichen Vorbereitung. Weil Holden den Club verlassen will, wird für ihn voraussichtlich keine Lizenz eingesetzt, auch wenn die Lizenzen für Ausländer entgegen der Ansicht des Clubs nicht mehr auf vier begrenzt ist. Damit spielt er nach offiziellen Informationen beim heutigen Saisonstart nicht. Ein Grund waren Aklimatisationsschwierigkeiten seiner Frau. Ein anderer, dass Holden von seinen Agenten trotz Vertrag an bessere Clubs angeboten wurde. Nach finnischen Medienberichten soll Holden vor dem Wechsel in die höchste finnische Spielklasse SM-Liiga zu HPK Hämeenlinna stehen.