Kiekkonarri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Alkaisiko tuosta maalista pää aukeamaan? Sanoin seurantaketjussa, että tuo ketju vie flown, mutta ihan oikein RD haisteli, että Allu on pelipäällä.
Bingo, tänään oli heittämällä pelin paras kentällinen. Ruokkivat toistensa itseluottamusta ja touhu meni välillä jo hassutteluksi kiekon kanssa. Voi tehdä todella tuhoisaa jälkeä tämä kentällinen vielä tällä kaudella, kaikki eväät on siihen.Mä sanoisin että tää on laituri eikä sentteri, ja ensi peliin voisi vaihtaa kakkosketjuun Heikkisen ja Salosen viereen. Yhteispeli todistettavasti toimii, vaikka sen Forslundin mailan naputuksen kuuli katsomoon saakka ennen jatkoaikamaalia.
Myös ketjukoostumuksen merkitys on jonkinlainen.Nostetaanpas "Allun" ketjua ylemmäs. On ihan eri pelaaja kuin ihan ensimmäisissä peleissä. Omaan silmään homma oli kiinni uskalluksessa, nyt on taas tuttua kiekossa pysymistä ja lapojen löytymistä.
Tottakai se on selvä varsinkin kun Laussi ja Lefa olivat molemmat kehnoja, mutta ei otteet silti automaatiolla muutu. Piristymisen merkkejä jokatapauksessa.Myös ketjukoostumuksen merkitys on jonkinlainen.
Uskoisin että kesän treeniohjelma otti myös veronsa alkukaudesta. Voimaa haettu lisää isosti, jäätreenien kustannuksella. Olen tämän näkevinäni pelissä laitojen lähellä.Nostetaanpas "Allun" ketjua ylemmäs. On ihan eri pelaaja kuin ihan ensimmäisissä peleissä. Omaan silmään homma oli kiinni uskalluksessa, nyt on taas tuttua kiekossa pysymistä ja lapojen löytymistä.
Ja tähän kontekstina, että syöttöä edelsi se ettei muut pelaajat liikkuneet tuon yv:n aikana mihinkään. Koita siinä sitten taikoa paskasta konvehtia.Kadonnut kuvasta ihan täysin. Tänään jäi mieleen vain yksi ylivoima jossa antoi liian ennalta arvaamattoman syötön.
Alkoi. Ei ole yksin RD:n syytä. Toki osansa sillä on, että tapa pelata ei tuota paikkoja.Jos oikein muistan, niin tehottomuus alkoi jo keväällä.
Ei siis yksin 'Dufvan sapluunan' syytä?
Joku lukko kundilla on, joku kiikastaa, viisaammat arvailkoon.
Kuka sopii Dufvan sapluunaan? Pihlström ja päällään seisova veskari.Olen vähän alkanut miettimään sopiiko Forslund ollenkaan tähän Dufvan sapluunaan? Vai onko tehottomuus syönyt kaiken itseluottamuksen? Yhtäkaikki vaikeaa on Allun pelaaminen. Lyhyt pätkä lokakuun lopussa kun tehoili, lähinnä ylivoimalla.