Sensuuri iski jälleen "comissa"...

  • 18 637
  • 63

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei toimi täälläkään.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Ei toimi, ..foorumia ei ole olemassa..

Näin se homma etenee, jos vaikka liigan alkajaisiksi saataisiin pystyyn niin hyvä!
 

Vesku

Jäsen
Ei toimi, mutta HEI POJAT HEI: eteenpäin on menty.

Nyt vähän positivisuutta kehiin - nami nami ja pylly keikkumaan. Anna ylivoiman pyörii, huuda wou-wou-wou, Raimo Helmisen show kaiken pelastaa voi!
 

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toimii Exploderilla vaan ei tuliketulla.

EDIT: ja komento takaisin, ei toimi ollenkaan tuliketulla, melkein ei ollenkaan explorerilla.
 

massi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Majadahonda HC
Taasko tässä joutuu siihen paskaan turvautumaan. Toivottavasti väliaikaista.


Niin lopputulos on siis sama molemmilla: Päävalikkoon pääsee, mutta foorumeita ei löydy.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päävalikkoon asti pääsen ma, mutta sen jälkeen väittää, ettei mitään olisi olemassakaan. Tuolla päävalikkosihulla muuten näkyy, että viimeiset vastaukset on kirjoitettu eilen klo 23.xx, joten ei se ilmeisesti mitenkään kovin hyvin toimi.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Saatana. Tämä on varmasti Hautamaan vika. Tuskin Hautamaalla on mitään sen asian kanssa tekemistä. Mutta silti se on Hautamaan vika. Kaikki on Hautamaan vikaa. Miksi se ei tehnyt 97-98 enemmän maaleja finaaleissa, niin oltais mestareita?

Jos sitä palstaa ei kohta saada toimiin, niin Jatkoaika kokee samanlaisen invaasion kuin viime keväänä.. ykskaks täällä on miljoona nimimerkkiä, joiden nick alkaa joko sanalla perttu tai sanalla Ipa.
 

massi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Majadahonda HC
dude kirjoitti:
Jos sitä palstaa ei kohta saada toimiin, niin Jatkoaika kokee samanlaisen invaasion kuin viime keväänä.. ykskaks täällä on miljoona nimimerkkiä, joiden nick alkaa joko sanalla perttu tai sanalla Ipa.


Kyllä näitä sivuja lukee aika moni Raimokin. Mutta ehkä sekin on parempi kun olla joku "tyyppi, kaveri tms." Vai mitä duud?
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko mitään tietoa, miksi toiset pääsevät Ipan keskustelusivuille ja toiset (esim. minä) ei?

Minulta ei onnistu sisään kirjautiminenkaan, vaikka varmasti kirjoitan tunnuksen ja salasanan oikein.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Artsi kirjoitti:
Onko mitään tietoa, miksi toiset pääsevät Ipan keskustelusivuille ja toiset (esim. minä) ei?

Minulta ei onnistu sisään kirjautiminenkaan, vaikka varmasti kirjoitan tunnuksen ja salasanan oikein.

Nimimerkkejä ja ketjuja taas hävinnyt? Itse pääsin kirjautumaan.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Artsi kirjoitti:
Onko mitään tietoa, miksi toiset pääsevät Ipan keskustelusivuille ja toiset (esim. minä) ei?

Minulta ei onnistu sisään kirjautiminenkaan, vaikka varmasti kirjoitan tunnuksen ja salasanan oikein.

Sama ongelma mullakin. Kun menee tsekkaan käyttäjälistaa, niin ei siinäkään pääse ekalta sivulta yhtään mihinkään. Toi Ilveksen keskustelupalsta on tällä hetkellä erittäin vahvasti sekaisin. Jos siellä on jotain häikkää tietokannoissa, niitä ei ihan vaan tosta noin korjailla.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla alko nyt toimimaan, eikä ole edes nimimerkki hävinny.

Edit: Jaahas, nyt se ei sitten enää toimikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tietokannasta säännöllisesti otettu varmuuskopio auttaa varmasti jos sisältöä halutaan palauttaa.

Toinen juttu onkin, että onko tietokannasta otettu kopioita ollenkaan. Ylläpitäjän pitäisi vähintään viikottain ottaa kopsut. Myös kunnollinen palveluntarjoaja tekee säännöllistä kopiointia ja ns. "palautuspisteitä" voi kysellä myös siltä suunnalta.

Koska itse olin aikoinaan valitsemassa kyseistä houstaajaa, tunnen lievän omantunnonpiston rinnassani, mutta silloisten neuvotteluiden yhtenä antimena oli muistaakseni myös tietokantojen varmuuskopioden tallennus houstaajan koneille. Onkohan sieltä kyselty niiden perään??
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyllä tietokannat on tallessa ja hautkin toimivat.

Ongelma on vain siinä, että jostain syystä suurinta osaa ei palvelin päästä forumille. Itse kuulun harvoihin etuoikeutettuihin. Uusin viesti on kirjoitettu nimimerkki ej5703 toimesta tänään 21.39. Kaikki ennen 28.8. kirjoitetut viestit näyttävät olevan tallessa, ja samoin 2.9. alkaen kirjoitetut, parin päivän viestit siitä välistä sen sijaan ovat kadonneet.
 

Vesku

Jäsen
Mane kirjoitti:
Kaikki ennen 28.8. kirjoitetut viestit näyttävät olevan tallessa, ja samoin 2.9. alkaen kirjoitetut, parin päivän viestit siitä välistä sen sijaan ovat kadonneet.

Eikös palsta ollut kokonaan nurin juuri tuolla ajanjaksolla?
 

PJx

Jäsen
Ilveksen sivuilla olevan tiedotteen mukaan keskustelupalstalla on edelleen ongelmia. Mielestäni tämä tapaus osoitti kuitenkin, että Ilves ottaa huomioon faninsa.

Ilmeisesti sivujen palautukseen on käytetty voimavaroja ja ylläpito on joutunut opettelemaan uusia temppuja. Se osoittaa, ettei yhteisön tyytyväisyys ole yhdentekevä. Toisinkin olisi voitu toimia. Naapuriseurassa homma tyssäsi ennalta tiedossa olleeseen ongelmaan ilman, että siitä olisi viitsitty edes informoida isommin.

Toivottavasti loputkin ongelmat pystytään ratkaisemaan. Jos ei, niin onpahan ainakin yritetty.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mane kirjoitti:
Kyllä tietokannat on tallessa ja hautkin toimivat.

Vaikka tietokanta olisi tallessa, niin se voi olla korruptoitunut. Vähänkään pielessä olevat linkkiketjut saattavat tuhota pikku hiljaa koko palstan toiminnan, ellei niitä pätsäillä tavalla tai toisella (varmuuskopio tullee kysymykseen keskustelupalstojen tapauksessa) kuntoon. Senkään jälkeen ei voida olla varmoja, että kirjotteleeko/lukeeko kaikki tietokantahaut asiat just niin kuin pitää. Lisäksi Ilveksen palstalla lienee erinäisiä poissulkemisongelmiakin, kun joissain tapauksissa viestiketjun viestien lukumäärä oli enemmän, mitä viestiketjussa oikeasti oli viestejä.

Eli eipä paljon auta, vaikka tietokannat on tallessa, jos keskustelupalsta-tietoakanta -akseli ei toimi pitkällä tähtäimellä oikein. Yksikin copy/paste-virhe saattaa aiheuttaa isotkin ongelmat, jos johonkin kirjotellaan sillon tällön ihan muuta tietoa kuin pitäisi. Mitä enemmän keskustelupalstalla on käyttäjiä, sitä todennäkösemmin tuollaiset pikkuvirheet muuttuvat ajan saatossa ongelmia aiheuttavaksi.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt lukee Ilves comin etusivulla, että juttu toimii ja ainakin itse pääsin nyt sisälle. Viimeisimmät jutut, mitkä siellä on, ovat 28.08.2006 päiväyksellä, eli ilmeisesti nämä jutut, jotka tässä välillä on sinne saatu kirjoitettua, ovat poistuneet.
 
On kyllä varsinaista harrastelijoiden puuhastelua toi Ilves.com:in tekninen ylläpito, ja on ollut jo pitkään. Haastista ja juttua pojat kyllä pukkaavat, mutta ylläpidosta eivät tajua tuon taivaallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös