Andrus kirjoitti:Mulla ei toimi kummallakaan, lieneekö tässä jotain nimimerkin rekisteröimisongelmia edelleen?
dude kirjoitti:Jos sitä palstaa ei kohta saada toimiin, niin Jatkoaika kokee samanlaisen invaasion kuin viime keväänä.. ykskaks täällä on miljoona nimimerkkiä, joiden nick alkaa joko sanalla perttu tai sanalla Ipa.
Artsi kirjoitti:Onko mitään tietoa, miksi toiset pääsevät Ipan keskustelusivuille ja toiset (esim. minä) ei?
Minulta ei onnistu sisään kirjautiminenkaan, vaikka varmasti kirjoitan tunnuksen ja salasanan oikein.
Artsi kirjoitti:Onko mitään tietoa, miksi toiset pääsevät Ipan keskustelusivuille ja toiset (esim. minä) ei?
Minulta ei onnistu sisään kirjautiminenkaan, vaikka varmasti kirjoitan tunnuksen ja salasanan oikein.
HN kirjoitti:Juuri palveluntarjoajan backupista palsta käsittääkseni palautettiin.
Mane kirjoitti:Kaikki ennen 28.8. kirjoitetut viestit näyttävät olevan tallessa, ja samoin 2.9. alkaen kirjoitetut, parin päivän viestit siitä välistä sen sijaan ovat kadonneet.
Vesku kirjoitti:Eikös palsta ollut kokonaan nurin juuri tuolla ajanjaksolla?
Mane kirjoitti:Kyllä tietokannat on tallessa ja hautkin toimivat.