Sennin Wakizashi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Viesti poistettu.
Viimeksi muokattu:
Tämä ei nyt juuri tällä hetkellä lohduita yhtään, mutta voin kumealla rintaäänellä todeta itsenikin sanoneen vastaavan lauseen muutamaan kertaan, aina se parempi on löytynyt.Viestin lähetti Sennin Wakizashi
Koskaan en tule ketään hänen veroistaan itselleni löytämään, enkä tahdo edes yrittää.
Viestin lähetti Kalkun rusakko Olet ilmeisesti juuri niitä peräkammarin poikia, jotka menevät täysin sekaisin menetettyyään ns. ensimmäisen tyttöystävän.
Jaksamista! [/B]
Ei nyt ihan huono asia välttämättä. Neuvoja kysellään, eikä siinä mitään pahaa ole tietääkseni. Kyllä eron tultua, kun helposti on itse kunkin pääkoppa sekaisin, niin monenmoinen neuvo kultaakin kalliimpi. Jotkut ehkä ei tarvia, mutta jotkut tarviaa, eikä siinä varmaankaan tarvitse mikään peräkammarin poika olla.Viestin lähetti Kalkun rusakko
Olipa hienoa että avasit ihan kunnon ketjun tälle tärkeälle asialle.
Viestin lähetti The Original Jags
Kannattaisi ennakoida nämä tilanteet jo etukäteen, ja olla tekemättä lapsia suomalaisen naisen kanssa.
Kuka hullu haluaa nauttia perheonnesta 2-3 vuotta ja maksaa elatusmaksuja seuraavat 15-16 vuotta?
Viestin lähetti The Original Jags
Kannattaisi ennakoida nämä tilanteet jo etukäteen, ja olla tekemättä lapsia suomalaisen naisen kanssa.
Kuka hullu haluaa nauttia perheonnesta 2-3 vuotta ja maksaa elatusmaksuja seuraavat 12-13 vuotta?
Viestin lähetti mekabyte
Ja sitten itse aiheeseen. Jos mun eukko lähtis kiitämään nyt, niin syvälle mentäis. Nuo sumussa kulkemisen oireet tuntuu vaan jotenkin sellaisille, että näin varmaan mullekin kävis.
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Röm, röm onpa jännä ja mielenkiintoinen tarina.
Olipa hienoa että avasit ihan kunnon ketjun tälle tärkeälle asialle.
Olet ilmeisesti juuri niitä peräkammarin poikia, jotka menevät täysin sekaisin menetettyyään ns. ensimmäisen tyttöystävän.
Mietipä nyt vähän, mitä kirjoitat ja mihin ketjuun. Yritä edes. Tiedän, että sinun älylläsi sanotaan jotain fiksuakin tähän keskusteluun.Viestin lähetti The Original Jags
Kuka hullu haluaa nauttia perheonnesta 2-3 vuotta ja maksaa elatusmaksuja seuraavat 15-16 vuotta?