Naiset.
Krisun ilme oli hieno, ”mitä vittua täällä tapahtuu”. Naisilla piti olla helppo homma pelata Krisu pois, mutta jotenkin saivat sekoiltua yhden toisistaan ulos ilman että Kristianin piti tehdä yhtään mitään. Parempi vaan istuskella hiljaa ja antaa naisten tehdä naismaisia asioita ja puukottaa toisiaan.
Aki Manninen, oo hiljaa nyt. Älä vaan sano mitään. Ole vaan. Älä. Sano. Mitään. Jos inahdatkin tai ees hymiset jotain, kivitys alkaa taas.
Ääh, olipas tuo Extrakin kiusallinen. Suvi lähtökohtia ajatellen hienosti luovi noin pitkälle, mutta sitten kuitenkin luovutti viime hetkillä, muttei pysty sitä sanomaan vaan on keksinyt jonkun ”oon niin fiksu et päätin käsikirjoittaa itseni ulos koska analysoin tilanteen niin että tämä on se mitä tahdon ja olen fiksu ja voimakastahtoinen nainen”. Eiku sä luovutit, et halunnu ees yrittää, varmaan kun ahdisti että se on sit noloa jos joutuu johonkin kaksintaisteluun ja hävii ihan pystyyn ja kaikki kattoo ja nauraa että tuo on heikko ja huono ihminen, huuletkin on liian ohuet ja tissit pienet. Itsetunto ei riittänyt. Ei riittänyt Nikollakaan, sekin samalla tavalla vähän niinku kaatoi pöydän ku ei halunnu lähteä hampaat irvessä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.
Se on noilla vanhan polven reality-tähdillä näköjään sisäänkirjoitettu refleksi että tiukassa paikassa alkaa puntti tutista ja sit luovutetaan. Onneksi on näitä uusia nousevia tähtiä, niinku Kristian. Täysin toivoton tilanne noin niinku etukäteen, Suvi ja Niko olisivat ennen tuota heimoneuvostoa jo työntäneet soihtunsa järveen, kävelleet ulos ja huutaneet että minä tein päätöksen itse, analysoin tilanteen, muuta ei ollut tehtävissä, mulle ei naureta sitten ku oon epäonnistunut vaan luovutan mieluummin. Kristianpa vaan ei luovuttanut, vaan pokkana meni sinne teloituspartion eteen istumaan, ja katteli että jaa nyt ne ampu toisensa. Katsomossa Archie ihan yhtä ihmeissään että ei oo saatana todellista.
Suvi ja Niko on Hannu Aravirta ja kaikki Suomen menneiden aikojen hopeatakkimiehet, Kristian on Jukka Jalonen ja Teuvo Teräväinen, Sebastian Aho, Kaapo Kakko ja ketänäitäon, maila ei tutise, kultaa ja voittoa tulee joka tuutista.