Näköjään korjattu tuo leikkausvirhe jo Ruutuun, mutta eiköhän kyse ole juurikin tuosta harjoittelusta.Ei perkele, en huomannut tuota yhtään. Se oli se itse tolppiin kiipeäminen sitten tosi huteran näköistä niin siihen olisi ymmärtänyt nuo.
Hah tätä ihan samaa aloin itsekin juuri kelailemaan. Ihan kuin tyypillä olisi törkeän huono kuulo, ja pitää sen vuoksi huutaa.Miten Tommi voi olla töissä radiossa. Jätkä huutaa joka sanan ja on suurin piirtein ärsyttävin ääni mitä olen miesmuistiin kuullut.
Harmittaa että Niko ja Wallu ovat veks.
Samaa ihmettelin minäkin. Ensin Helmeri ja Sami löivät kättä päälle liiton merkiksi ja Helmeri sai sen amuletin neuvotteluissa ja sitten Helmeri menee valitsemaan ensi töikseen jonkun Karon eikä Samia.Mietin, myös tuota että mikä tää Karon vetäminen mukaan oli? Toisaalta, hehän keskustelivat siitä, että haluavat antaa Karolle vaikutelman että Leo ei olisi tulilinjalla. Sitten taas heimoneuvostossa Leolle pamahti valmiiksi yksi ääni, joten se taas sotii tuota suunnitelmaa vastaan. Nyt mielestäni jäi enemmän sellainen kuva, että Pok aiotaan kuitenkin pelata veke, koska hän on niin kova kisaaja. Antoivat Leolle ja Virpille mustat äänet, koska haluavat Pokin luulevan olevansa turvassa.
Tätä tukisi myös se, että Tommi otti aika lujasti kantaa Pokin ylivoimaisuuteen kisoissa. Mielestäni aika vahvasti oli sitä mieltä, että Pok pitää pelata ulos ensi tilassa, ennen kuin se alkaa voittaa koskemattomuuksia toisensa jälkeen.
Erittäin hyvä huomio muuten! Alkoi oikein naurattaa kun miettiikin Tommin huutopuhetta.Miten Tommi voi olla töissä radiossa. Jätkä huutaa joka sanan ja on suurin piirtein ärsyttävin ääni mitä olen miesmuistiin kuullut.
Harmittaa että Niko ja Wallu ovat veks.
Miksi ihmeessä Helmeri olisi valinnut Samin? Tuskin kovin monella on edes käsitystä siitä, että Helmerillä ja Samilla on vahva liitto, niin minkä ihmeen takia Helmeri olisi mennyt paljastamaan tuollaisella liikkeellä sen?Samaa ihmettelin minäkin. Ensin Helmeri ja Sami löivät kättä päälle liiton merkiksi ja Helmeri sai sen amuletin neuvotteluissa ja sitten Helmeri menee valitsemaan ensi töikseen jonkun Karon eikä Samia.
Eipä tuo Helmeri kovin luotettavalta kumppanilta vaikuta.
Mun mielestä taas Karon valitseminen oli äärimmäisen viisasta, jotta saatiin Leon ja Karon liiton väliin kiilaa. Tosta seuraavaksi sitten äänestetään Karo pois (Leo käyttää amulettinsa) ja sitten seuraavaksi itse Leo. Sen jälkeen onkin pelkkiä hyviä tyyppejä jäljellä. Sami voittoon!
Itse ajattelisin, että seuraavaksi lähtee Pok, jos ei voita koskemattomuuskisaa. Saattaa toki voittaa tulevaisuudessa vaikka useamman kisan peräkkäin, jos kisat ovat fyysisiä. Toisena vaihtoehtona sitten näkisin Leon pudottamisen, jos Karo ei nyt ole korviaan myöten rakastunut. Ihmeen vähälle huomiolle jäänyt tuotannossa tuo Karon ja Leon jonkinlainen suhde.