Perskule, kun eivät tajunneet pakottaa Terryä käyttämään talismania, jannullahan on nyt tie auki finaalikaksikkoon.
Kyllä se Aras putosi ihan vaan siksi, ettei pysynyt pystyssä. Ja tuomaristo on täynnä väkeä jotka inhoavat Terryä mutta symppaavat Arasta. Kumman Daniellen kannattaa ottaa finaalipariksi?Haiskahti hiukan sovitulta lopetukselta tuo viimeinen koskemattomuuskisa. Danielle ja Aras katsoivat toisiinsa Terryn pudottua, Danielle nyökkäsi ja Aras luovutti. Sopimus tehty?
Höpöttiväthän ne siitä jos Terryn ollessa syömässä, että toisen on pakko voittaa. Ymmärsin tästä, että olisivat sopineet ottavansa toisensa finaaliin. Aika iso osa tuomareista vaan taitaa inhota Daniellea joten aika sama kumman ottaa kaveriksi.
Danielle pitäisi diskata koska sillä on ne silikoniset tasapainottajat yläkropassa :-)Tasapainotehtävä oli tosin yllättävän vaikea Terrylle. Höyhenenkevyt Danielle vei tuon lajin selkeästi.
Suoritusten pitäisi ratkaista. Terry on osoittanut olevansa todella kova jätkä noissa koskemattomuuskisoissa tähän asti. Aiempien suoritusten valossa hän ansaitsisi ilman muuta paikan finaalissa ja jopa voiton koko kisassa.
Tasapainotehtävä oli tosin yllättävän vaikea Terrylle. Höyhenenkevyt Danielle vei tuon lajin selkeästi.
Vaan kun Survivorissa on nämä kolme osa-aluetta: Outwit, Outplay, Outlast.
No älä. Juuri siksihän minä protestoinkin, koska se on minusta päin vittua. Eihän tuonne kavereita olla menty hakemaan, vaan selviytymään kovissa olosuhteissa. Jos joku pudotetaan niin kotiin vaan. Mutta sitten tällaiset saavat vielä äänestää finalisteja. Typerää.
Et tulkinnut väärin. Minä olen niin vähän seurannut näitä sarjoja, että muistin väärin.Nyt en ole varma tulkitsenko sanojasi väärin, mutta selvennyksen vuoksi; asiahan ei ole niin, että jury valitsee finalisteja, vaan kahdesta finaaliin selvinneestä sen voittajan.
No älä. Juuri siksihän minä protestoinkin, koska se on minusta päin vittua. Eihän tuonne kavereita olla menty hakemaan, vaan selviytymään kovissa olosuhteissa. Jos joku pudotetaan niin kotiin vaan. Mutta sitten tällaiset saavat vielä äänestää finalisteja. Typerää.
Jollei Aras olisi kompuroinut siellä kivillä niin olisikohan yrittänyt jotain Daniellen kanssa? ;)
Harmi ettei Terry voittanut, hän oli kisan ehdoton stara tällä kertaa.
Jälkipelit lähetys tulee Maikkarilta klo 18:20 ja seuraava kausi alkaakin jo yhdeksältä.